Mag je niet eens een suikerklontje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef Darkwolf het volgende:
I love the sounds of bone shattering drills crunching in your jaw in the morning!![]()
Ben nog lekker suf van de verdoving... damn wat een ingreep...
Travestieten iig wel. Dragqueens vaak ook, omdat het van die vrouwentypetjes zijn. Maar die vind ik vaak wel creatief. Beginnende transseksuelen hebben er ook nog vaak last van.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je bedoelt travestieten? En bedoel je dan gewone-huis-tuin-keuken-travestieten of drag queens? Ik weet anders niet echt wat je bedoelt. Behalve travestieten heb ik namelijk nog nooit een man op een serieuze manier een vrouw na zien doen. Of misschien heb ik het heel vaak gezien, maar had ik niet door dat het een serieuze poging was, omdat het lachwekkend was
.
Misschien moet ik die vraag ook eigenlijk niet aan jou, maar aan Bastard stellen, want hij schijnt het goed te kunnen:
[..]
Check! Je hebt een knipoog-posticonquote:
Kaakchirurg ja. En viel niet tegen daar ik gewoon even ergens anders was samen met mijn knuffel paardje. Die hielp mij er door heen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
Kaakchirurg he? Viel het tegen?
Fijn dat je nog suffig bent, kan je straks lekker slapen.
Dat wel.quote:
En jij bent?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:10 schreef Amos_ het volgende:
Hoi.
quote:
Ja bij ons ook, plus ik heb dit weekend 2 kleuters helemaal alleen!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Alleen zijn de weekenden hier doorgaans drukker dan doordeweeks.
Uitslapen doe ik al niet meer sinds ik fulltime werk. Jaren al niet meer dusquote:
Ben anders 5 keer wakker geweest vanacht desondanks 2 paracetamol met codeine, dus ga nog even een dagje uitrusten met mijn duffe kop. Voor mij is het weekend al begonnen, al dan wel op brakke wijze.quote:
Ik alleen een van 16. Die vermaakt zichzelf wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:52 schreef Amos_ het volgende:
Oh ja, jullie hebben natuurlijk kinderen.Dan zijn de weekenden natuurlijk net weer even anders.
Is het gehecht? Oftewel, heb je zo'n leuk spinnenweb van hechtdraad in je mond nu?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ben anders 5 keer wakker geweest vanacht desondanks 2 paracetamol met codeine, dus ga nog even een dagje uitrusten met mijn duffe kop. Voor mij is het weekend al begonnen, al dan wel op brakke wijze.
Zo maar weer even een paar uur proberen te slapen.
Ja. En wellicht zit er ook een stukje in mijn wang want het trekt en doet pijn als ik bepaalde bewegingen maak met mijn wang. Een soort van "rats!" gevoel, dus maar een beetje rustig aan doen dan maar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:58 schreef Amos_ het volgende:
Is het gehecht? Oftewel, heb je zo'n leuk spinnenweb van hechtdraad in je mond nu?
Dat zit er voor jullie nu al helemaal voor de komende 4 jaar niet meer in. Daarna gaat het gauw genoeg beter. Toen Joel hier een jaar of 4 was kon ik al wel een tijd langer blijven liggen. Dan zette ik een ontbijtje klaar en liet hem zien waar de wijzers van de klok moesten staan voor hij mij wakker mocht maken.quote:
Mijn maag draait omquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:04 schreef Amos_ het volgende:
Dat klopt, soms hechten ze het tandvlees aan je wang vast, als er iets teveel tandvlees weggehaald is (omdat het niet anders kon) ...![]()
Oh het lost inderdaad op, soms spuug je kleine stukjes hechtdraad uit maar het meeste verdwijnt op natuurlijke wijze
Mijn vrouw heeft de auto meequote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:54 schreef nokwanda het volgende:
Neem die meiden mee ergens naar toe. Kinderboerderij of zoiets. Of als het mooi weer is lekker picknicken of zo.
.. dat zou lekker zijn inderdaad..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zit er voor jullie nu al helemaal voor de komende 4 jaar niet meer in. Daarna gaat het gauw genoeg beter. Toen Joel hier een jaar of 4 was kon ik al wel een tijd langer blijven liggen. Dan zette ik een ontbijtje klaar en liet hem zien waar de wijzers van de klok moesten staan voor hij mij wakker mocht maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |