Claudia, die data zijn je niet gegund

Hopelijk vannacht beter!
Icantrix, hier ging het ook ineens stukken beter met het koppie, kan heel snel gaan. Hopelijk voor Stef ook.
O en BJ, ik had wel door hoor dat het oprechte belangstelling was, ik was eigenlijk ook benieuwd. Maar heb inmiddels in F&F wat gelezen en tja.
Ymme, meisje ik bedoel het echt goed, maar het lijkt me gewoon erg verstandig dat je hulp gaat zoeken. Er zitten hier genoeg meiden die weten hoe lastig het is met een ukje erbij en hoe dat je leven op zijn kop kan zetten. In mijn ogen logisch dat je het 'eng' vindt dat je al weer zo snel alleen bent, maar zoek dan hulp. Bel je huisarts, zorg dat je man zorgverlof krijgt, schakel familie in etc etc. En dan komt het goed echt!
en dat is dus stukken slimmer dan wat je nu doet. En als ik de situatie helemaal verkeerd inschat, sorry, maar beter te slecht inschatten dan negeren is mijn deviesTakkembah, laten huilen. Oe, ik kan het eigenlijk ook niet. Is gelukkig ook niet vaak nodig. En juh voor de poepluier!
Amaranta, wat heb je toch een mooi manneke (en een leuk boos meisje

). En wat vond ik em klein. O wat is onze Driekus dan groot zeg. Mijn kleine man is geen kleine man meer.
Zo en dan ga ik nu Twitter uitproberen. Vlindur, here I come!