Thnxquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:56 schreef vosss het volgende:
@Sally: http://live.autosport.com/commentary.php/id/188
Kan je het toch een beetje volgen
quote:Karun Chandhok isn't having a great debut so far and it looks like the HRT driver won't make it out today as the team struggle to get his car ready for action.
Dat waren ze wel ooit van planquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef vosss het volgende:
Toch eigenlijk ongelofelijk hoe 1 zo een drankje zoveel geld op kan brengen niet?
Als Red Bull in die paar jaar dat het merk bestaat al zoveel geld binnenhaalt, waarom doet dan bv een Coca-Cola niet mee? Die moeten dan toch geld genoeg hebben om minstens 4 teams op de grid te zetten niet?
De snelheid ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:01 schreef Bluurgh het volgende:
die HRT lijkt van de voorkant wel een beetje op een Minardi
Omdat je er zonder sporten energie van krijgt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef vosss het volgende:
En net zo smerig. Ik snap echt niet dat die zooi zoveel verkoopt![]()
Oef, 13 sec.quote:12:46:54 Stand halverwege: Rosberg, Hamilton, Schumacher.
12:44:59 Met 2.09.155 is hij echter nog trager dan de GP2-auto's.
12:42:40 Vooralsnog rijdt de HRT F1-auto zonder problemen.
Villeneuve kwalificeerde zich als 11e in 1999quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geef ze anders ff de tijd. Waar begon BAR het eerste jaar? (het huidige Mercedes)
vrije training he... moeilijk te zeggen hoeveel brandstof iedereen aan boord heeft.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef Game_Error het volgende:
ik word net wakker, maar Sutil op p1, wtfbbq.
Dat weet ik, ik geef ook alleen maar antwoord op zijn vraagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar dat was niet echt een compleet nieuw team natuurlijk. HRT is dat voor zover ik weet wel
Ja, in VT 1quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef Game_Error het volgende:
ik word net wakker, maar Sutil op p1, wtfbbq.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |