abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79032814
Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) 30

Kleine babietjes

17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur
18 decembe 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: Teigetje, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi & Kiro, zoons van simmu en sangdrax
24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 14-03-2010 09:47:19 ]
Lotte!
Noah!
pi_79032932
Laatste posts:
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef Keshet het volgende:
Hier alles ok!
Teigetje heeft het 'zelf ademen met een beetje hulp' goed onder de knie!
Volledige update volgt strakkies.

Ow, en ik wil ook Twitteren met jullie!
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef happyme28 het volgende:
Niet echt teruggelezen, sorry, maar hier een hele sneue krijsende Daan als sinds een paar dagen. Wordt steeds erger. Na veel observeren en lezen vermoeden we verborgen reflux. Ik heb het topic net ook even een schop gegeven. Naast het lezen van het topic, hoop ik misschien op nog wat ervaringen / tips. Hoop eigenlijk het meest dat de HA ons serieus neemt, want je leest nog wel eens dat je weer wordt weggestuurd met de mededeling dat ieder kind huilt.

Anyway, even een dikke kus voor alle kleine babytjes (en hun ouders). Hoop snel weer meer te reageren.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:41 schreef Linda2205 het volgende:

[ Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef mefke79 het volgende:
Brakke telefoonfoto, maar zie hier Nijn op Driekus

[ afbeelding ]

disclaimer: dit is het domste konijn ever, dus dan durf ik dit wel aan. Bovendien, nog geen kilo en praktisch tandenloos. En had ik al gezegd dat ie dom is? ]

Als ik thuis ben komt mijn oude nijn ook altijd bij Lotte kijken, maar vooral omdat de speeltjes interessant zijn inderdaad. Op d'r klimmen heeftie nog nooit geprobeerd De kat is trouwens wel echt een magneetje voor Lotte. Lekker zacht natuurlijk als je daar met je handjes en voetjes doorheen wrijft. Beest laat zich alles aandoen, hele plukken trekt ze eruit, ondanks dat ze alleen met d'r in contact komt als ze bij ons op schoot zit, maar soms trekt ze te snel en zijn we niet op tijd om dr handjes open te maken

Keshet, wat goed dat je kleine meid zo goed kan ademen alleen (met een beetje)

Happy, bah, vervelend! Geen ervaring verder, dus dan maar een voor jou en je kleine vent
Lotte!
Noah!
pi_79033130
MODJES, Karin is verhuisd naar de grote baby's, maar ik heb d'r nog wel even in dit lijstje laten staan voor jullie, ok?
Lotte!
Noah!
pi_79034216
tvp. nu eerst WIDM
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79034538
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:49 schreef Linda2205 het volgende:
MODJES, Karin is verhuisd naar de grote baby's, maar ik heb d'r nog wel even in dit lijstje laten staan voor jullie, ok?
ik dacht al, Lars staat er nog in! Joepie hij is nog wel klein, zie je wel!!!
officieel is Lars nu al 52 minuten een grote baby, woei!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:21:21 #6
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79034631
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Vlindur het volgende:
tvp. nu eerst WIDM
wat is widm?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79034676
Post lunastar eigenlijk nog wel eens?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79034718
wie is de mol

Terugvindpaby
pi_79034734
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:21 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

wat is widm?

wie is de mol
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79034951
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

ik dacht al, Lars staat er nog in! Joepie hij is nog wel klein, zie je wel!!!
officieel is Lars nu al 52 minuten een grote baby, woei!
Zo kunnen ze jullie gewoon knippen en plakken

Hoe bevalt het bij de grote kindjes? Wij zijn nog een beetje bang geloof ik

En Lunastar post nooit meer geloof ik
Lotte!
Noah!
pi_79035456
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:49 schreef Linda2205 het volgende:
Jaaah zo komen we nooit bovenaan te staan he?
pi_79035505
Lunastar post alleen maar als ze zwanger is

Rienk ligt knockout in zn roze puckababy op mn borst
Eens kijken of we die weer in zn bedje kunnen schuiven.

Claudia, ik hoop heel erg dat je vanavond beter slaapt.

Mefke, ik vind dat konijn echt stoer

De katten kijken niet naar RIenk om, alleen als ie keihard krijst, maar dan ook meer van 'hou es ff op te herrie maken' Rienk ziet de katten nog niet
Over 6 nachtjes is hij 3 maanden!
pi_79035654
Als ik morgen niet kom rapporteren hoe het is gegaan, dan heb ik een fijne nacht gehad.

Wat gaat het snel, Vlindur! Heeft de trend zich doorgezet en slaapt hij langer/vaker/beter/makkelijker?
pi_79035703
Dan hoop ik dat we je morgen niet hier zien Claudia
pi_79035730
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef Vlindur het volgende:
Lunastar post alleen maar als ze zwanger is

Rienk ligt knockout in zn roze puckababy op mn borst
Eens kijken of we die weer in zn bedje kunnen schuiven.

Claudia, ik hoop heel erg dat je vanavond beter slaapt.

Mefke, ik vind dat konijn echt stoer

De katten kijken niet naar RIenk om, alleen als ie keihard krijst, maar dan ook meer van 'hou es ff op te herrie maken' Rienk ziet de katten nog niet
Over 6 nachtjes is hij 3 maanden!
Hier zijn de katten ook pas sinds een maand interessant hoor, komt nog!
Is Rienk is touch met zn vrouwelijke kant Vlindur?
Lotte!
Noah!
pi_79036976
hoihoi dames (en heren) met de jongens gaat het heerlijk saai! ze slapen veel en komen aan. ravi is sinds vorige week donderdag naar de 'gewone' couveuse afdeling in het streekziekenhuis in meppel. supergave vooruitgang, maar nu met kiro in zwolle, ravi in meppel en ons in diever wat onhandig. kiro weegt 1080 gram nu (en is een boel vocht kwijt!) en ravi 1430 gram. we hopen nu hard dat kiro volgende week ook naar meppel mag

ik heb trouwens onze katten van begin af bij selene gelaten (gewoon steeds met mij mee) en dat werkte prima zie het filmpjestopic)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_79037182
Fijn Simmu!
Wanneer (met welk gewicht) zou Kiro ook naar Meppel mogen?
pi_79037325
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik morgen niet kom rapporteren hoe het is gegaan, dan heb ik een fijne nacht gehad.
Ik hoop je niet te zien dan!
quote:
Wat gaat het snel, Vlindur! Heeft de trend zich doorgezet en slaapt hij langer/vaker/beter/makkelijker?
Langer- Zo'n 3 a 4 uur
Vaker- Overdag wel ja.
Beter- Ja, hij wil zn speen weer, dus hij suckt zich zelf nu soms in slaap
Makkelijker- Soms wel, soms niet.

Zo
Het is een super baby, maar soms snap ik er helemaal niks van. Sinds 2 dagen drinkt hij echt heel slecht. Wil de borst absoluut niet en dan snap ik er helemaal niks van. Dan is hij helemaal overstuur en kun je er niks mee Laten razen is dan het beste.. Soms istie heeeel moe en dan leggen we hem maar huilend in bed. Dan valt hij huilend in slaap. Heel sneu, maar het werkt dan wel het beste. Dan slaapt hij vaak ook heeeel lang door. Dus dat is nog even uitvinden waarom hij zo overprikkeld was. Want dat heb ik nog niet zovaak door Ik doe verder geen rare dingen en het 'ritme' is hier ook wel standaard.

'wakker - Borst - Hangen op mij/Spelen met mij - Spelen in de box - Hangen op mij/Spelen met mij - Misschien nog borst - En dan weer in bed.

En zn vrouwelijke kant
Denk dat ik maar gauw een blauwe haal Iemand nog een toevallig? Andere kleur behalve Roze/rood en geel is ook goed
pi_79037354
Fijn Simmu!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 maart 2010 @ 22:11:36 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_79037441
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef simmu het volgende:
hoihoi dames (en heren) met de jongens gaat het heerlijk saai! ze slapen veel en komen aan. ravi is sinds vorige week donderdag naar de 'gewone' couveuse afdeling in het streekziekenhuis in meppel. supergave vooruitgang, maar nu met kiro in zwolle, ravi in meppel en ons in diever wat onhandig. kiro weegt 1080 gram nu (en is een boel vocht kwijt!) en ravi 1430 gram. we hopen nu hard dat kiro volgende week ook naar meppel mag

ik heb trouwens onze katten van begin af bij selene gelaten (gewoon steeds met mij mee) en dat werkte prima zie het filmpjestopic)
wat fijn dat je jongens het goed doen.
maar wat lastig voor jullie dat de een nu in Meppel en de andere in Zwolle ligt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_79037517
Simmu, hopelijk heb je snel alles in Meppel en dan snel thuis, dit lijkt me niet handig ja. Pas je goed op jezelf?

Karin, nou echt
Stiemie, wij staan maar 1 dagje bovenaan. Maar goed, ik heb dan ook lang genoeg bovenaan gestaan bij Z&G.

Zo, net weer een poepbroek, het zat em duidelijk dwars. Invloed van fruit is hier goed te merken, het wordt steviger.
Ik duik mijn bedje in, Claudia speciaal voor jou hoop ik op een goede nacht. En de rest ook een fijne nacht natuurlijk. Trusten!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_79037593
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:06 schreef mrien het volgende:
Fijn Simmu!
Wanneer (met welk gewicht) zou Kiro ook naar Meppel mogen?
hij moet gezond zijn (qua infecties ed) en van de beademing, navelbreuk en lowflow zijn dan weer geen probleem. hij moet minimaal 1200 gram wegen en minimaal 32 weken oud (qua zwangerschap )
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:19:34 #23
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79037878
Simmu, heerlijk saai klinkt goed! Hopelijk is Kiro over een weekje weer bij Ravi! Ligt hij nog aan de beademing? En vind Selene het ook nog steeds leuk in het rmcd huis? Iig voor jullie!
pi_79038505
Simmu Hopelijk zijn je jongens snel bij elkaar en gaat het goed met ze. Dat het maar hele grote sterke knullen worden!

Verder heb ik wel gelezen, maar reageren is effe een gat in mijn geheugen... oeps.
Heb zelf ook weinig te melden... Minke is lief en doet het goed. Wat wil een mens nog meer?!
pi_79038704
Happy, ik was jou en Daan vergeten. Heb je een afspraak met de huisarts? Ik hoop dat ie meewerkt, het klinkt zo zielig zo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_79038824
we zijn sinds vandaag weer thuis, want sangdrax moet maandag weer werken en kunnen we dingen regelen nog ff. morgen spreken we kiro's arts en krijgen beide heren bezoek terwijl selene voor het eerst naar het kdv gaat. hopelijk mag en kan ik volgende week autorijden, dat zou al een boel schelen. het zou leuk zijn als de huisarts meewerkt (anders rij ik onverzekerd rond, lijkt me ook een vrij onzalig plan)

kiro krijgt enkel lowflow, dan blazen ze lucht zijn neus in. verder alleen de sonde en couveusestickertjes. het infuusje is ook al een paar dagen weg ravi heeft zelfs enkel sonde en couveusestickers. die zou al met flesjes aan de gang mogen, maar ze wachten even op zijn broertje

en selene trekt alles nog prima haar broertjes krijgen kusjes (al is ze er niet helemaal kapot van als die bij me zitten!) en het RmcD huis was ***gaaf*** wbt selene. die charmeerde echt iedereen daar en kwam zelfs de brand- en ontruimingsoefening 's avonds prima door (we waren gewoon 's avonds laat naar kiro gegaan met haar erbij). ze was wel erg blij om weer thuis te zijn hoor.
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:45:51 #27
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79039399
Incantrix, fijn dat je verbetering ziet!
simmu, fijn dat je jongens het zo goed doen. En ook dat het met Selene goed gaat. Hoe gaat het met jou?
happy, ik weet het ook niet maar veel succes!
En Claudia, succes vannacht!
pi_79041043
Fijn dat het zo goed gaat ook met Selene Simmu!

Dat vroeg ik me pas nog af Keshet, hoe zit het met jouw verlof nu? Je hebt nu neem ik aan gewoon bevallingsverlof, maar zou je dan al weer aan het werk moeten als je kleintje nog in het ziekenhuis ligt? (lijkt mij zelf niet ,maar vroeg het me even af)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 06:36:48 #29
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79045928
@simmu; natuurlijk heel fijn dat je ene kleintje al in Meppel is, maar idd lastig te combineren... mocht hij niet zolang ook in Zwolle blijven? was makkelijker geweest?
En fijn dat jullie meisje het allemaal leuk vindt
Ik hoop van harte voor jullie dat jullie snel beide kleintjes in Meppel hebben...

@Vlindur: klinkt als een sprongetje? zou best eens kunnen; Evie heeft dit ook weer net achter de rug namelijk... en die was ook ineens enorm slordig aan het drinken...
(speen eruit duwen en aan sabbelen enzo.. ) en gewoon willen stoppen met drinken halverwege de fles...

@Claudia: hoe is het de afgelopen nacht gegaan? Slaapt Ivan al wat beter? Ik hoop het zo voor je....

@Ssserpente eigenlijk dezelfde vraag...hoe is het met Lente haar slaappatroon?

@Mefke: wat een tof konijn hebben jullie zeg! En met je bericht mbt Ymme; ik snap het ook ff niet waarom ze zulke dingen post... ik hoop maar dat het allemaal een beetje meevalt en dr niets vervelends met dr aan de hand is...

Evie was gisteren de hele dag eigenlijk goed te pas. Totdat we naar de terugkomavond gingen.. haha. Lekker krijsen Blijkbaar heeft ze nu al een hekel aan dat gebouw...
(daar zit namelijk ook het CB ). Maar was wel jammer.
Gelukkig is ze normaal vrij makkelijk hoor.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 06:59:06 #30
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79046021
Nog geen Claudia hier?

Mefke dat konijn Esmee kon het met onze kat ook goed vinden (die ene die we een maand geleden plots in moesten laten slapen) Ze had alleen wel al snel de naam 'Epi-esmee'

Simmu heftig zo zeg. Hopelijk zijn je mannen snel bij elkaar, en liefst thuis natuurlijk!
pi_79046042
goeiemorgen

Het lijkt me echt moeilijk als je kind(jes) zo lang in het ziekenhuis moeten verblijven. En helemaal als ze ook nog in verschillende ziekenhuizen verblijven zoals bij simmu.
Heel zwaar lijkt me dat. Wel fijn dat het zo goed met ze gaat (teigetje en de jongens van simmu )

Leah heeft nog nooit langer dan 4 uur geslapen 's nachts.
Vannacht kwam ze om 1.00 maar ik werd toen wakker om 2.15 en lag ze naast mijn borst te slapen. Ik heb haar maar in haar bed gelegd maar om 3.15 begon ze te mopperen.
Een half uur met een speen geprobeerd maar dan slaap je ook niet.
Toen spoot ze haar luier vol en kon ik naar beneden om te verschonen (de eerste keer verschonen s nachts ) en heeft ze daarna nog gedronken.
Ik moet er om 6.30 uit en ben dan pas weer om 9.00 uur terug dus heb ik haar om 6.00 maar weer laten drinken anders red ze het niet tot 9.00 uur.

Ze drinkt ook nog steeds slordig maar dat heeft ze altijd gedaan. 18 maart kijkt er een CB arts naar haar tongriempje (maar ik hoop niet dat er wat mee moet gebeuren trouwens).

Het gaat trouwens heel goed met haar
Ze is superlief en makkelijk enzo. Keuvelt en lacht veel....echt genieten!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 07:06:46 #32
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79046062
Jeetje Lily dat zijn nachten om jaloers op te zijn zeg Hou je het nog wel een beetje vol?
pi_79046077
Jawel hoor. Tuurlijk is het niet ideaal maar zo rommelig als vannacht is het niet altijd natuurlijk.
Meestals drinkt ze een keer en slaapt ze weer gewoon verder.

Ach, deze tijd duurt maar kort en ik geniet er echt van.
Het is mijn laatste baby en ik vind alles leuk nu Ik denk dat dat me sterkt want ik ben helemaal niet zo moe verder.
pi_79046104
Wij hebben een veel betere nacht gehad! Ivan heeft me eerst bijna 5 uur laten slapen, werd daarna even wakker, sliep daarna een tijdje door (minstens een uur) en daarna moest ik er wel regelmatig uit. Maar dat vond ik helemaal niet meer erg, want ik had aan het eerste deel van de nacht al genoeg aan slaap.

Hopelijk was dit geen toevalstreffer. Ik blijf vandaag doorgaan met hem zo lang mogelijk wakker houden. Ik heb een soort schema gemaakt waarin hij het eerste deel van de dag het meest slaapt en daarna steeds kortere slaapjes krijgt. Ik hoop dat hij daardoor voldoende vermoeid is aan het einde van de dag om in ieder geval weer 1 behoorlijk lange ruk te maken aan het begin van de nacht.

Ik weet dat schema's omstreden zijn. De een vindt dat je met je baby mee moet gaan en de ander vindt dat je baby zich naar het ritme van het gezin moet voegen. Ik heb zelf het idee dat Ivan erg gebaat is bij structuur en dat hij mijn begeleiding daarbij nodig heeft.

Ik doe nog meer mijn best om de dag voorspelbaar voor hem te maken. We zitten altijd in dezelfde cyclus: wakker maken, voeden, even knuffelen, verschonen, zelf laten spelen in de box, eventueel samen spelen als ik hem daardoor langer wakker kan houden en dan wakker naar bed voordat hij het echt helemaal zat is. Overdag is er licht en lawaai, maar bij zijn laatste voeding is het donker en rustig.

Ik heb trouwens het boek De tevreden baby van Gina Ford besteld. Ik wil Ivan graag helpen om zelfstandig in slaap te vallen 's nachts als hij wakker wordt en ik ben benieuwd hoe dat in het boek aangepakt wordt. Ik kwam op borstvoeding.com een vrij verhitte discussie erover tegen.
pi_79046188
Oh, Icantrix, wat is dat filmpje van Stef leuk! Op de babymeeting viel het ons op dat baby's hetzelfde geluid maken. Isabeau was zich in een andere ruimte aan het laten gelden en ik was ervan overtuigd dat ik Ivan hoorde. Maar Stef maakt echt heel andere geluidjes dan Ivan! Véél hoger. De kleine tenor.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 07:30:46 #36
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79046240
Simmu

Wat balen LIly
Maar gelukkig maakt haar vrolijke keuveltje veel goed nietwwaar?

Claudia, dat klinkt al stukken beter zeg!

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb Fabian om 03.30 wakker gemaakt omdat hij al vanaf een uur of 19.30 lag te slapen.
Normaliter zou ik hem rond 22.00 wakker maken voor de borst, maar ikdacht, ach, ik zie wel hoe laat hij komt, ervanuitgaande dat hij zelf wel rond 23.00 zou komen. NOu om 3.30 trokken mijn borsten het écht niet meer.
Vanavond zal ik hem denk ik wel wakker maken, en dan hopen dat hij alsnog een goede 7/8 uur slaapt!
pi_79046250
Ah wel een berichtje van Claudia, maar wel positief! Fijn dat het beter ging vannacht!
En over schema's etc, het verschilt natuurlijk wel per kind, maar ik denk dat de meeste kinderen daar op een gegeven moment ook aan toe zijn. Als ze steeds meer van de buitenwereld gaan meekrijgen enzo.

Simmu, fijn dat het goed gaat met je jongens!
pi_79046321
Goeiemorgen!

Claudia, fijn dat je wat meer slaap hebt kunnen pakken dan eerder deze week. Dat maakt je echt een heel ander mens meteen, of niet? En je strijdplan klinkt logisch/prima... baat het niet dan schaadt het niet denk ik dan maar.

Lily, zware nacht, maar gelukkig maakt zo'n lachebekje altijd veel goed.

Mijn muppet was vanochtend weer not-amused dat ze wakker gemaakt werd voor een flesje... maar ze lag ook zo lief met haar vingertjes in haar mond te dromen... Die vingers zijn nu echt ontdekt geloof ik, steeds vaker dezelfde. Maar het liefst propt ze alle 10 haar vingers in haar mond om vervolgens proestend en kokhalzend het weer op te geven.
pi_79046378
mogge!

Claudia! Dat klinkt toch al ee stuk beter! Wie weet gaat het komende nacht nóg beter!

Hier wéér zo'n supernacht. Isabeau lag om 20.30 te knorren en heb haar om 6.15 wakker gemaakt, omdat er straaltjes uit mijn borsten stroomden. Na haar voeding weer in haar bedje gelegd en nu slaapt ze weer.. Hoewel.....ik hoor as we speak gekraai en gebrabbel uit haar kamertje komen
pi_79046381
klinkt hoopvol, Claudia
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 07:30 schreef amaranta het volgende:
Maar gelukkig maakt haar vrolijke keuveltje veel goed nietwwaar?
absolutely

ben weg...tot later
pi_79046424
Minke en Isabeau weer lekker geslapen!! Mooi hoor!

Isa heeft ook een goede nacht gehad! Normaal wordt ze rond 5.00 uur wakker, maar vanmorgen om 6.30 uur!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 07:56:17 #42
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_79046433
voor de moeilijk slapende beebs en vermoeide moekes

Claudia fijn zeg!!!

Ach en over schemas, sommige kinderen hebben het echt nodig en anderen baten er niet mee. Mijn zus heeft er drie, waarvan er twee het niet nodig hebben gehad en ummer 3 absoluut wel!

Succes vandaag met wakker houden! Wat is je techniek hier eigenlijk in???

[ Bericht 26% gewijzigd door Takkembah op 12-03-2010 08:04:34 ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_79046625
Zou ik hier ook in het lijstje mogen met onze zoon?

Ik moet me wel nog een beetje inlezen want heb deze topicreeks niet echt op de voet gevolgd.
pi_79046670
He Leo, Welkom hier met Thomas!!! Zijn jullie weer thuis inmiddels? En hoe gaat het met jou en met jullie kleine mannetje?
pi_79046784
We zijn thuis sinds dinsdagnamiddag. Vandaag de allereerste volledige dag dat ik helemaal alleen thuis ben met Thomas. Toch weer spannend eigenlijk. Het is ook nog wat zoeken allemaal. Maar het valt wel heel goed mee. Hij heeft voor de tweede nacht op rij alleen geslapen (in het ziekenhuis wou hij 's nachts op geen enkele manier in zijn bedje slapen, dus sliep hij bij mij in bed. De eerste nacht thuis ook, maar gisteren en eergisteren heeft hij in zijn park geslapen (matrasje van bed hadden we nog niet)).
Met de borstvoeding is het nog zoeken naar een ritme, maar ik vermoed dat dat normaal is. De laatste twee nachten wel maar één keer moeten opstaan om hem eten te geven

En een week geleden lag ik nu nog met heel veel weeën in de verloskamer. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat hij er toen nog niet was
  vrijdag 12 maart 2010 @ 08:22:55 #46
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79046801
welkom leo!
pi_79046843
Welkom Thomas en Leo! Is hij alweer een week oud! Gaat snel he!?
pi_79046965
Welkom Leonieke en Thomas!

Realiseer me ineens dat Isabeau vandaag 5 maanden is. Pfff 5 hele maanden alweer.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 08:33:31 #49
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79046987
Welkom Leonieke en Thomas

Wat gaat het snel Tessa alweer 5 weken!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_79047100
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:10 schreef leonieke het volgende:
Zou ik hier ook in het lijstje mogen met onze zoon?

Ik moet me wel nog een beetje inlezen want heb deze topicreeks niet echt op de voet gevolgd.

Gedaan! Staat er ergens een foto van je kleine man?
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')