quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
De rest van mijn familie kan beamen dat ik een lieve jongen ben geweest.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Daar zal je zus waarschijnlijk heel anders over denken!
Jij was natuurlijk de lieveling van de familie. Jou konden ze het nooit kwalijk nemenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De rest van mijn familie kan beamen dat ik een lieve jongen ben geweest.
Nee, dat was mijn zusje. Verwend nest, altijd maar voorgetrokken. Maar dat is altijd zo met het jongste kind, volgens mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk de lieveling van de familie. Jou konden ze het nooit kwalijk nemen?
Mijn broertje dusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn zusje. Verwend nest, altijd maar voorgetrokken. Maar dat is altijd zo met het jongste kind, volgens mij.
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je nog geen bewijs genoeg gehad.
Ik wou zeggen kusje op je hoofd, maar dat is geen diss. Dan maar een bitchslap.gif.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen kusje op je hoofd, maar dat is geen diss. Dan maar een bitchslap.gif.
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je die allemaal vandaan zeg.
Uitslapenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:41 schreef wikwakka2 het volgende:![]()
Ik ben moe. Vanavond voor het eerst in weken echt uitslapen.
Ik had het nodig, ik heb anders echt moeite met 10,5 uur slaap te halen hoor, is me in maanden niet geluktquote:
Nou vooruit, dan mag het.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had het nodig, ik heb anders echt moeite met 10,5 uur slaap te halen hoor, is me in maanden niet gelukt![]()
How;s your health?
Jij zou 10,5 uur moeten slapenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan mag het.![]()
Nogsteeds niet goed. Maar ik heb dan ook 9 uur per dag gewerkt de afgelopen week, dus tijd om uit te zieken heb ik niet gehad. Daar is het weekend voor nu.
Ik zou het bijna vreemd vinden, ware het niet dat je niks aan je dromen kan doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:56 schreef IHVK het volgende:
Heuy Rookert, ik droomde vandaag, dat ik een interessante politieke discussie met jou had op Fok!.![]()
Het is wel vreemd, dromen over Fokquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef Rookert het volgende:
Dromen over FOK!![]()
Maar ach, het kan erger![]()
Ik denk dat hij wel redelijk wat kans maakt, tenzij natuurlijk ineens de publieke opinie zich tegen hem keert. Maar ik wacht zeg maar eerst de peiling af.quote:Wat denk je van Job Cohen trouwens en zijn kansen?
quote:Cohen favoriet boven Balkenende en Wilders
Uitgegeven: 12 maart 2010 19:23
Laatst gewijzigd: 13 maart 2010 08:24
HILVERSUM - Job Cohen is voor 52 procent van de Nederlanders favoriet voor het premierschap.
© ANP
Dat blijkt uit peilingen van vrijdag van EenVandaag en Maurice de Hond.
In de peiling van EenVandaag is Cohen bij 52 procent van de Nederlanders favoriet voor het premierschap.
Jan Peter Balkenende en Geert Wilders kunnen 'slechts' rekenen op respectievelijk 17 en 15 procent, wanneer de ondervraagden de namen van de drie politici voorgelegd krijgen.
Dat zekerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is wel vreemd, dromen over Fok![]()
[..]
Ik denk dat hij wel redelijk wat kans maakt, tenzij natuurlijk ineens de publieke opinie zich tegen hem keert. Maar ik wacht zeg maar eerst de peiling af.
Hoewel dit wel opvallend was:
[..]
Ik ga hard chillen en dan morgen weer wat studie, even uitrusten enzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:08 schreef IHVK het volgende:
Maar wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik ga aan de studie denk ik.
Ik ook. Nog twee tentamens te gaanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:08 schreef IHVK het volgende:
Maar wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik ga aan de studie denk ik.
Precies, ik hoop dat hem lukt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zeker
Ik denk dat hij wel de bruggenbouwer kan zijn waar mensen op zitten te wachten. Balkenende heeft zijn verleden van falen tegen zich, Geert Wilders schreeuwt en wijst teveel, terwijl Cohen de mensen bij elkaar kan houden. Denk dat we meer hebben aan verbroedering dan scheiding in deze dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |