Um, kijk even in welk topic je zitquote:Op zondag 14 maart 2010 18:56 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Wat een vreemde redenering trouwens, de PVV zegt meer geld richting de politie te willen? En jij zou een alarmsysteem nemen als Wilders gaat regeren?
Hoogopgeleide, kapitaalkrachtige Nederlanders zien vertrekken lijkt me geen reden voor een feestje.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef scanman1 het volgende:
De vlag gaat echt uit als Cohen MP wordt en een voornamelijk linkse coalitie weet te vormen.![]()
Kijk uit met de dingen die je zegt. Er zijn 2 extreme partijen in Nederland en dat is sp en GL.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je pleit keer op keer voor een regering met daarin een extreemrechtse partij. Dan verdien je die kwalificatie op een gegeven moment gewoon
Op het moment dat je problemen durft te benoemen, ben je voor het gros van de Nederlanders "extreem-rechts"quote:Op zondag 14 maart 2010 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk uit met de dingen die je zegt. Er zijn 2 extreme partijen in Nederland en dat is sp en GL.
En ik wil graag 1 citaat waaruit blijk dat ik rechts extremistische ideeën heb?
Je bent het tegenwoordig als als je vindt dat : Mensen die hier vrijwillig heenkomen zich een beetje moeten aanpassen aan ons:quote:Op zondag 14 maart 2010 19:56 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Op het moment dat je problemen durft te benoemen, ben je voor het gros van de Nederlanders "extreem-rechts"
De lui die het hardst roepen dat Mohammed gediscrimineerd wordt zijn zelf vaak zo wit als een glas melk.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent het tegenwoordig als als je vindt dat : Mensen die hier vrijwillig heenkomen zich een beetje moeten aanpassen aan ons:
Dat schijnt al extreem te zijn.
Maar linkse die vinden dat iedereen gelijk is en dat moslima's hun eigen zwermtijd krijgen is wel normaal. Dat heet positieve discriminatie.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:39 schreef Meddo het volgende:
[..]
Metrolijn van Maastricht naar Groningen
Jij pleit keer op keer voor een regering met daarin de PVV. Dan heb je op zijn minst een stevige portie sympathie voor een extreemrechtse beweging.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk uit met de dingen die je zegt. Er zijn 2 extreme partijen in Nederland en dat is sp en GL.
En ik wil graag 1 citaat waaruit blijk dat ik rechts extremistische ideeën heb?
Wat Wilders wil gaat nog wel een paar stappen verder natuurlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent het tegenwoordig als als je vindt dat : Mensen die hier vrijwillig heenkomen zich een beetje moeten aanpassen aan ons:
Dat schijnt al extreem te zijn.
Maar linkse die vinden dat iedereen gelijk is en dat moslima's hun eigen zwermtijd krijgen is wel normaal. Dat heet positieve discriminatie.
Jij bent al hard op weg voor je welpenmedaille zie ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:39 schreef Sai het volgende:
Nationalisme moeten we juist aanmoedigen!!! NEDERLAND!!!
Of een realistische kijk op onze maatschappij. Er is niets mis mee als de norm in Nederland wat naar rechts getrokken wordt.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij pleit keer op keer voor een regering met daarin de PVV. Dan heb je op zijn minst een stevige portie sympathie voor een extreemrechtse beweging.
Wilders wordt vanzelf wat minder extreem als hij in de regering zit.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat Wilders wil gaat nog wel een paar stappen verder natuurlijk.
De VVD gaat het wederom niet redden. Al die kiezers lopen naar de PVV of D66.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef waht het volgende:
Verhuizen voor Cohen?De meest debiele vraag van vandaag.
Ik zie wel wat in Cohen als premier. Dan wel uitgebalanceerd met minstens de VVD in de coalitie. Wellicht CDA erbij. Is Balkenende ook weg (als hij geen premier wordt) dus beginnen we met een nieuw blad, min of meer.
Volgens mij kom jji gewoon in de verkeerde tentenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er is niks mis met Engels, gesproken door toeristen, maar ik wil op het terras gewoon een 'Korenwolf witbier' kunnen bestellen, en niet om 'Korenwolf wheat beer' hoeven te vragen. De laatste keer dat ik in Amsterdam was, was een Nederlandstalig bediening meer uitzondering dan regel. Dan sla je echt door hoor. Afgezien van de bende die het in Amsterdam normaal al is.
[..]
Van zoveel enthousiasme wordt ik achterdochtig hoor...
We bevinden ons in een crisis op vele gebieden. Er is geen behoefte aan een normale politicus. Er moet iets gaan veranderen in Nederland.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:11 schreef Lamon. het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam verhuizen omdat Cohen aan de macht zou zijn?!
Het is een normale politicus, niet zo gek als een deur zoals Wilders, net iets minder schijnheilig dan Balkenende.
Ik heb verder weinig met die man, maar de meeste mensen schijnen hem wel te waarderen, het is geen extremist of wat dan ook, dus om die reden verhuizen lijkt me een beetje impulsief.
pvv is niet extreemrechts, of denk jij dat er tussen de 1,5 a 2 miljoen mensen extreem rechts zijn?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij pleit keer op keer voor een regering met daarin de PVV. Dan heb je op zijn minst een stevige portie sympathie voor een extreemrechtse beweging.
Ik stem PVV en ben een gevalletje hoog opgeleid rechts-progressief. Ik geloof niet meer in Rutte.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
pvv is niet extreemrechts, of denk jij dat er tussen de 1,5 a 2 miljoen mensen extreem rechts zijn?
Ik ben Amsterdammer en wil Cohen geen kans meer gevenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef whitesosa het volgende:
Ik wil zelfs Cohen een kans geven terwijl ik vrij rechts gericht ben. Alles goed zolang we niet weer Balkenende krijgen want die heeft nu al vaak genoeg laten zien dat ie geen land kan leiden.
Zolang het maar een gebalanceerde coalitie wordt die besluiten durft te nemen.
Geen politicus die dat gaat waarmaken, als je het over extreme veranderingen hebt, dus dan zou ik emigreren omdat Nederland Nederland is, niet omdat premiertje A of premiertje B weer eens gewonnen heeft.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:13 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
We bevinden ons in een crisis op vele gebieden. Er is geen behoefte aan een normale politicus. Er moet iets gaan veranderen in Nederland.
Ik ga ook emigrerenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen politicus die dat gaat waarmaken, als je het over extreme veranderingen hebt, dus dan zou ik emigreren omdat Nederland Nederland is, niet omdat premiertje A of premiertje B weer eens gewonnen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |