Heb jij de msn van mijn zoon gevonden?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
plakhandjes, zodat mijn moeder de ramen weer kon zemen...!!!
[ afbeelding ]
die vond ik het meest kinderachtig van alle keens (op keen dreams na dan, als je die mee zou tellen)quote:
wat moet ik met de msn van jouw zoon?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij de msn van mijn zoon gevonden?
Ja, die bestaat nog. Wat een vieze limonade. Maar het was alleen al leuk om te drinken omdat het zo'n vreemde kleur had.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:44 schreef najazeg het volgende:
bestaat Reine Claude (groene) limonade eigenlijk nog?
Je kreeg er alleen maar meer dorst van, maar vond hem als kind altijd heerlijk!
Dat konijn doet mij dan weer denken aan:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:16 schreef gifkwal het volgende:
Gatver die groene limonade liet me altijd kokhalzen, zo goor.
Ik moest laatst ineens aan de Bobo denken, het tijdschrift wat ik vroeger op de basisschool (groep 1 tot 3 of zo) altijd kreeg. Volgens mij kwam het maandelijks uit, en ik snapte nooit waarom o.a. ik hem altijd wel kreeg en sommige andere kinderen nooit. Ik denk dat je ouders gewoon voor het abonnement betaalden maar dat ie op school gedistribueerd werd.
[ afbeelding ]
Net als met die pakjes schoolmelk. De kinderen wier ouders het heel verstandig vonden om hun kroost te abonneren op een dagelijkse portie volle melk waren altijd heel jaloers op de kinderen met chocomelk. Die soort fristi was goor, dat stonk te erg.
Zelfs na 20 jaar blijft het slecht.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef straatmadelief het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)rchief_uitslagen.xml
Ja joh, dat soort dingen worden alleen maar slechter als je ze terugziet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Zelfs na 20 jaar blijft het slecht.
Grappig, ik had juist altijd een grafhekel daaraan. Heb ze nooit grappig gevondenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:25 schreef straatmadelief het volgende:
Oja! Die tussenstukjes bij het vroegere klokhuis altijd!! Ik kan er helaas bar weinig van vinden op internet. Ik weet niet welke er precies uit mijn klokhuistijd waren, maar deze lijst kan ik vinden:
* de antiquair Meneer Joosten (Joost Prinsen)
* Professor Fetze Alsvanouds van de Universiteit van Harderwijk (Aart Staartjes)
* Yvette de Vriesch-met-sch (Loes Luca)
* Ta en To (Aart Staartjes en Joost Prinsen)
* De kok Alberdinck Thijn (Gijs de Lange)
* Beinema en Kwelder (een dromerige kantoorklerk en zijn chef) (Hans Kesting en Harry van Rijthoven)
* Ben (Gijs de Lange)
* Leonoor (Anniek Pheifer)
* Twee ruziënde buurmannen (Hans Kesting en Laus Steenbeeke)
* Prinsesje Petronella (Tjitske Reidinga)
* konijnenfamilie (Tjitske Reidinga en Loes Luca)
* Boy Zonderman (Frank Groothof)
* Bill en Will (Pepijn Gunneweg en Rogier in 't Hout)
* Jonathan en Said (Pepijn Gunneweg en Mimoun Oaïssa)
* Kabouter Appelflap (Rogier in 't Hout)
* Becky en Monica (Bracha van Doesburgh en Katja Herbers)
* Cora en Deborah (Ellen Pieters en Loes Luca)
* De marktdames (Wieteke van Dort en Loes Luca)
* Oma van Dam (Wieteke van Dort)
* De orgeldraaier (Edwin Rutten)
* Daantjer & Zaantjer, de quizpolitie
* Fee van dienst (Loes Luca)
* Igor de Viking en Robin Hood (Rogier in 't Hout en Laus Steenbeeke)
* MC Kwadraat en Korte Frits (Pim Muda en Pepijn Gunneweg)
Ze waren altijd erg grappig..In groep 6 had ik een hele strenge leraar, die liet ons regelmatig opgenomen videobanden zien van het klokhuis. Hij vond die tussenstukjes alleen onzin, dus die knipte hij er altijd uit als hij bezig was met het opnemen van de afleveringen.
Hoe verbitterd kun je zijn?
Ik bedoelde eigenlijk die nieuwe afleveringenquote:Op donderdag 22 juli 2010 02:18 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
Ja joh, dat soort dingen worden alleen maar slechter als je ze terugziet.
owh ja, jazz jack rabit dat was altijd best een leuk spel heb het vroeger redelijk vaak gespeeld, weet zo alleen niet meer hoe dat ging. volgens mij gewoon lopen en af en toe vijanden neer knallenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat konijn doet mij dan weer denken aan:
[ afbeelding ]
Hmhm, maar zoiets als gtst is ook niet bedoeld om goed te zijn..quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:45 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die nieuwe afleveringen.
Ik word schijtziek van BREIN en YouTube. Alle leuke filmpjes worden tegenwoordig direct offline gehaald!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:12 schreef Disavowed het volgende:
Nog niet zo oud, maar wel geniaal en eng .
Daar heb ik volgens mij wel eens een film van gezien. Niveau is vrij laag, maar ze meppen a-team style complete legers in elkaar dus het lolgehalte is hoogquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:06 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]
Deze culthelden natuurlijk.
Super!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:06 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]
Deze culthelden natuurlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=d29xN20bR20quote:Op zondag 25 juli 2010 00:00 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Daar heb ik volgens mij wel eens een film van gezien. Niveau is vrij laag, maar ze meppen a-team style complete legers in elkaar dus het lolgehalte is hoog
OMG, die Bambino. Nu zie ik pas wat het is.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:28 schreef elkravo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehe oja!quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
hehe oja!
Doet me ook denken aan:
[ afbeelding ]
Hamertje tik! Pff hier was ik echt gek op vroeger.
ik weet nog van 2000 ofzo, alle kinderen die in groep 8 zaten hadden de malmberg ding (taptoe ofzo ik weet de naam niet meer precies xD)quote:Op maandag 5 juli 2010 16:27 schreef MCburger het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat wel niet gespeeld heb. Dat was altijd leuk om te spelen.
Verder natuurlijk Purno de Purno kijken/lezen
[ afbeelding ]
Ohh geweldig deze ja, en hij gaat ook gewoon 2 minuten zo door!quote:
Nee dan de ouderwetsche standaardbus:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:07 schreef straatmadelief het volgende:
[ afbeelding ]
de ouwe gele bba-bussen
Die zijn wel echt stukken mooier dan de moderne!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:36 schreef elkravo het volgende:
[..]
Nee dan de ouderwetsche standaardbus:
[ afbeelding ]
op Cuba rijden ze nog...
[ afbeelding ]
quote:
Die staat hier op tafelquote:Op zondag 5 september 2010 10:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
boom roos vuur..![]()
echte bazen hebben het natuurlijk nog geleerd met:
[ afbeelding ]
* Baasch iszch.quote:Op zondag 5 september 2010 10:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
boom roos vuur..![]()
echte bazen hebben het natuurlijk nog geleerd met:
[ afbeelding ]
* Geen baasch iszchquote:
Jaquote:
Ja, ik ook. Geen idee meer waar het over ging...quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:05 schreef elkravo het volgende:
Die lazen we op de lagere school!! Wow...
Ja, ik kan het me allemaal nog goed herinneren!quote:Op zondag 5 september 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Zoveel gespeeld bij opa en oma thuis:
[ afbeelding ]
Nopper:
[ afbeelding ]
Popples!
[ afbeelding ]
Een meisjesdingetje misschien?quote:Op zondag 5 september 2010 21:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, ik kan het me allemaal nog goed herinneren!
Behalve de Popples.
Dat is er nog steedsquote:
Wat is dat in je avatar? Is dat een babyPoppletje?quote:Op zondag 5 september 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een meisjesdingetje misschien?
Jij zal wel met van die te gek gave GI-Joes hebben gespeeld enzo![]()
ik had ook maar één Popple hoor. Een heel kleine ook nog.
Oeh, ze zouden maar bestaan zeg, baby-Popplesquote:Op maandag 6 september 2010 19:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat is dat in je avatar? Is dat een babyPoppletje?
GI-Joe was na mijn tijd. Ik heb nog ergens een He-man poppetje! Maar poppetjes was nooit iets voor mij. Ik was meer van de lego.
Is zeker door Tiels Flipje gehaakt.quote:Op maandag 6 september 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ze zouden maar bestaan zeg, baby-Popples![]()
Mijn UI is een gehaakt taartje, gekkie. Omdat dat dan leuk bij mijn naam past![]()
Lego
Idem, ik had zo'n beetje alles op het gebied van technisch speelgoed, behalve k'nex.. dat boeide me niet, om de een of andere reden. Maar idd technisch lego, gewone lego, meccano, construx en zelfs zo'n gaaf stoom machientje.quote:Op maandag 6 september 2010 21:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Playmobil heb ik nooit mee gespeeld. Ik wilde zelf dingen inelkaar zetten: technische lego!![]()
Dat stoommachientje! Daar heb ik jaren verlekkerd naar gekeken. Maar nooit gekregen van Sinterklaasquote:Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Idem, ik had zo'n beetje alles op het gebied van technisch speelgoed, behalve k'nex.. dat boeide me niet, om de een of andere reden. Maar idd technisch lego, gewone lego, meccano, construx en zelfs zo'n gaaf stoom machientje.
Mannen en hun speeltjesquote:Op maandag 6 september 2010 21:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Is zeker door Tiels Flipje gehaakt.
Playmobil heb ik nooit mee gespeeld. Ik wilde zelf dingen inelkaar zetten: technische lego!![]()
Wat deed jij allemaal met smurfensnot?
Geen barbies? Je was zelf al een zoet meisje natuurlijk!quote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen en hun speeltjes![]()
Ik had playmobil ipv zoete meisjesdingen![]()
Kan je meer met smurfensnot dan het maken en er aan voelen dan?
Ik had wel wat barbies hoor, maar die gingen dan kamperen ipv prinsesje spelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:00 schreef Mister1977 het volgende:
Geen barbies? Je was zelf al een zoet meisje natuurlijk!
Tuurlijk kan je er meer mee. Smurfensnot is toch ook heel glad?
MegaSlimyquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had wel wat barbies hoor, maar die gingen dan kamperen ipv prinsesje spelen![]()
Ja, glad is het zeker![]()
En ik vergat deze nog:
[ afbeelding ]
Mijn barbies knipte ik altijd kaal en dan een roze trainingspak aan en dan waren het GI Janesquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had wel wat barbies hoor, maar die gingen dan kamperen ipv prinsesje spelen![]()
Ja, glad is het zeker![]()
En ik vergat deze nog:
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds een botervloot..quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, even over iets heel anders dan speelgoed...
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
(wij hadden ook echt precies dezelfde als op de foto)
Wauw!quote:
Ik denk dat deze die van jullie is!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, even over iets heel anders dan speelgoed...
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
(wij hadden ook echt precies dezelfde als op de foto)
OMG! OMG!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
Met van die boekjes met (taal, rekenen, aardrijkskunde) vragen erbij en nadat je alles gelegd had dat ding omdraaien en het figuur vergelijken.
Daar heb ik wat uurtjes op school mee vol gemaakt, samen met soort van Lego/Duplo alleen met dunne staafjes. Oja, datquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
Met van die boekjes met (taal, rekenen, aardrijkskunde) vragen erbij en nadat je alles gelegd had dat ding omdraaien en het figuur vergelijken.
Heb ik ook gehad. Zaten nog best moeilijke opdrachten tussen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:56 schreef Disavowed het volgende:
[..]
OMG! OMG!
Die was ik helemaal vergeten.
Daar kon ik me altijd uren mee amuseren!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
Ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |