quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Amos_ het volgende:
Ik kom even mijn topic spammen, wie weet hebben jullie nog ideeen. Ik ben in ieder geval aardig over de zeikUWV + ROC = *braak*
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:05 schreef Amos_ het volgende:
Mijn vriendin is sinds 1 maart werkloos.
En dan zou hij lesbisch zijn wat dan nogquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[..]
Jouw vriendin?! Ben je lesbisch? Jij bent toch een vrouw?
Maar serieus, succes met de situatie! Ik heb helaas geen tips voor je.
Was ik maar lesbischquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan zou hij lesbisch zijn wat dan nog
Hij lesbischquote:
Je moet gewoon altijd eerlijk zijn tegen je geslachtsdelen.quote:wat dan nog
En danquote:
Het is handiger om een lekker wijf en hetero te zijn hoorquote:
Hetzelfde wat een vrouw zou doen als ze tijdelijk een man zou zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dan? Wat zou je doen dan?
Ik heb werkelijk geen idee wat ik zou doen als ik tijdelijk man zou zijn. Ik denk binnen zitten afwachten tot ik weer vrouw ben, want het lijkt me namelijk helemaal niet leuk om man te zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:29 schreef Amos_ het volgende:
Hetzelfde wat een vrouw zou doen als ze tijdelijk een man zou zijn natuurlijk.![]()
Of ze gaat auto rijden als man. Toch even ervaren hoe dat nou daadwerkelijk moet![]()
Ik zou de hele dag naakt voor een spiegel staanquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dan? Wat zou je doen dan?
Dat kun je nu ook, daar hoef je geen vrouw voor te zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:34 schreef Bastard het volgende:
Ik zou de hele dag naakt voor een spiegel staan
"Als ze maar kan koken"quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:35 schreef JoepiePoepie het volgende:Wat voor beeld hebben jullie eigenlijk van ons?!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:39 schreef Bastard het volgende:
Mannen kunnen altijd nog beter een vrouw nadoen dan vrouwen een man kunnen imiteren
Ik had nog een smiley voor mijn post gezet.quote:
Da'squote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef Amos_ het volgende:
Ik had nog een smiley voor mijn post gezet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |