abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79137400
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:12 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil het later wel zo doen zoals MvD dat met S. gedaan heeft, denk ik
Even nieuwsgierig, hoe ging dat?
pi_79137585
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoo wat zijn jullie rustig vandaag allemaal leuke dingen aan het doen??
Mwah... beetje het huishouden bijwerken..
quote:
Evie heeft vandaag weer eens een goodmoodpakje aan, maat 62-68! OMG! die vallen blijkbaar niet echt groot... Ik heb vandaag daar net weer een nieuwe bestelling gedaan; want korting met mama2010 code. (20% en 6+1 gratis...). Heb nu ook alvast wat jumpsuits en jurkjes in een maatje groter vind het materiaal van die pakjes zo heerlijk en mooie kleurtjes
vanmiddag ben ik weer heerlijk met ons meisje in bad geweest; las hier meerder badderplannen? ook weer zo heerlijk bevallen???
Die kleertjes zijn idd erg leuk! Vond wel de broekjes erg kort, maat 56 past hier nog wel, behalve die van Goodmood.
  zondag 14 maart 2010 @ 19:19:34 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79138386
Serieus? Fabian past nog in 50!! 56 is nog vaak te ruim!
  zondag 14 maart 2010 @ 19:26:38 #279
100412 mefke79
komt goed!
pi_79138659
Is het hier rustig vandaag? Ik vind dat jullie anders genoeg geschreven hebben, tis niet bij te houden. O, wacht, ligt vast aan mij, ik ben me toch een partij moe. En ik kan niet eens de schuld aan Driekus geven, die had een goede nacht.
Even een voor Keshet en Simmu, gewoon omdat jullie het verdienen met jullie kleintjes in het ziekenhuis.
En een voor Claudia, dan maar een ritueelnazi, als het maar werkt, toch?
En Ssserpente, pff ook voor jou een vanwege slechte nachten.
BJ, succes met werken morgen. Ik vond het ook lekker om aan de slag te zijn.
Freecell, dan maar een ontaarde mama, ik heb ook veel knappere kindjes gezien dan mijn eigen Driekus en ik zeg dat dan ook gewoon.
En discussie over speen of duim hebben we hier niet gehad. Een speen wilde ie maar een weekje, daarna nooit meer. En hij duimt wel af en toe, maar dat heeft ie niet nodig om in slaap te vallen. Ik begin er steeds meer in te geloven dat wij gewoon een heel makkelijk kind hebben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_79138699
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:19 schreef amaranta het volgende:
Serieus? Fabian past nog in 50!! 56 is nog vaak te ruim!
Ook van Goodmood?

* NieuweUser rent even naar de kast
Wij hebben inderdaad een broekje van GM maat 50/56 en die is nu aan de korte kant. Verder kan ze van de andere merken ook nog prima maat 56 aan, en soms ook nog wel 50.
  zondag 14 maart 2010 @ 19:52:32 #281
100412 mefke79
komt goed!
pi_79139829
GM is inderdaad een beetje kort, dat hebben we hier ook gemerkt. Maar goed, bij ons worden broeken dan ook nooit te krap aan de bovenkant, ze worden te kort, dat wel. Hij kan nog in 62 broeken als ze lang vallen, terwijl we bij de Hema shirts aan zachtjes aan de 74 beginnen.
Wat erg groot valt: Simply Colors, daar sla ik nou nog de mouwtjes van een 62/68 shirt om, gewoon omdat ze te lang zijn.
pi_79139855
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:53 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Even nieuwsgierig, hoe ging dat?
Er stond een serie foto's in het foto-topic. S. had zijn speentje in een envelop gedaan, met daarop geschreven: "Voor een ander kindje. Ik ben al groot, ik hoef geen speentje meer" (iets in die trant). Daarna heel stoer samen met papa in de brievenbus gegooid. En de volgende dag of een paar dagen later was er een brief terug van een ander kindje, met een cadeautje (dacht ik?) en een dank je wel
Lotte!
Noah!
  zondag 14 maart 2010 @ 19:59:35 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79140196
Nee, gewoon maat 50:56 in het algemeen.

Hmmm badderen met de kids. Misschien wel leuk. Hoewel Eva erg druk is in bad. Maar over een maandje of twee gaat fabian in het grote bad.
pi_79141368
1150 voor kiro en 1610 voor ravi wel zijn ze allebei een klein beetje verkouden dus hopen dat dat goed gaat!

over duimen: ik heb geduimd tot mijn 14de en wel een scheef gebit. maar dan scheef de andere kant op, een tand staat erg naar binnen. selene duimt ook. mij is het allemaal best, als dat kind zich lekker voelt bij duimen mag dat

de jongens zoeken trouwens allebei ook steeds naar een duimpje. een heleboel dingen doen ze gewoon psies zoals elke pasgeboren baby. ze zijn erg knuffelbaar en stinken als ze een poepbroek hebben
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_79141971
Ze groeien goed je jongens!
pi_79142268
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Er stond een serie foto's in het foto-topic. S. had zijn speentje in een envelop gedaan, met daarop geschreven: "Voor een ander kindje. Ik ben al groot, ik hoef geen speentje meer" (iets in die trant). Daarna heel stoer samen met papa in de brievenbus gegooid. En de volgende dag of een paar dagen later was er een brief terug van een ander kindje, met een cadeautje (dacht ik?) en een dank je wel
Ah ok, dankje! Die had ik even gemist. Leuk idee inderdaad!

Simmu, wat fijn dat ze goed groeien!
pi_79142473
Simmu wat fijn dat ze het zo goed doen dan
EN balen van die verkoudheid. Kan wrs behoorlijk gevaarlijk zijn voor die kleintjes?
pi_79142934
naar ik begreep kan wat voor ons een milde verkoudheid is, voor een couveusekindje heel gevaarlijk en/of blijvende gevolgen hebben. dus uitkijken is wel op zn plaats. maar goed, ook dat geldt voor elke pasgeborene eigenlijk wel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_79144270
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:38 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Ah ok, dankje! Die had ik even gemist. Leuk idee inderdaad!

Simmu, wat fijn dat ze goed groeien!
is al best lang geleden, volgens mij was ik toen nog zwanger, dus minstens een half jaar terug

Kinderfototopic 160 hier, maar de foto's zijn er vanaf
Lotte!
Noah!
  zondag 14 maart 2010 @ 22:16:22 #290
100412 mefke79
komt goed!
pi_79148861
Zooo, wij hebben de douche vandaag weer omgebouwd tot stoomcabine. Dit keer met de kledinghoezen van de ikea in combi met wat ducktape, werkt perfect al zeg ik het zelf. Driekus hoest weer flink en zo komt het mooi los en ik mocht mee, bij mij kwam er ook nog het een en ander los.
En hij rolt en hoe. Nou hebben we het zelf gezien en het gaat ineens ook vlotjes. Hij heeft nog niet door dat ie van rug naar buik kan en dan ook weer naar rug, maar dat duurt niet lang. Hij kon namelijk al van buik naar rug...Moeten we ineens op gaan letten waar we em neer leggen. Want op z'n buik schuift ie achteruit of in een rondje, dus als ie even uit zich was, legde ik em op z'n rug. Dat werkt dus niet meer.
  maandag 15 maart 2010 @ 07:25:20 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_79157634
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, dat was heel leuk! Ik vind de strategie om de speen aan Sinkterklaas mee te geven trouwens heel gemeen. Zo maak je van iets wat heel leuk zou moeten zijn (joepie, Sinterklaas, cadeautjes!) een vervelende ervaring (de slechtheiligman heeft m'n speen meegenomen ). Het zoontje van een collega van mijn lief had tegen zijn moeder gezegd: "Mama, laat Sinterklaas alle cadeautjes maar weer meenemen, zolang ik mijn speen maar terugkrijg!"
Hier werkte het prima bij het buurmeisje: de babypiet kreeg haar speen. Maaar, ze was dan ook al bijna 5
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79158677
Ff een ego post, heb compleet niet bijgelezen van het weekend.

Ik had afgelopen zaterdag een vrijgezellenfeest en Jamie was bij zn papa. Kreeg hij zomaar 40 graden koorts, hoesten, spugen. Mijn lief besloot mij niet te bellen hij wilde me niet ongerust maken. Zondag was de koorts gelukkig gezakt naar een pittige verhoging. Het hoesten was nog niet over, het leek wel op een rokershoest. Dus toch maar ff naar HAP, op een geirriteerde keel na niks te vinden. Vanacht heel onrustige nacht gehad, iedere uur zeker 1 keer wakker. Maar vanmorgen weer helemaal ok, geen koorts meer. Dus Jamie is op het kdv. En ik zit half slapend op mn werk
pi_79158843
Slopend weekeinde, Martine. Hopelijk blijft het daarbij! Dat lijkt me echt schrikken, ineens 40 graden koorts. Ik zou het trouwens niet op prijs stellen als mijn lief me niet zou bellen! Maarja, er was waarschijnlijk ook weinig wat jij kon doen?

Wij hebben weer een goede nacht gehad. Hoera!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79158934
quote:
Op maandag 15 maart 2010 09:21 schreef Claudia_x het volgende:
Slopend weekeinde, Martine. Hopelijk blijft het daarbij! Dat lijkt me echt schrikken, ineens 40 graden koorts. Ik zou het trouwens niet op prijs stellen als mijn lief me niet zou bellen! Maarja, er was waarschijnlijk ook weinig wat jij kon doen?

Wij hebben weer een goede nacht gehad. Hoera!
Ik vond het ook geen geweldige actie van mn lief, maar begrijp t wel. Ergens vind ik het stoer van hem dat hij dit alleen geregeld heeft. Normaal roept hij mij al als Jamie spuugt en er is geen doekje binnen hand bereik.

Claudia wat heerlijk dat Ivan weer goed slaapt
pi_79158938
Hier heeft Thomas voor de eerste keer op zijn kamertje geslapen. Mijn god, zo klein in zo'n groot bed. Het is dat mijn man het over zijn hart kon krijgen want ik zou hem er zo uitgehaald hebben en terug beneden gaan slapen hebben met hem. Ik in de zetel en hij in zijn box/park.
pi_79159769
Hihi herkenbaar Leonieke Maar wel erg schattig toch zo'n kleintje in een groot bed! Bij de oudste was ik de eerste periode zo bang dat er iets gebeurde... Gelukkig had ik dat gevoel bij de 2e niet meer, want ik sliep er behoorlijk onrustig door.

Amaranta: heerlijk zeg zo lang verlof!! Ik mag na de pasen weer aan de slag.

Martine: vervelend zeg dat hij het weekend ineens zo ziek was. Heb je vaak met baby's he, zo hebben ze hoge koorts en een dag later kan het weer helemaal over zijn.

Hier lijkt Dyon imuun te zijn tegen ziek zijn ofzo....de oudste is de afgelopen weken echt steeds ziek, buikgriep, koorts, hoesten. Zelfs mama heeft hij een keer aangestoken, maar Dyon nog (even afkloppen) niet.
pi_79159860
Oh Leo, da's ook wel aandoenelijk zo'n mini in zo'n groot bedje... Misschien ook wel lekker voor je eigen rust (althans dat vond ik, anders sliep ik echt nauwelijks).

Martine, wat naar dat Jamie zo ziek was ineens... gelukkig dat het nu weer wat beter gaat.

BJ, succes nog deze week... weer aan den arbeid.
pi_79160499
Goeiemorgen!

Leonieke, daarom hadden wij Rienk in de kinderwagen. Ik vond het bed veels te groot voor hem!

Martine, wat naar! Gelukkig gaat het nu weer beter met Jamie

Meimeltje, gelukkig maar dat Dyon immuun is, ander had je nog meer zieken!

Simmu, fijn dat ze goed groeien! Zou fijn zijn als ze snel weer bij elkaar zijn.

Mefke, hoe heb je je douche omgebouwd? Ik snap niks van je uitleg Wel fijn dat het werkte!

Hier hadden we gisteravond GROTE POEP
Rienk was net van de borst en ik hoorde hem poepen ( ) dus ik loop direct naar de commode, trek zn luier af en kijk weg om doekjes te pakken. Hoor in ineens 'pfrrt' en zie me toch een dikke straal de hydrofiel op lopen! (getsie!!) Dus ik roep J. en laat het onder tussen maar lopen. Hydrofiel is nu toch al vies. Dus Rienk is klaar en til hem op (aan armen en benen ) en J. haalt de hydrofiel onder zn kont vandaan. Dus ik denk inmiddels, nu is het wel klaar en begin weer met doekjes te vegen, hoor ik weer 'pfrrrt'!! En dus is het aankleedkussen ook vies J. roept ondertussen dat ie de poep niet doorgespoeld krijgt en is bezig om alles in een emmer uit te spoelen. Ik doe Rienk een schone luier om, pyjama weer dicht en leg hem in bed. Nog even spelen. Daarna neem ik de was over van J. want die was bezig met een storing en inderdaad hoor, die stront is niet weg te spoelen Na 4 pogingen is de pot weer doorzichtig

Na een nacht weken heeft de was weer in de juiste kleur en draait de wasmachine weer.

Verder hebben we een goed weekend gehad!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 15-03-2010 10:34:12 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79161309
Vlindur! Wat goed zeg!

Ik ben bekaf. Vorige week drie geweldige nachten, nu al drie waardeloze nachten. Isabeau is zo aan het hoesten (met slijm enzo) dat ze er wakker van wordt en dan heel hard moet huilen. Alleen te kalmeren door aan te leggen (zal wel pijn in haar keeltje hebben). Ik ben zoooo moe nu!

Is er bij babies iets tegen hoesten te doen?
  maandag 15 maart 2010 @ 11:08:23 #300
100412 mefke79
komt goed!
pi_79161596
Met het risico dat ik em dichtgooi en dat ik geen nieuwe kan openen...(zit op het werk, dus als ie na deze post dicht is, svp iemand anders effe een nieuwe openen)

@Vlindur en Sorbo(en alle andere mama’s met verkouden kindjes): stomen werkt goed om het slijm los te krijgen en je kan dus onder een douche gaan staan en zo stoom maken. Alleen, als je je hele badkamer vol stoom wil krijgen ben je wel even bezig. Vorige keer hebben we daarom handdoeken aan de bovenkant van de douche gehangen (wij hebben de douche in de hoek en dan met 2 wanden). Dat werkt, maar de stof neemt heel wat stoom op, dus duurt het lang voor de cabine vol stoom staat. We moesten dus iets van plastic hebben en nou bleken de lange kledinghoezen van ikea daar perfect voor te zijn. Even vastzetten met tape en toen hadden we een mooi dakje op de douche.
Vanochtend hoestte ie nog steeds, maar geen koorts, zijn vrolijke zelf en al het eten bleef binnen. Dus gewoon naar het kdv.
Mag je eigenlijk nog meer doen dan luuf smeren en neusspray?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')