abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:12:29 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_79060076
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik ook.
Waar kom je 'vandaan'?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_79060227
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Cohens aanpak werkt niet omdat hij onderhandelt met mensen waarmee je niet moet onderhandelen. Hij verkwanselt daarmee zeer belangrijke westerse waarden, en krijgt daar (uiteraard) niets voor terug.
Welke waarden bedoel je? Ben je ook bekend met z'n glasheldere standpunt t.o.v. criminelen?

Ik zie Cohen zeker als gekwalificeerd voor de landelijke politiek. Denk niet dat ik op de PvdA ga stemmen maar het kan wel een mooie coalitiepartner worden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:19:48 #93
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79060427
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef Semisane het volgende:

[..]

Volgens mij is één van de essentiele Nederlandse waarden nou juist dat we altijd onderhandelen. Dat heeft ons ook grote voordelen gebracht.

Daarbij heeft zijn aanpak wel gewerkt, want de problemen zijn wel degelijk minder geworden. Betekent dat het perfect gaat? Nee, maar daar gaat gewoon tijd overheen.

Zo slecht doet Amsterdam het niet.

Het kan natuurlijk zijn dat jij in een stadsdeel van Amsterdam woont waar dingen echt een puinzooi zijn, dan begrijp ik je sentiment, enkel heb ik het idee dat dat niet het geval is, sterker nog ik vermoed zo dat jij niet eens in de buurt van deze stad woont.
Dat is verder geen verwijt, enkel houd dat wel in dat je niet echt goed op de hoogte bent van wat er in Amsterdam allemaal gaande is. Net zo goed dat ik niet weet wat er gaande is in andere gemeentes.
Met nazi's onderhandel je ook niet. Of nu ja, Cohens naamgenoot deed dat natuurlijk wel. Het heeft niet echt geholpen .
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:19:52 #94
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79060430
Volgens mij gaat de PvdA hiermee niet vooruit in de discussie over de, vraag of de partijleider in het kabinet moet plaatsnemen, veronderstelt dat Job Cohen de opvolger wordt van Wouter Bos en ik denk ook niet dat zij met deze officieuze benoeming er al zijn.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:20:32 #95
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79060455
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Met nazi's onderhandel je ook niet. Of nu ja, Cohens naamgenoot deed dat natuurlijk wel. Het heeft niet echt geholpen .
Je bent echt elk perspectief op de realiteit kwijt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_79060467
quote:

[..]

Er is geen sprake van nazi's. Je vergelijking loopt derhalve stuk.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:21:41 #97
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79060515
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Je bent echt elk perspectief op de realiteit kwijt.
Neehoor, ik ben een heldere rechtlijnige denker.

Trouwens, welk artikel was het nu ook alweer?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:22:00 #98
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_79060532
Cohen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:22:10 #99
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79060543
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef waht het volgende:

[..]

Er is geen sprake van nazi's. Je vergelijking loopt derhalve stuk.
Waarom niet?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:27:54 #100
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_79060834
quote:

[..]

Vooral niet ingaan op zijn hele verhaal meer enkel en alleen één puntje eruit halen en daar een volslagen idiote one liner tegen aan gooien zonder dit te beargumenteren. En de rest gewoon negeren. Kansloos...:')
pi_79060836
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Waarom niet?
Waarom er geen sprake van nazi's is? We hebben het hier over het 'onderhandelen' van Cohen met bepaalde inwoners van Amsterdam toch? Die inwoners zijn geen nazi's.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:28:44 #102
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_79060878
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Waarom niet?
Waarom wel? Jij maakt die vergelijking dus moet jij het onderbouwen. En vergeet direct niet om ook nog even op de rest van zijn verhaal in te gaan.
pi_79060902
Wow, dat wordt wel de ultieme test tussen tolerantie en intolerantie deze verkiezingen. Erg interessant!
pi_79060933
Het wordt gewoon de jaren 90 tegen Wilders.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:33:56 #105
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79061099
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef waht het volgende:

[..]

Waarom er geen sprake van nazi's is? We hebben het hier over het 'onderhandelen' van Cohen met bepaalde inwoners van Amsterdam toch? Die inwoners zijn geen nazi's.
Hoe ben je daar zo van overtuigd, dat het geen nazi;s zijn? Verdiep je eens in de standpunten van El Tawheed ofzo.
pi_79061224

Erg soft komt dit op mij ook niet echt over.
pi_79061334
Ik denk dat Cohen wat betreft de integratieproblematiek de ideale premier voor Nederland is.
Wilders e.d. zeggen dat hij te soft is om dat theedrinken in moskee's enzo, maar ik vind het goed dat hij ook luistert naar de moslims in Nederland. Zolang die ontevreden zijn zul je sowieso problemen blijven houden.
Met alleen strenge straffen en door minder mensen toe te laten kom je er niet en blijven problemen bestaan, de allochtonen die hier nu al wonen hoeven en kunnen echt niet weg. De meeste van die mensen hebben een goed fatsoen en werken net zo hard dan wij. We moeten vooral proberen te zorgen dat het Nederlanders worden en geen allochtonen blijven.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:40:21 #108
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_79061368
Dit gaat de PvdA geen windeieren leggen, Uitstekende, en verwachte, keus
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_79061600
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:39 schreef northernlight81 het volgende:
Wilders e.d. zeggen dat hij te soft is om dat theedrinken in moskee's enzo, maar ik vind het goed dat hij ook luistert naar de moslims in Nederland. Zolang die ontevreden zijn zul je sowieso problemen blijven houden. Met alleen strenge straffen en door minder mensen toe te laten kom je er niet en blijven problemen bestaan, de allochtonen die hier nu al wonen hoeven en kunnen echt niet weg.
Ach kom nu toch, het heeft niks met het zijn van moslim uit te staan. Er is niet één van die hang-Marokkanen die ook ooit maar een Koran heeft aangeraakt. Het probleem zit hem er in dat er niet consequent opgetreden wordt, zodra er schade aan anderen berokkend wordt (overvallen, berovingen, geweldpleging, intimidatie, bespugen) moet het traject van praten voorbij zijn. Als zijn ze paars met gele stippen, het is zaak dat je consequent repressief optreedt in dit soort gevallen, bij kleine kinderen werkt het precies hetzelfde. En ook kleine kinderen gaan altijd eerst de slachtoffer rol in (eeuuhhh, dizzzcriminazi), het hek is van de dam als je dat soort ongein serieus gaat nemen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:47:25 #110
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79061687
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:45 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ach kom nu toch, het heeft niks met het zijn van moslim uit te staan. Er is niet één van die hang-Marokkanen die ook ooit maar een Koran heeft aangeraakt. Het probleem zit hem er in dat er niet consequent opgetreden wordt, zodra er schade aan anderen berokkend wordt (overvallen, berovingen, geweldpleging, intimidatie, bespugen) moet het traject van praten voorbij zijn. Als zijn ze paars met gele stippen, het is zaak dat je consequent repressief optreedt in dit soort gevallen, bij kleine kinderen werkt het precies hetzelfde.
Types als ethiraseth zullen dat helaas nooit inzien, en ze hebben wel stemrecht...
pi_79061814
Cohen zie ik graag als premier van dit land.
Live out of your imagination, not your history.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:51:23 #112
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_79061872
quote:
Ah ja, de nazi's, natuurlijk. Valt me nog mee dat het dit keer niet in combinatie met de naam Wilders in één zin langskomt.

Nogmaals, waarop baseer jij dat de aanpak van Cohen niet heeft gewerkt. Het is best aandoenlijk om te zien hoe jij mijn vraag (vragen) in mijn posts niet beantwoord, maar echt interessant is het ook weer niet.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_79061952
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:47 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Types als ethiraseth zullen dat helaas nooit inzien, en ze hebben wel stemrecht...
Types als ethiraseth zien dat wel in. Maar ze kijken verder dan dat in tegenstelling tot types als jij. Repressief beleid is weinig mis mee, als daarvoor preventief beleid staat. Ik ga niet de moeite nemen dit uit te leggen, want je zal wel weer een spitsvondig weerwoord vinden.
pi_79062077
quote:

[..]

Ach kom nu toch, het heeft niks met het zijn van moslim uit te staan. Er is niet één van die hang-Marokkanen die ook ooit maar een Koran heeft aangeraakt. Het probleem zit hem er in dat er niet consequent opgetreden wordt, zodra er schade aan anderen berokkend wordt (overvallen, berovingen, geweldpleging, intimidatie, bespugen) moet het traject van praten voorbij zijn. Als zijn ze paars met gele stippen, het is zaak dat je consequent repressief optreedt in dit soort gevallen, bij kleine kinderen werkt het precies hetzelfde. En ook kleine kinderen gaan altijd eerst de slachtoffer rol in, het hek is van de dam als je dat soort ongein serieus gaat nemen.
Gebeurt dat niet dan? Het probleem is natuurlijk dat de pakkans vrij gering is. Daar kun je misschien marginaal winst in boeken, de gelegenheid om misdaden te plegen zal er altijd zijn. Dat is een gegeven. Dan kun je meer winst boeken bij de wens om misdrijven te plegen, maar dan zit je dus al in het voortraject en is er nog geen misdrijf gepleegd, en is er dus ook niets om voor aan repressie te doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:56:17 #115
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79062111
quote:

[..]

Ach kom nu toch, het heeft niks met het zijn van moslim uit te staan. Er is niet één van die hang-Marokkanen die ook ooit maar een Koran heeft aangeraakt. Het probleem zit hem er in dat er niet consequent opgetreden wordt, zodra er schade aan anderen berokkend wordt (overvallen, berovingen, geweldpleging, intimidatie, bespugen) moet het traject van praten voorbij zijn. Als zijn ze paars met gele stippen, het is zaak dat je consequent repressief optreedt in dit soort gevallen, bij kleine kinderen werkt het precies hetzelfde. En ook kleine kinderen gaan altijd eerst de slachtoffer rol in (eeuuhhh, dizzzcriminazi), het hek is van de dam als je dat soort ongein serieus gaat nemen.
Maar ze lopen wel degelijk in die gemeenschap rond. Dus is het nodig om, naast het repressief optreden, ook hun omgeving mee te nemen. Iets wat te snel vergeten wordt door mensen die alleen nog maar om "keihard aanpakken" kunnen roepen. Al was het maar om te proberen te zorgen dat er niet wéér een generatie zo opgroeit.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:56:19 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79062114
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:56:34 #117
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_79062130
quote:

[..]

Wat Bolkensteijn beschrijft is nou net hetgene wat is toegepast onder Cohen, dat jij enkel van grote afstand in een rioolpersblaadje als de telegraaf leest dat Cohen enkel thee drinkt, maakt het nog niet waar.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:57:34 #118
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79062175
quote:

[..]

Ah kijk, je bent al beland bij "wie het niet met mij eens is zou geen stemrecht moeten hebben". Gaat goed.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:58:31 #119
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79062224
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:52 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Types als ethiraseth zien dat wel in. Maar ze kijken verder dan dat in tegenstelling tot types als jij. Repressief beleid is weinig mis mee, als daarvoor preventief beleid staat. Ik ga niet de moeite nemen dit uit te leggen, want je zal wel weer een spitsvondig weerwoord vinden.
Dat preventieve beleid is natuurlijk stoppen met importeren van kansloze idioten. Maar ja, dat wil de PvdA ook niet doen, want dat is slecht voor het aantal stemmen op de partij.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 maart 2010 @ 14:59:02 #120
862 Arcee
Look closer
pi_79062242
Persconferentie Cohen nu.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')