Dat vind ik juist het mooie, vroeger kon ik genieten van Eres Tu en Vicky Leandros.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijden veranderen. Programma's op tv zijn ook niet hetzelfde als dat het vroeger was. Muziek niet. Mensen niet.
He, niet omdraaien nu he, je zit zelf te zeuren dat het allemaal niet meer zo als vroeger is en dat het vroeger beter was enzo, dus volgens die logica zou je juist dol moeten zijn op shalaliequote:Op woensdag 26 mei 2010 01:31 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarom stuurt Nederland dan een seniel, gedateerd klinkend nummer?
1973 belde: ze willen hun muziek terug.
Eens...maar deze blijft ook wel hangen volgens mij. Kan hem me nu nog herinneren in elk geval.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:22 schreef Dizer het volgende:
Maar vorig jaar was het wel veeeel beter
This is our night.... FLY! to the top baby.... *neuriet verder...
Dit was zo fucking geniaal he? Echt top gewoon. Belachelijk dat ze vorig jaar niet hebben gewonnenquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat ik het niet eens erg meer zou vinden als het in de top 3 zou staan zaterdag
Als ze maar niet winnen, want dat trekt Griekenland financieel nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat ik het niet eens erg meer zou vinden als het in de top 3 zou staan zaterdag
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze maar niet winnen, want dat trekt Griekenland financieel niet.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze maar niet winnen, want dat trekt Griekenland financieel niet.
Bieden we gewoon aan dat het hier wel magquote:
nog beter !quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bieden we gewoon aan dat het hier wel mag.
Ja nu je het zegt... al vind ik het wel tof, die kerel die zo lekker droog ingetogen danstquote:Op donderdag 27 mei 2010 05:33 schreef female81 het volgende:
Had potentiëel eerste kunnen zijn met een mooie vrouw als boegbeeld, in plaats van die man.
Die tactiek word al heel lang gebruikt volgens mij. Er is in ieder geval wel vaker een optreden geweest waar voorop he tpodium een lekker wijf of lekkere vent staat, maar die niet echt goed zingt, en die wordt dan ondersteund door een persoon die achterin in een hoekje weggedrukt staat omdat die wel kan zingen, maar er niet uitzietquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Even nog Sakis gekeken...en het nummer werd eigenlijk gedragen door de vocals van een vrouw die in een hoekje van het podium staat...Grieken zijn al tijden lang niet te vertrouwen!
Deze links met lang haar, is dat nu die jongen met een kale kop?quote:
neehee dat is die jongen met dat instrumentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze links met lang haar, is dat nu die jongen met een kale kop?Waarom zijn die foto's nou niet duidelijker
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:29 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee dat is die jongen met dat instrument![]()
die heeft nog steeds lang haar
ik kan geen duidelijker foto's vinden
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een andere jongen met lang haar (met instrument, die jij dus bedoelt)
Op de foto staan er 2 met lang haar, helemaal links en die met instrument, zoek maar eens dat filmpje op
Deze helemaal links dus![]()
quote:
ik denk dat ik hem door hebquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er niet eens meer bij zit, maar ze dansen te snel en van een afstand om goed te herkennen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:09 schreef FANN het volgende:
die ene danser met dat lange haar , dus die dat instrument bespeelt
Ja die kale speelt geen instrument da's een danserquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
die bespeelt geen instrumentEr zijn er 2 met lang haar, een danser met lang haar, een met instrument met lang haar
Ik ga zo even je filmpjes en info bekijken, leuk![]()
![]()
yep die staat erbijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oke opnieuw (ben ook een ster met uitleggen hoor)
De jongen uiterst links in dit clipje:
De vraag is dus, danst die nu nog op het podium?Ik herken hem in geen van de 4 die er Dinsdag waren.
Dat vroeg ik me dus af.![]()
En die kale is sowieso een goeie, ik dacht dat hij het was en z'n haar eraf heeft geschoren
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
yep die staat erbijop het podium bij het ESF heeft hij een ''paardestaart'' twee dansers trouwens
allebei links, ze staan ook op het podium in de volgorde van de foto (behalve die ene met dat instrument dan)
die foto is waarschijnlijk al een tijdje geleden, hier had de zanger ook nog maar ''een kuifje'' op het podium had ie ook een staartje, en die jongen is echt dezelfdequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik herken hem ook niet op deze foto?Links heeft lang haar, maar das die jongen niet, veel lichter haar en ook krullend. Toch?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet maar eens zoeken naar een interview ná ESF of net ervoor ofzo
Kunnen we ze eens echt goed (recent) zien
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |