abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80010383
En je moet ook schade aan de auto gaan controleren. Maakt niet uit als je iets mist (ik miste ook vrij veel ). Je krijgt dat tips over hoe je dat in de toekomst wél ziet. Verder gewoon een introductie over het bedrijf. In principe ben je al aangenomen als je op gesprek mag komen, tenzij je de rijtest verkloot.
pi_80010506
En zelfs tijdens de test hoef je niet alles vlekkeloos te doen.. Ik had mijn sollicitatie tegelijk met een andere hiker en die kreeg echt de hele tijd commentaar slash de wind van voren over zijn rijstijl. Je moet in ieder geval niet te voorzichtig zijn.

Oh en maak niet dezelfde fout als ik.. Als je op een gegeven moment onder een viaduct door moet en links moet afslaan, lijkt het net alsof je de oprit van een snelweg oprijdt.. Tenminste dát dacht ik dus.. Ik reed al 100 toen ik zag dat het nog steeds binnen de bebouwde kom was à 50...
pi_80011228
Ik reed op een gegeven moment op een 80-weg door wegwerkzaamheden. Stond een bord 50 bij, dus ik 50 rijden. Zegt ie: je mag hier 80 hoor! Ik: ja, werkzaamheden! Hij: ik zie geen werklui, geef maar gas.

Dus toen gaf ik gas in de 525d, ging lekker vooruit
pi_80011296
Ja die reed inderdaad goed. Hij was net aan het vertellen dat de BMW bij wat hogere toeren wat geluid maakte.. Ik reed toen in Breda die oprit op dus ik trok flink hard op.. "JA KIJK NU HOOR JE HET!" Zegt ie
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:06:49 #280
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80012478
ghehe heb alleen nooit in een BMW automaat gereden maar dat zal ook wel goedkomen dan!
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_80014779
Zo net thuis, 12u gemaakt vandaag waarvan 2 van de 3 ritten 170+ km waren....goed begin van de maand iig. Heb helaas geen tijd gehad om een terrasje te pakken.
pi_80020080
Ik heb overigens geen werk voor morgen. Ik had eigenlijk verwacht dat het druk genoeg zou zijn met de maandwissel...
pi_80021368
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:54 schreef jostie1990 het volgende:
Iemand nog tips waarop ik moet letten? en wat moet ik ervan verwachten?
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:06 schreef Mallet het volgende:
Zorg gewoon dat je er representatief uitziet en verder gaat alles vanzelf.
Zeg maar gerust in pak.. Ik was toen niet in pak (wel gewoon nette broek en blousje) en ik kreeg er aanmerkingen op.

Succes!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80021420
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef Mallet het volgende:
Ik heb overigens geen werk voor morgen. Ik had eigenlijk verwacht dat het druk genoeg zou zijn met de maandwissel...
7 dagen na de maandwissel? Hm misschien ook wel ivm goed vrijdag en pasen. Ik heb morgen twee kutritjes in ieder geval.
pi_80022055
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:45 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

7 dagen na de maandwissel? Hm misschien ook wel ivm goed vrijdag en pasen. Ik heb morgen twee kutritjes in ieder geval.
Ik wil net zeggen ja.. 1 april was op een donderdag.. Vervolgens had je Goede Vrijdag, de zaterdag en vervolgens 2 dagen Pasen...

Ik was wel in pak tijdens m'n sollicitatie en dat werd inderdaad erg op prijs gesteld.
pi_80022066
Uiteindelijk thuis. Auto van vandaag was een nieuwe bmw X5 diesel, dat ding vliegt als een raket als je hem een beetje op zn staart trapt. Bij het parkeren heb je ook voor en achter camera's, even wennen maar heel relaxed (vooral met zo een grote auto).

Enige vervelende is, toen ik de auto moest parkeren en de klant bij een borrel was heb ik het spiegeltje van de spiegel kapot gereden. Kmoest opeens voor een fietser uitwijken en knalde met de spiegel tegen de spiegel van een andere spiegel. Gelukkig vond de klant het niet al te erg en krijg ik er morgen meer over te horen.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_80022220
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:59 schreef dreamzk het volgende:
Uiteindelijk thuis. Auto van vandaag was een nieuwe bmw X5 diesel, dat ding vliegt als een raket als je hem een beetje op zn staart trapt. Bij het parkeren heb je ook voor en achter camera's, even wennen maar heel relaxed (vooral met zo een grote auto).

Enige vervelende is, toen ik de auto moest parkeren en de klant bij een borrel was heb ik het spiegeltje van de spiegel kapot gereden. Kmoest opeens voor een fietser uitwijken en knalde met de spiegel tegen de spiegel van een andere spiegel. Gelukkig vond de klant het niet al te erg en krijg ik er morgen meer over te horen.
Oeh, dat is kut op je eerste werkdag
Wel verzekerd via je werk zeker?
pi_80022331
Een goed begin is het halve werk?

Ik heb morgen gewoon weer 2 ritten. Ik heb overigens gewoon op goede vrijdag gewerkt.
pi_80023643
Hehe blijkbaar wel ja

Word volgens mij door de zaak geregeld en anders door mijn aansprakelijkheidsverzekering. Is ook schade van niks, paar barsten in de rechter spiegel. Voelde me wel heel klote toen ik dit moest uitleggen aan de klant
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  woensdag 7 april 2010 @ 00:13:06 #290
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_80027733
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:29 schreef Keuzer het volgende:
Rij je ook 'zuunig' in die auto's?
Zodra de motor warm is gaat het rechterpedaal naar de vloer.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik ook sinds oktober 2009 Ik moest op het sollicitatiegesprek toevallig tegelijk met iemand anders, zou jij dat zijn geweest?
Ik was met twee anderen, dus misschien niet.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_80037251
Ik heb sollicitatie in mn eentje gehad bij EasyWay. Was met die ex politieman. Echt zeer relaxed gecruised over de snelweg met die man, studeer zelf rechten dus was genoeg stof om over te ouwehoeren.
Helaas was ik kennelijk wat eerder want ik moest nog gewoon rijtest in de oude volvo S80 (3ton op teller).
Had overigens ook gewoon een pak aan en werd ook zeer gewaardeerd (compliment).
pi_80037374
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:59 schreef dreamzk het volgende:

Prive chauffeur neem ik aan? ouch lijkt me ook kut om dat te vertellen Ik zie die X5 nu regelmatig rijden en vind t persoonlijk maar een rare bmw, maar ze gaan inderdaad hard. Bij ons thuis is een audi Q7 aanwezig, das ook zo n lomp grote auto, kan me best voorstellen dat je spiegeltje hebt laten klapperen op eerste dag.
pi_80039988
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:42 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Prive chauffeur neem ik aan? ouch lijkt me ook kut om dat te vertellen Ik zie die X5 nu regelmatig rijden en vind t persoonlijk maar een rare bmw, maar ze gaan inderdaad hard. Bij ons thuis is een audi Q7 aanwezig, das ook zo n lomp grote auto, kan me best voorstellen dat je spiegeltje hebt laten klapperen op eerste dag.
Kmoet zo naar kantoor direct, we zien wel of dit dus nog een staartje krijgt
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_80049466
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef dreamzk het volgende:

[..]

En? Slaag gehad?:P
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 17:19:52 #295
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_80049811
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef dreamzk het volgende:

[..]

voor een spiegeltje? Lekker overdreven.
pi_80050268
Ik ben ook benieuwd hoe dat is afgelopen!
  woensdag 7 april 2010 @ 17:39:09 #297
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80050538
rest van het jaar voor niks werken
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
  woensdag 7 april 2010 @ 18:12:03 #298
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_80051879
Ik ook . Ik ben ooit een keer ergens te laat gekomen omdat ik de ophaaldeadline over het hoofd had gezien. Madame aan de telefoon dreigde met een waarschuwingsbrief etcetera, maar ik heb er nooit wat van gehoord. Wees dus niet te bang voor dreigementen
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_80052197
Maar schade op je eerste werkdag is wel erg karig
pi_80052236
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')