Oh, hij mag zo Alex' plekkie. Heeftie iig een warme stoel!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Job blijft toch niet de hele uitzending op het strafbankje zitten? Anders is hij premier-onwaardig. We hebben een sterke man nodig, niet eentje die zich weg laat zetten door de eerste de beste D66-gladjakker.
Conclusie: Alexander is een meer geschikte kandidaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Job blijft toch niet de hele uitzending op het strafbankje zitten? Anders is hij premier-onwaardig. We hebben een sterke man nodig, niet eentje die zich weg laat zetten door de eerste de beste D66-gladjakker.
Gelukkig... dat gezeik over die dooie. Dat is nieuws van gister!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, ze gaan stoeltjes wisselen lijkt me.
Zo had Van Mierlo het niet gewild.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:20 schreef Lagrinta het volgende:
Waarom geen Cohen en Pechtold tegelijk aan tafel?
Ah op de Dappermarkt, da's bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:19 schreef pberends het volgende:
Van bestuurlijke vernieuwing en een paar eilanden.
Laf? Juist lef dat ie toegeeft. Hij had er ook slap omheen kunnen lullen, dat is pas laf.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Tjongejonge meteen weer op de knietjes die Cohen. Wat een laffe man.
Ging dit omdat ze beiden niets hadden gezegd over Hans?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:21 schreef Zwansen het volgende:
Is er aan het begin uitgelegd waarom ze niet bij elkaar aan tafel konden zitten?
Ben ik erg benieuwd naar.
jij had liever gehad dat ie zei: "ik heb er niks over gezegd en dat is terecht" ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Wat een gelul. Dat tekent grootheden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Ja, De Wereld Draait immers Door.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
jij had liever gehad dat ie zei: "ik heb er niks over gezegd en dat is terecht" ?
Integendeel. Niet te groot om een fout toe te geven. Het siert hem alleen maar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Je snapt er nog steeds niet veel van, he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |