quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef Keshet het volgende:
Hier alles ok!
Teigetje heeft het 'zelf ademen met een beetje hulp' goed onder de knie!
Volledige update volgt strakkies.
Ow, en ik wil ook Twitteren met jullie!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef happyme28 het volgende:
Niet echt teruggelezen, sorry, maar hier een hele sneue krijsende Daan als sinds een paar dagen. Wordt steeds erger. Na veel observeren en lezen vermoeden we verborgen reflux. Ik heb het topic net ook even een schop gegeven. Naast het lezen van het topic, hoop ik misschien op nog wat ervaringen / tips. Hoop eigenlijk het meest dat de HA ons serieus neemt, want je leest nog wel eens dat je weer wordt weggestuurd met de mededeling dat ieder kind huilt.
Anyway, even een dikke kus voor alle kleine babytjes (en hun ouders). Hoop snel weer meer te reageren.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:41 schreef Linda2205 het volgende:
[ Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef mefke79 het volgende:
Brakke telefoonfoto, maar zie hier Nijn op Driekus
[ afbeelding ]
disclaimer: dit is het domste konijn ever, dus dan durf ik dit wel aan. Bovendien, nog geen kilo en praktisch tandenloos. En had ik al gezegd dat ie dom is? ]
Als ik thuis ben komt mijn oude nijn ook altijd bij Lotte kijken, maar vooral omdat de speeltjes interessant zijn inderdaad. Op d'r klimmen heeftie nog nooit geprobeerd
De kat is trouwens wel echt een magneetje voor Lotte. Lekker zacht natuurlijk als je daar met je handjes en voetjes doorheen wrijft. Beest laat zich alles aandoen, hele plukken trekt ze eruit, ondanks dat ze alleen met d'r in contact komt als ze bij ons op schoot zit, maar soms trekt ze te snel en zijn we niet op tijd om dr handjes open te maken
![]()
Keshet, wat goed dat je kleine meid zo goed kan ademen alleen (met een beetje)![]()
Happy, bah, vervelend! Geen ervaring verder, dus dan maar eenvoor jou en je kleine vent
ik dacht al, Lars staat er nog in! Joepie hij is nog wel klein, zie je wel!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:49 schreef Linda2205 het volgende:
MODJES, Karin is verhuisd naar de grote baby's, maar ik heb d'r nog wel even in dit lijstje laten staan voor jullie, ok?
wat is widm?quote:
Zo kunnen ze jullie gewoon knippen en plakkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ik dacht al, Lars staat er nog in! Joepie hij is nog wel klein, zie je wel!!!![]()
![]()
![]()
officieel is Lars nu al 52 minuten een grote baby, woei!
Jaaah zo komen we nooit bovenaan te staan he?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:49 schreef Linda2205 het volgende:
MODJES, Karin is verhuisd naar de grote baby's, maar ik heb d'r nog wel even in dit lijstje laten staan voor jullie, ok?
Hier zijn de katten ook pas sinds een maand interessant hoor, komt nog!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef Vlindur het volgende:
Lunastar post alleen maar als ze zwanger is![]()
Rienk ligt knockout in zn roze puckababy op mn borst
Eens kijken of we die weer in zn bedje kunnen schuiven.
Claudia, ik hoop heel erg dat je vanavond beter slaapt.
Mefke, ik vind dat konijn echt stoer![]()
De katten kijken niet naar RIenk om, alleen als ie keihard krijst, maar dan ook meer van 'hou es ff op te herrie maken' Rienk ziet de katten nog niet![]()
Over 6 nachtjes is hij 3 maanden!
Ik hoop je niet te zien dan!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik morgen niet kom rapporteren hoe het is gegaan, dan heb ik een fijne nacht gehad.
Langer- Zo'n 3 a 4 uurquote:Wat gaat het snel, Vlindur! Heeft de trend zich doorgezet en slaapt hij langer/vaker/beter/makkelijker?
wat fijn dat je jongens het goed doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef simmu het volgende:
hoihoi dames (en heren)met de jongens gaat het heerlijk saai! ze slapen veel en komen aan. ravi is sinds vorige week donderdag naar de 'gewone' couveuse afdeling in het streekziekenhuis in meppel. supergave vooruitgang, maar nu met kiro in zwolle, ravi in meppel en ons in diever wat onhandig. kiro weegt 1080 gram nu (en is een boel vocht kwijt!) en ravi 1430 gram. we hopen nu hard dat kiro volgende week ook naar meppel mag
ik heb trouwens onze katten van begin af bij selene gelaten (gewoon steeds met mij mee) en dat werkte prima zie het filmpjestopic)
hij moet gezond zijn (qua infecties ed) en van de beademing, navelbreuk en lowflow zijn dan weer geen probleem. hij moet minimaal 1200 gram wegen en minimaal 32 weken oud (qua zwangerschapquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:06 schreef mrien het volgende:
Fijn Simmu!
Wanneer (met welk gewicht) zou Kiro ook naar Meppel mogen?
absolutelyquote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:30 schreef amaranta het volgende:
Maar gelukkig maakt haar vrolijke keuveltje veel goed nietwwaar?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:10 schreef leonieke het volgende:
Zou ik hier ook in het lijstje mogen met onze zoon?
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
Ik moet me wel nog een beetje inlezen want heb deze topicreeks niet echt op de voet gevolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |