Je bent mijn held.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als je je muziek-snobisme laat varen moet je toegeven dat die nummers best goed in elkaar zaten
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die wel mee hebben gedaan?
Ik baal hier echt van. Ja ze vielen tegen maar het was toch zeker beter dan dat gekrijs van die negerinnenquote:
Dat ze goed in elkaar zaten is omdat het goed geproduceerd is. Wil niet zeggen dat het mooi isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als je je muziek-snobisme laat varen moet je toegeven dat die nummers best goed in elkaar zaten
Dat dus...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik baal hier echt van. Ja ze vielen tegen maar het was toch zeker beter dan dat gekrijs van die negerinnen?
Huh dat is inderdaad raarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:07 schreef Pfe. het volgende:
!
WAT IS DIT NOU WEER? Die Sylwie & Evelyn ofzo die is gewoon nog geen 1 keer in beeld geweest. Ze zijn tot en met X-Campus ronde 3 gekomen en verdienen zelfs hierbij geen tijd voor TV? Wat scheef.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
Selwyn & Stefanie kregen te weinig zendtijd... BadBoyz kregen daarintegen wel heel veel zendtijd
De ouderdom heeft z'n intrede gedaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef babette21 het volgende:
Net pas thuis dus grootste deel gemist, en er zijn vast belangrijkere dingen op te merken, maar:
what the fuck is er met Gordon's haar aan de hand?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |