BJ nog steeds aan het duimen!? Is het nu niet een keer tijd om daarmee te stoppen?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
oooo Simmu; wat een goed bericht!!! ik ga de komende week hard aan het duimen voor jullie! wat zal dat het alweer makkelijker maken zeg.
ja en ik denk dat het wel weer lekker is om een beetje uit de huissleur te komen... schaam me bijna dat ik dat zeg; maar ik wil ook wel even weer iets voor 'mezelf' doen. (en me nuttig maken voor iemand anders dan alleen mijn kleine meisje).quote:Op zondag 14 maart 2010 12:02 schreef Ssserpente het volgende:
Werkse BJ! Ik vond de eerste dagen best ff wennen, maar binnen no time had ik het gevoel alsof ik nooit was weggeweest.
Lekker om weer even Laura te zijn ipv alleen maar mama.
O, ik kwam er trouwens net achter dat Lente nog niet op d'r naam reageert.
Wel op tutje.
Dat had ik ook. En ik vind het heerlijk om te werken ondanks gebroken nachten. Het lijkt me juist heel zwaar om dan overdag ook nog de hele tijd met de kleine bezig te zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:02 schreef Ssserpente het volgende:
Werkse BJ! Ik vond de eerste dagen best ff wennen, maar binnen no time had ik het gevoel alsof ik nooit was weggeweest.
quote:O, ik kwam er trouwens net achter dat Lente nog niet op d'r naam reageert.
Wel op tutje.
He, wat vervelend voor jullie allemaal.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:27 schreef Poppejans het volgende:
Even een ego postje hoor
Wolf heeft weer veel gehuild bij mijn ouders, ik had slaapdienst van gister op vandaag, en het was voor hem de eerste keer logeren. Echt ontroostbaar heeft hij gisteravond bijna een uur gehuild en vanmorgen weer 3 kwartierik heb wel 3x gebeld vanaf het werk
pff zat zelf echt met knoop in mn maag en vond het zo rot.
Toen ik er eenmaal was, was hij ook zo weer gekalmeerdvolgens mij heeft hij dus echt nu al last van eenkennig zijn. En andere omgeving enzo zal ook wel hebben meegespeelt, maar ik hoop toch dat het steeds wel wat beter gaat als hij naar mn ouders moet.
Nu hier thuis is alles nog steeds ok, hij is helemaal uitgeput in slaap gevallen
Ik sta er ook van te kijken hoe snel het gaat. Net is hij weer probleemloos binnen 5 minuten in slaap gevallen zonder speen. Ik heb even met oma overlegd en die gaat morgen en overmorgen hetzelfde doen. Ik heb goede hoop!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Claudia; fijn dat het de afgelopen nacht zo goed ging met Ivan. En dat dat ontwennen zo makkelijk gaat zeg! dat had ik niet verwacht... Heb je zelf een beetje lekker bijgeslapen? of heb je op wacht gelegen? ik hoop echt het eerste....
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan er ook zo van genieten om 's avonds nadat hij in bed is gestopt bijvoorbeeld nog even wat koffie te drinken en een boek te lezen. Ook als hij er niet bij is is het thuis zo knus. Ik ben erg blij met m'n gezinnetje.
whehehe idemquote:
Daarom breng ik Lotte altijd naar bed, ook opquote:Op zondag 14 maart 2010 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
De discussie hebben wij gister ook gevoerd.Al ben ik misschien een ritueelnazi.
Hier ben ik het dus niet met je eens.Een speen kun je weldegelijk heel makkelijk afleren, althans die ervaring heb ikquote:Wolf zoekt momenteel erg zn duim, zit steeds wanhopig met zn hele vuist in mond en word dan boos!
ik heb ook liever dat hij duimt dan een speentje heeft, alleen al voor het gemak, zn duimpje heeft hij altijd bij zich! en volgens mij is het stoppen met duimen makkelijker, dan het stoppen met een speen. Een kind van 2 met overdag een speen in vind ik geen gezicht.
Ja, dat was heel leuk! Ik vind de strategie om de speen aan Sinkterklaas mee te geven trouwens heel gemeen. Zo maak je van iets wat heel leuk zou moeten zijn (joepie, Sinterklaas, cadeautjes!) een vervelende ervaring (de slechtheiligman heeft m'n speen meegenomenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:12 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil het later wel zo doen zoals MvD dat met S. gedaan heeft, denk ik
Maar het is misschien iets te veel gevraagd om haar ouders bij hen te laten slapen? Ik zou zelf proberen om gewoon even door te zetten en zoveel mogelijk van thuis mee te geven, dus niet alleen de fysieke dingen maar ook de rituelen (zoals Twinkly adviseerde). Hij moet z'n opa en oma natuurlijk ook nog leren kennen, en zij hem. Straks hebben zij vast hun eigen ritueeltjes met hem en vindt hij dat alleen maar leuk.quote:Poppejans, is het misschien een idee dat opa en oma een tijdje bij jullie thuis komen oppassen, zodat Wolf maar aan 1 ding tegelijk hoeft te wennen?
Ik had er even niet aangedacht dat het ook om slapen ging...dat lijkt me inderdaad een beetje teveel gedoe...quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Claudia_x het volgende:
Maar het is misschien iets te veel gevraagd om haar ouders bij hen te laten slapen? Ik zou zelf proberen om gewoon even door te zetten en zoveel mogelijk van thuis mee te geven, dus niet alleen de fysieke dingen maar ook de rituelen (zoals Twinkly adviseerde). Hij moet z'n opa en oma natuurlijk ook nog leren kennen, en zij hem. Straks hebben zij vast hun eigen ritueeltjes met hem en vindt hij dat alleen maar leuk.
6 weken als ik me niet vergis.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:20 schreef Claudia_x het volgende:
Fijn trouwens dat je tot en met halverwege juni ouderschapsverlof hebt, amaranta! Jij zit toch in het onderwijs? Dan zal het tegen die tijd ook vast niet lang duren voor de zomervakantie begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |