Bij het op een ronde zetten misschien?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef Xebber het volgende:
Ik gok dat we geen Trullitrains meer gaan zien dit jaar. [ afbeelding ]
Doet ie toch weer goed, ben erg benieuwd wat er dit seizoen gaat gebeuren met Schumiquote:
Ik denk dat het zomaar zou kunnen dat een hoop van de jonge gasten zich er stuk op bijtenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doet ie toch weer goed, ben erg benieuwd wat er dit seizoen gaat gebeuren met Schumi
Ik vind het nog altijd jammer dat Jaguar toen weggegaan is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geef ze anders ff de tijd. Waar begon BAR het eerste jaar? (het huidige Mercedes)
nu hebben we iig het groen van lotusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd jammer dat Jaguar toen weggegaan is.
Dat was echt een toffe auto
Maar dan evengoedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:46 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
nu hebben we iig het groen van lotus
Overigens doet Petrov het niet slechtquote:Jarno Trulli studies the data down in the Lotus garage. He is currently 20th on the timesheet, with team-mate Kovalainen 19th.
quote:Petrov is up to fifth quickest with 1m56.750s effort in the Renault.
Die heb ik 2 jaar geleden nog op 1:18 schaal cadeau gedaan aan mijn toenmalige schoonvader omdat hij net een Jaguar XF 4.2 V8 besteld hadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:46 schreef caspervc het volgende:
Idd, die jaguar was supermooi, zo groen <3
[ afbeelding ]
daar had ik een t-shirt vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:46 schreef caspervc het volgende:
Idd, die jaguar was supermooi, zo groen <3
[ afbeelding ]
zou me niets verbazen als in die red bull drinkflessen gewoon water zit hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:51 schreef Bluurgh het volgende:
al die blikjes red bull bij de pitmuur! over 2 seizoenen hebben de werknemers van red bull en torro rosso geen tanden meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |