Even nieuwsgierig, hoe ging dat?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:12 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil het later wel zo doen zoals MvD dat met S. gedaan heeft, denk ik
Mwah... beetje het huishouden bijwerken..quote:Op zondag 14 maart 2010 18:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoo wat zijn jullie rustig vandaagallemaal leuke dingen aan het doen??
Die kleertjes zijn idd erg leuk! Vond wel de broekjes erg kort, maat 56 past hier nog wel, behalve die van Goodmood.quote:Evie heeft vandaag weer eens een goodmoodpakje aan, maat 62-68! OMG! die vallen blijkbaar niet echt groot...Ik heb vandaag daar net weer een nieuwe bestelling gedaan; want korting met mama2010 code. (20% en 6+1 gratis...). Heb nu ook alvast wat jumpsuits en jurkjes in een maatje groter
vind het materiaal van die pakjes zo heerlijk en mooie kleurtjes
![]()
vanmiddag ben ik weer heerlijk met ons meisje in bad geweest; las hier meerder badderplannen? ook weer zo heerlijk bevallen???
Ook van Goodmood?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:19 schreef amaranta het volgende:
Serieus? Fabian past nog in 50!! 56 is nog vaak te ruim!
Er stond een serie foto's in het foto-topic. S. had zijn speentje in een envelop gedaan, met daarop geschreven: "Voor een ander kindje. Ik ben al groot, ik hoef geen speentje meer" (iets in die trant). Daarna heel stoer samen met papa in de brievenbus gegooid. En de volgende dag of een paar dagen later was er een brief terug van een ander kindje, met een cadeautje (dacht ik?) en een dank je welquote:
Ah ok, dankje! Die had ik even gemist. Leuk idee inderdaad!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Er stond een serie foto's in het foto-topic. S. had zijn speentje in een envelop gedaan, met daarop geschreven: "Voor een ander kindje. Ik ben al groot, ik hoef geen speentje meer" (iets in die trant). Daarna heel stoer samen met papa in de brievenbus gegooid. En de volgende dag of een paar dagen later was er een brief terug van een ander kindje, met een cadeautje (dacht ik?) en een dank je wel
is al best lang geleden, volgens mij was ik toen nog zwanger, dus minstens een half jaar terugquote:Op zondag 14 maart 2010 20:38 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ah ok, dankje! Die had ik even gemist. Leuk idee inderdaad!
Simmu, wat fijn dat ze goed groeien!
Hier werkte het prima bij het buurmeisje: de babypiet kreeg haar speen. Maaar, ze was dan ook al bijna 5quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat was heel leuk! Ik vind de strategie om de speen aan Sinkterklaas mee te geven trouwens heel gemeen. Zo maak je van iets wat heel leuk zou moeten zijn (joepie, Sinterklaas, cadeautjes!) een vervelende ervaring (de slechtheiligman heeft m'n speen meegenomen). Het zoontje van een collega van mijn lief had tegen zijn moeder gezegd: "Mama, laat Sinterklaas alle cadeautjes maar weer meenemen, zolang ik mijn speen maar terugkrijg!"
![]()
Ik vond het ook geen geweldige actie van mn lief, maar begrijp t wel. Ergens vind ik het stoer van hem dat hij dit alleen geregeld heeft. Normaal roept hij mij al als Jamie spuugt en er is geen doekje binnen hand bereik.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:21 schreef Claudia_x het volgende:
Slopend weekeinde, Martine. Hopelijk blijft het daarbij! Dat lijkt me echt schrikken, ineens 40 graden koorts. Ik zou het trouwens niet op prijs stellen als mijn lief me niet zou bellen! Maarja, er was waarschijnlijk ook weinig wat jij kon doen?
Wij hebben weer een goede nacht gehad. Hoera!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |