Ik geloof in helemaal niemand meer, ik hoop alleen dat verhagen premier wordt en wilders en rutte vice, Wilders doet integratie, en rutte gaat de verzorgingsstaat maar eens flink uitkleden.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ik stem PVV en ben een gevalletje hoog opgeleid rechts-progressief. Ik geloof niet meer in Rutte.
Droomkabinetquote:Op zondag 14 maart 2010 20:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof in helemaal niemand meer, ik hoop alleen dat verhagen premier wordt en wilders en rutte vice, Wilders doet integratie, en rutte gaat de verzorgingsstaat maar eens flink uitkleden.
En de pvv is liberaal/conservatief.
Over 4 jaar bestaat de PVV niet eens meer joh...ik zou me meer bezig houden met succesvol emigreren dan met kijken hou een tijdelijke extreem linkse splinterpartij het doet.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:21 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ik ga ook emigreren
Natuurlijk niet alleen om die redenen. Maar ik zal altijd blijven stemmen, mits de PVV dat toestaat vanuit het buitenland ..haha
Iedereen die rellende finnen wil aanpakken is in Nederland progressief bezig. Het is dus maar net hoe je progressief definieert.quote:
Nergens in, ze zijn extreem conservatief, maar ook dat heeft nu even aanhang.quote:
Dat zeiden ze van groep Wilders in 2004 ook. Zie het nu eensquote:Op zondag 14 maart 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Over 4 jaar bestaat de PVV niet eens meer joh...ik zou me meer bezig houden met succesvol emigreren dan met kijken hou een tijdelijke extreem linkse splinterpartij het doet.
De linkse elite spreekt altijd van eendagsvliegen omdat ze zelf niet beter weten, ze zijn immers altijd de leiders geweest in dit land. Ik bedoel, de PvdA zit in Amsterdam al sinds 1945 in de raad. Daar kan toch niet meer objectief mee bestuurd worden? En dat alleen al is reden genoeg voor een flinke correctie.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van groep Wilders in 2004 ook. Zie het nu eens![]()
En de pvv zit al redelijk geworteld. Ze zijn groot in Europa, 1e en 2e in respectievelijk Almere en Den Haag.
Ik zou er niet teveel aan vasthangen, maar je moet het uiteraard zelf weten.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En de pvv zit al redelijk geworteld. Ze zijn groot in Europa, 1e en 2e in respectievelijk Almere en Den Haag.
Nee, ik denk ook niet dat PVV echt alles gaat waarmaken hoor.. Maar ze zouden wel weer de rechtse lente in gang kunnen zetten. Alles beter dan een pvda sp gl d66 pvdd als kabinetquote:Op zondag 14 maart 2010 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel aan vasthangen, maar je moet het uiteraard zelf weten.
En als ze in een coalitie komen, zullen ook zij gewoon water bij de wijn moeten doen.
Ik ken je motivatie niet om zo lyrisch te zijn over de PVV, maar ik hoop niet dat het "Vrijheid" is, want dan is hun naam nogal paradoxaal.
Ah dus omdat ze veel aanhang hebben kunnen ze niet extreemrechts zijn?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
pvv is niet extreemrechts, of denk jij dat er tussen de 1,5 a 2 miljoen mensen extreem rechts zijn?
Het geluid dat de PVV laat horen zal in elk geval niet zomaar verdwijnen en mogelijk zelfs de PVV overleven. Maar heb ernstige twijfels omtrent de bekwaamheid van de doorsnee politicus van de PVV. Menig kamerdebat (recentelijk topic van Steeven bijv.) met een PVV'er is van een erbarmelijk niveau. En dan roepen 'ja maar die andere politicus van partij X is ook lomp' is onvoldoende verweer natuurlijk. De PVV blinkt uit in amateurisme, behalve dan als het gaat om het vestigen van de aandacht op zichzelf. Wilders is nog niet eens zo enorm dom en incompetent, hij is volgens mij zelfs redelijk intelligent (en doet zich dommer voor dan hij is), maar voor de rest heb ik er al veel minder vertrouwen in. Bovendien moet de partij het hebben van een gedachtengoed dat bij elke onderhandeling direct zal sneuvelen omdat het te radicaal is. Wat blijft er daarna nog over van de PVV? Een vreemdsoortige mix van Agnes Kant en Arend Jan Boekestijn of iets dergelijks. Maar wat voegt dat nu toe? Niets.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
3 zetels in een EU parlement waarin ze niet eens in staat blijken te zijn om op de juiste knop te drukken staat niet gelijk aan 'Groot in Europa'. Gevalletje hoogmoedswaanzin.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor geschiedenisboekje jij thuis hebt liggen, maar ons land is na WO II vooral bestuurd door rechts kabinetten. En ik ben het ook spuugzat dat mensen als jij menen dat Wilders kan worden vermoord door een linkspersoon, 'net als Fortuyn'.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:37 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
De linkse elite spreekt altijd van eendagsvliegen omdat ze zelf niet beter weten, ze zijn immers altijd de leiders geweest in dit land. Ik bedoel, de PvdA zit in Amsterdam al sinds 1945 in de raad. Daar kan toch niet meer objectief mee bestuurd worden? En dat alleen al is reden genoeg voor een flinke correctie.
Het enige waar Wilders voor moet zorgen is dat ie niet letterlijk wordt neegehaald door een linkse hoek
5 zetels mien jong.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
3 zetels in een EU parlement waarin ze niet eens in staat blijken te zijn om op de juiste knop te drukken staat niet gelijk aan 'Groot in Europa'. Gevalletje hoogmoedswaanzin.
Voor een relatief begrip als 'extreem' is het inderdaad raar om het te gebruiken in een context die veelvuldig voor komt, zoals peilingen uitwijzen.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:58 schreef du_ke het volgende:
Ah dus omdat ze veel aanhang hebben kunnen ze niet extreemrechts zijn?
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien van overtuigde xenofobe of racistische denkbeelden onder de potentiële Wildersstemmer. En verder geloof ik er ook niet in, het is echt niet zo dat 20 % van de Nederlanders ineens overtuigd aanhanger is van dergelijke denkbeelden, al was het maar omdat de meeste mensen zich volstrekt afzijdig houden van de politiek. Jij probeert een angstbeeld te scheppen dat zeer waarschijnlijk niet bestaat.quote:Ik zeg niet dat elke PVVstemmer extreemrechts is maar een zeer aanzienlijk deel wel. En als percentage is het ook niet zo raar, dat hebben extreemrechtse partijen in delen van Belgie, Frankrijk en Italië vrij recent ook wel gescoord.
Nee? Moet je de commentaren op Telegraaf.nl eens gaan volgen bij berichten die zelfs maar in de verte over misdaad gaan.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien van overtuigde xenofobe of racistische denkbeelden onder de potentiële Wildersstemmer.
AMENquote:Op zondag 14 maart 2010 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor geschiedenisboekje jij thuis hebt liggen, maar ons land is na WO II vooral bestuurd door rechts kabinetten. En ik ben het ook spuugzat dat mensen als jij menen dat Wilders kan worden vermoord door een linkspersoon, 'net als Fortuyn'.
Allemaal gelul natuurlijk. Bovendien zijn links niet de engerds in deze, dat zijn overduidelijk de intolerante rechtsen.
Lees gewoon even een willekeurig topic over Wilders op het forum of over Wilders op de frontpage door. Ze roepen nog net niet dat de moslims aan het gas moeten, maar het scheelt donders weinig. Het is angstaanjagend hoe ieder verhaal over een criminele moslim binnen 1 of 2 berichten weer uitdraait op het bashen van alles wat moslim is. Ik vraag me dagelijks af hoe het zou voelen als je moslims bent en zulke berichten dag in dag uit leest.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Voor een relatief begrip als 'extreem' is het inderdaad raar om het te gebruiken in een context die veelvuldig voor komt, zoals peilingen uitwijzen.
[..]
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien van overtuigde xenofobe of racistische denkbeelden onder de potentiële Wildersstemmer. En verder geloof ik er ook niet in, het is echt niet zo dat 20 % van de Nederlanders ineens overtuigd aanhanger is van dergelijke denkbeelden, al was het maar omdat de meeste mensen zich volstrekt afzijdig houden van de politiek. Jij probeert een angstbeeld te scheppen dat zeer waarschijnlijk niet bestaat.
Dat is heel veel grootspraak vermoed ik. Verder zal het vooral een harde kern zijn die de meeste berichten neer zet, net als op FOK! er maar een klein aantal echt actieve users zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee? Moet je de commentaren op Telegraaf.nl eens gaan volgen bij berichten die zelfs maar in de verte over misdaad gaan.
quote:
Ja, natuurlijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is heel veel grootspraak vermoed ik. Verder zal het vooral een harde kern zijn die de meeste berichten neer zet, net als op FOK! er maar een klein aantal echt actieve users zijn.
Jazeker, de online-wereld is zeker geen goed maatstaf. Anders zou de Libertarische Partij 10 % van de zetels bemachtigen.quote:
Half stok bedoel je!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef scanman1 het volgende:
De vlag gaat echt uit als Cohen MP wordt en een voornamelijk linkse coalitie weet te vormen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |