Dat vind ik juist het mooie, vroeger kon ik genieten van Eres Tu en Vicky Leandros.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijden veranderen. Programma's op tv zijn ook niet hetzelfde als dat het vroeger was. Muziek niet. Mensen niet.
He, niet omdraaien nu he, je zit zelf te zeuren dat het allemaal niet meer zo als vroeger is en dat het vroeger beter was enzo, dus volgens die logica zou je juist dol moeten zijn op shalaliequote:Op woensdag 26 mei 2010 01:31 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarom stuurt Nederland dan een seniel, gedateerd klinkend nummer?
1973 belde: ze willen hun muziek terug.
Eens...maar deze blijft ook wel hangen volgens mij. Kan hem me nu nog herinneren in elk geval.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:22 schreef Dizer het volgende:
Maar vorig jaar was het wel veeeel beter
This is our night.... FLY! to the top baby.... *neuriet verder...
Dit was zo fucking geniaal he? Echt top gewoon. Belachelijk dat ze vorig jaar niet hebben gewonnenquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat ik het niet eens erg meer zou vinden als het in de top 3 zou staan zaterdag
Als ze maar niet winnen, want dat trekt Griekenland financieel nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat ik het niet eens erg meer zou vinden als het in de top 3 zou staan zaterdag
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze maar niet winnen, want dat trekt Griekenland financieel niet.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze maar niet winnen, want dat trekt Griekenland financieel niet.
Bieden we gewoon aan dat het hier wel magquote:
nog beter !quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bieden we gewoon aan dat het hier wel mag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |