Vind je het niet erg om je naam en nummer zo neer te zetten dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:55 schreef Flammie het volgende:
Ben een beetje bezig met visite kaartjes maar ik zuig daarin erg hardHier is een work in progress
!
Er staan nu ook btw foto's online op de site van wat lessen (goed voor de lachspieren)
Goed ideequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef Bastard het volgende:
Overigens zou je eens moeten kijken naar zo'n laserpennetje, scheelt wijzen
Ik heb het niet gezienquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:59 schreef Flammie het volgende:
Zo de goede mensen hebben het VAST WEL gezienNieuwe geinteresseerden kunnen PM 'en:P
Jouw voornaam en achternaam staat trouwens ook gewoon in de source van je sitequote:Mijn naam.. ach ik maak niet echt een geheim van mezelf op fok...
Verschillend... de een heeft thaise vrouw en de ander wil slechts op vakantie. Nederlanders die betrokken zijn met thailand (op welke manier dan ook) zo omschrijf ik mijn doelgroepquote:
Jammer is dat he dat het land die bijsmaak heeft? Het heeft zoveel meer en moois!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Verschillend... de een heeft thaise vrouw en de ander wil slechts op vakantie. Nederlanders die betrokken zijn met thailand (op welke manier dan ook) zo omschrijf ik mijn doelgroep
Ik heb ook voor prive lessen meiden van 28 jaar die gewoon wat willen kennen voordat ze naar thailand gaanHet zijn dus niet alleen maar de "typische"
Jepquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hou er trouwens ook rekening mee dat je voor drukwerk je ontwerp moet maken in CMYK i.p.v. RGB, anders kunnen je kleuren bij het drukken er heel anders uit gaan zien dan je bedoeling is.
Kekquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, en je telefoonnummer zou ik trouwens in deze stijl doen:
0031 6
i.p.v.
06 6
auchquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef Darkwolf het volgende:
I love the sounds of bone shattering drills crunching in your jaw in the morning!![]()
Ben nog lekker suf van de verdoving... damn wat een ingreep...
Kaakchirurg he? Viel het tegen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef Darkwolf het volgende:
I love the sounds of bone shattering drills crunching in your jaw in the morning!![]()
Ben nog lekker suf van de verdoving... damn wat een ingreep...
Het is vaak pas erg als mannen heel serieus een vrouw willen imiterenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind het trouwens altijd verschrikkelijk als mannen, voor de gein, vrouwen na gaan doen. Altijd veel te veel make-up, zo'n gek stemmetje, raar kapsel, belachelijke kleren...
Ik snap wel dat het karikatuur is, maar aangezien karikatuur uitvergroting van de werkelijkheid is, vraag ik me dan altijd af:Wat voor beeld hebben jullie eigenlijk van ons?!
En nee, ik hou er ook niet van als Kees van Kooten een vrouw speelt:
Alhoewel ik de scenes van Carla (Kees van Kooten) en Frank van Putten (Wim de Bie) wel hilarisch vind, omdat ik echt een 40+ man ken die net zo is als Frank van Putten![]()
.
Je bedoelt travestieten? En bedoel je dan gewone-huis-tuin-keuken-travestieten of drag queens? Ik weet anders niet echt wat je bedoelt. Behalve travestieten heb ik namelijk nog nooit een man op een serieuze manier een vrouw na zien doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:50 schreef nokwanda het volgende:
Het is vaak pas erg als mannen heel serieus een vrouw willen imiteren![]()
Het lullige is dat ze dan ook vaak geen tips willen aannemen van een vrouw, maar hun eigen idee willen uitvoeren. En dat is maar zelden realistisch.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:39 schreef Bastard het volgende:
Mannen kunnen altijd nog beter een vrouw nadoen dan vrouwen een man kunnen imiteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |