quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
.. dat zou lekker zijn inderdaad..
Jasmijn heb ik geprobeerd met zo'n lampje op een tijdschakelaar.. dat als die aanspringt ze uit bed mag komen... maar dan draait ze m zelf om of doet het licht aan in de kamer "HET IS LICHT PAPA! " ..
Of zeggen, doe nog maar even je oogjes dicht, half 6 is nog geen tijd om wakker te worden.. "NEE DAT GAAT NIET MEER PAPA... MAG IK BIJ JE KOMEN?? WAT ZEG JE?? ... NEE ALS IK MIJN OGEN DICHTDOE DAN DOET DAT ZEER!!! HE?? WAT ZEG JE PAPA?? MAG IK BIJ JE KOMEN?? GAAN WE DAN NAAR BE-NE-DEN??
Nou dan ben je weer wakker..
Vanmorgen stond ze ineens naast me ... pap.. papa.. PAP.. kijk eens .. ik heb grote beerballen (terwijl ze haar spierballen laat zien).
Je kunt Spellmeista toch wel ff PM'en?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het gaat geloof ik regenen toch?
Strak plan, of die even aan zn ring wil draaienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je kunt Spellmeista toch wel ff PM'en?
Laat ik dan maar niet gaan vertellen wat je hoort en hoe het voelt als ze met die GIGANTISCHE boor tewerk gaan in je kaak. Je weet niet wat je meemaakt! Voelde zelfs nog van alles dwars door de verdoving heen en had hier en daar uit reflex wel even een stuip vanuit mijn hele lijf!quote:
Weinig kans. De kamer waar je in komt te liggen heeft veel weg van een orthodontist praktijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:36 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil ook graag helemaal onder zeil.
Maar ik ben tegelijk ook doodsbang voor narcose.
Uiteindelijk zit het grootendeels allemaal in je hoofd denk ik, meestal heb je al een tijd flinke pijn doorstaan door de tandpijn die je hebt gehad waarvoor je de behandeling nodig hebt. Op het moment dat je de behandeling krijgt, is het nog een beetje pijn, en dan ben je er in de meeste gevallen ook vanaf. Daarbij hangt het natuurlijk ook van de kwaliteit tandarts af hoe de behandeling ervaren zal worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:36 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil ook graag helemaal onder zeil.
Maar ik ben tegelijk ook doodsbang voor narcose.
Toch is in sommige gevallen een klein roesje wel aan te bevelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Weinig kans. De kamer waar je in komt te liggen heeft veel weg van een orthodontist praktijk.
Wat ik al zei: lopende band werk. Get in the chair, kijken of het gaat, en GTFO the chair. Next!
Als jij onder narcose gaat is dat niet echt praktisch voor dit proces in kwestie!
Wat erg dit. Een uur aan een tand staan trekken. God, wat zal je een pijn gehad hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De kwaliteit tandarts is trouwens wel erg belangrijk heb ik een tijd terug gemerkt, toen moest er een tand getrokken worden waar een ontsteking onder zat. De vrouw die me hielp was een vrij nieuwe tandarts, en heeft er dus ongeveer een uur over gedaan om die tand eruit te halen of rukken beter gezegd. Hiervoor had ze 6 verdovingen gebruikt, die geen een bleken te werken, oftewel heb ik toen gevoeld wat pijn inhoud. Uiteindelijk ging hij er dan wel uit maar heb ik uiteraard nog een paar dagen flink suf rondgelopen, omdat zo'n behandeling erg vermoeiend is.
De dag dat slakken dat echt gaan doen, spring ik van een brugquote:
That's how real men are made.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat erg dit. Een uur aan een tand staan trekken. God, wat zal je een pijn gehad hebben
ik ben ooit eens onder een laadklep van een vrachtauto gekomen waarbij voet geplet (hij deed m net op tijd weer omhoog, wat een mongool) was( 1 teen) en nagels eraf gerukt waren. 't is dat doodgaan geen optie was..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef Bastard het volgende:
Of wat dacht je van een ingegroeide teennagel verwijderen met nagenoeg geen verdoving? Ik dacht dat ik out zou gaan van de pijn
WT Fuccck danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben ooit eens onder een laadklep van een vrachtauto gekomen waarbij voet geplet (hij deed m net op tijd weer omhoog, wat een mongool) was( 1 teen) en nagels eraf gerukt waren. 't is dat doodgaan geen optie was..
ja nu heb ik nog een misvormde nagel ervan, groeit nooit meer normaal aan. Ik zit er nu niet echt meer mee hoor, was 10 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
WT Fuccck dan![]()
![]()
![]()
![]()
Die steken dagen later nog he.
Nee nu niet meer als het goed isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja nu heb ik nog een misvormde nagel ervan, groeit nooit meer normaal aan. Ik zit er nu niet echt meer mee hoor, was 10 jaar geleden ofzo
Alhoewel ik zelf hetero ben, ging ik in de tijd dat de IT in Amsterdam nog een echte homodiscotheek was, regelmatig daarheen, en de drag queens vlogen je daar om de orenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:26 schreef nokwanda het volgende:
Travestieten iig wel. Dragqueens vaak ook, omdat het van die vrouwentypetjes zijn.
Hoiquote:
Ik heb er 0quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:56 schreef nokwanda het volgende:
Ik alleen een van 16. Die vermaakt zichzelf wel.
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:50 schreef mediaconsument het volgende:
Ben overigens ook van mening dat tandartsen te snel met wortelkanaalbehandelingen gooien, het is namelijk een feit dat de dode tand een jaar of 10 na de behandeling dermate afgebrokkelt is dat de tand er uiteindelijk uit zal moeten. Garantie heb je dan ook niet verder.
Bovenkaak. En het duurt al jaaaaren. Tenminste 4 jaar nu. Een voortdurend gevoel van een bijholteontsteking in mijn bovenkaak en jukbeenderen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:40 schreef Amos_ het volgende:
Je kunt beter plaatselijk verdoofd zijn. Dat is beter voor het "daarna" gevoel
Gaat het bij jou om boven en onder of alleen boven of alleen onder Nokwanda?
ik had tranen in mijn ogen van het lachen deze afleveringquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:45 schreef Flammie het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=155264/page=1
deze baaswat een held
Wim de Bie heb ik helaas zelden leuk of grappig gevondenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb beide heren van Kooten en de Bie altijd vreselijk goed gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |