Wat een artistiekerig clipje!quote:
quote:
Nee dan is deze toch wel leuker... ik denk ook dat ze in de finale dik in de top 10 eindigen....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:22 schreef Dizer het volgende:
Maar vorig jaar was het wel veeeel beter
This is our night.... FLY! to the top baby.... *neuriet verder...
Die was trouwens ook geniaal!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:22 schreef Dizer het volgende:
Maar vorig jaar was het wel veeeel beter
This is our night.... FLY! to the top baby.... *neuriet verder...
gebrek aan buren?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:20 schreef APK het volgende:
Dikke vette schop naar boven!![]()
Gaat het net niet doen wegens gebrek aan buren enzo.
Maar de 'enzo' in mij statement gaat net het verschil maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
gebrek aan buren?
Griekenland heeft zoveel buren en diaspora-stemmen dat ze in ieder geval bij de televoting altijd hoog zullen scoren....
En mooi dat ze naar de finale gaan met opaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ok dit was verrassend leuk en goed vanavond
Ik vind het lijf belangrijkerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja die ene met tattoo op zijn armof vind jij dat mooi TheVulture?
Lijf en uiterlijk is belangrijkerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het lijf belangrijker
Maar tattoo's kunnenzijn
En het zal enorm verbazen wanneer dit NIET zo uitkomt.quote:Ergens in Scandinavië zeiden ze vorig jaar over Nederland dat we drie opa's hadden gestuurd. Griekenland volgt ons voorbeeld en stuurt OPA. En hoewel de zanger er jonger uitziet, klinkt hij redelijk als een bejaarde man. Zuiver zingen? Who cares. Doe gewoon de klompendans op z'n Turks, zorg voor wat spektakel, doe er een stukje viool in (daar won iemand vorig jaar mee) en dan is een Top 5-notering wel weer in de pocket. En wat geeft het? Volgend jaar weten mensen alleen nog dat Griekenland hoog eindigde, hoe slecht het liedje was, zijn ze dan allang weer vergeten.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:18 schreef Boldface het volgende:
Dat het alleen om show draait is precies het probleem van wat vroeger het Songfestival was. Het is ook precies daarom waarom ik begin te vrezen dat Nederland met een extreem slecht liedje mogelijk toch de finale haalt, want de act is in orde.
Het is echt erg jammer dat dit soort prut (ik bedoel nu even Griekenland) met twee vingers in de neus de finale bereikt. Het allesbehalve een overwinning voor de muziek.
Tijden veranderen. Programma's op tv zijn ook niet hetzelfde als dat het vroeger was. Muziek niet. Mensen niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:18 schreef Boldface het volgende:
Dat het alleen om show draait is precies het probleem van wat vroeger het Songfestival was.
Over smaak valt niet te twisten. Maar "nummers" (als je ze nog zo kunt noemen) zoals van Griekenland en Servië zijn precies waarom ik steeds meer hekel aan het Songfestival krijg. Ze kunnen het zo onderhand beter het Showfestival noemen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:23 schreef APK het volgende:
Jij presenteert jouw mening als feiten, persoonlijk vind ik het gewoon een lekker nummer.![]()
Ook dit kwam uit.quote:Het typische Oost-Europese gejengel waar ik al jaren allergisch voor ben. En dat dan gebracht door een zanger die door zijn bizarre kapsel net een vrouw lijkt. Echt zo'n nummer dat meer folklore dan song is. Beetje abrupt einde trouwens, al is het heel, heel welkom. Tot ziens in de finale.
Waarom stuurt Nederland dan een seniel, gedateerd klinkend nummer?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijden veranderen. Programma's op tv zijn ook niet hetzelfde als dat het vroeger was. Muziek niet. Mensen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |