Ach jeetje, grootvader vertelt weer. En leest een beetje selectief.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zag ik ook en poste ik ook, maar de gemiddelde Fok-puber moest natuurlijk weer hun afkeer van Van Dam plaatsen door op het verleden van die man te posten en geen rekening ermee te houden dat hij gewoon een heel erg persoonlijke goede vriend is verloren en daar emoties over heeft.
quote:
Sinds wanneer is dit een jongerenforum? Zo hebben Danny en Ted het nooit in de markt gezet. Dat er veel jongeren, zoals jij posten, maakt het dat nog niet hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:09 schreef Omnifacer het volgende:
Beetje jammer dat je daar als senior geen begrip voor hebt, je zit op een jongerenforum.
Klopt, want dat had ik al gemeld voordat jij zei dat de jongeren hier daar geen oog voor hadden. Vorige topic, pagina zes, zei ik dat het flauw was van de regie dat ze Van Dam net iets te lang in beeld lieten toen hij verdriet had.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:28 schreef golfer het volgende:
En overigens ga je niet inhoudelijk in op mijn opmerking dat Van Dam oprecht verdriet toont over het verlies van een goede vriend.
Wouter Bos en Camiel Eurlings zeggen de politiek vaarwel omdat ze meer tijd willen besteden aan hun gezin. Cisca Dresselhuys, voormalig hoofredacteur van Opzij, legde Bos ooit langs 'de feministische meetlat'. Zij heeft zo haar twijfels bij de motivering van de oud-minister van Financiën om nu op te stappen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:21 schreef Paris_Texas het volgende:Om te vertellen hoe goed geëmancipeerd het van Bos en Eurlings is dat tijd voor hun gezin gaan maken. Om te vertellen hoe slecht het is dat ze kennelijk carrière en gezin niet kunnen combineren.
Vandaar dat Cisca Dresselhuys komt..daar was ik niet van op de hoogtequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Wouter Bos en Camiel Eurlings zeggen de politiek vaarwel omdat ze meer tijd willen besteden aan hun gezin. Cisca Dresselhuys, voormalig hoofredacteur van Opzij, legde Bos ooit langs 'de feministische meetlat'. Zij heeft zo haar twijfels bij de motivering van de oud-minister van Financiën om nu op te stappen.
Hebben ze je niet gemaild ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vandaar dat Cisca Dresselhuys komt..daar was ik niet van op de hoogte
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Wouter Bos en Camiel Eurlings zeggen de politiek vaarwel omdat ze meer tijd willen besteden aan hun gezin. Cisca Dresselhuys, voormalig hoofredacteur van Opzij, legde Bos ooit langs 'de feministische meetlat'. Zij heeft zo haar twijfels bij de motivering van de oud-minister van Financiën om nu op te stappen.
Netjes juist, respect voor Pechtold dat hij het zo wilt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Vreemd dat Cohen niet aan tafel mag uit respect voor Van Mierlo.
Tja, dat is wel waar, maar dit is meer een mooi symbolisch gebaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Ze hoeven niet met elkaar in debat, maar hij kan toch wel aan tafel zitten.. beetje vreemd.
Leuk dat Pechtold dat wil, maar hij kan zijn wil niet opleggen aan de andere gasten. Nu claimt hij eigenlijk gewoon een klein uurtje spreektijd over Hansie, en Cohen mag op de strafbank. Snap trouwens ook niet dat Cohen zich daarvoor leent, maar goed, hij zal de pers nog nodig hebben en helemaal de staatsomroep.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Netjes juist, respect voor Pechtold dat hij het zo wilt.
Waar slaat dit op inderdaad...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Leuk dat Pechtold dat wil, maar hij kan zijn wil niet opleggen aan de andere gasten. Nu claimt hij eigenlijk gewoon een klein uurtje spreektijd over Hansie, en Cohen mag op de strafbank. Snap trouwens ook niet dat Cohen zich daarvoor leent, maar goed, hij zal de pers nog nodig hebben en helemaal de staatsomroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |