abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79022319
Dat lijkt me inderdaad schrikken Linda, ik zou mijn moeder er ook bijhalen als die in de buurt was
Sinds vandaag wrijft Niels ook in zijn oogjes als hij moe is, heel schattig.

Amaranta dat lijkt wel een beetje op wat Niels doet. Wat hij ook doet is heel hard krijsen en dan geen adem halen, tot blauwe lippen aan toe.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:22:02 #277
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79023801
Amaranta en Twinkly, Stef heeft dat ook (héél soms) wel eens (maar dan niet zo erg als Niels), maar daar schrik je inderdaad flink van.. Vooral als het out of the blue komt. Wat bij Stef dan meestal wel werkt is hem even in zijn gezicht blazen op de één of andere manier.
3!
pi_79024134
Zojuist de combi draagdoek, pittenzak en krampjes getest... werkt goed gelukkig. Nu weer blije baby!
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:34:27 #279
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_79024484
claudia kltoe van die nachten!

Lijnloos, fijn dat het werkt

Beebs aan het rollen Isabeau en Evie

Twinkly, lief he dat het zo echt mensen worden heel langzaam. Zwijmel zwijmel...

Oh en Karin AU REVOIR! Die Lars op de bank

Ik voel me nu ff een slechte mama Alexa wilde al de hele middag niet slapen, dus ik heb de tactiek laten janken een keer geprobeerd... Maar dat vind ik dus heel moeilijk. Heb drie keer in de vijf minuten dat ze lag te krijsen wederom op het punt gestaan naar boven te gaan...

MAAR, ze slaapt en toch voel ik me nu schuldig, schaap, terwijl vijf minuten niets voorstelt eigenlijk...

* Takkembah heeft daavoor de eerste Poepluier verschoond sinds vorige week ipv Le Poep du Plasluiers
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:35:49 #280
95408 Incantrix
pi_79024549
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:27 schreef Lijnloos het volgende:
Zojuist de combi draagdoek, pittenzak en krampjes getest... werkt goed gelukkig. Nu weer blije baby!

Hiero ook goed nieuws: zojuist bij de huisarts geweest (voor mezelf) en daar meteen even een brief met bevindingen van Stef's fysio ingeleverd. Aan de hand van de brief heeft ze even gekeken naar zijn koppie en zíj vond het op het oog in elk geval meevallen! Nu zegt dat m.i. pas echt wat als ook uit een nieuwe meting blijkt dat het beter gaat, maar ik durf hierdoor heel voorzichtig te hopen dat er in elk geval wat verbetering in zit! We hebben nog wat extra aanpassingen gedaan, dus het zou mooi zijn als dat niet voor niks zal blijken te zijn (En ja, ik blijf ervan uitgaan dat er een helmpje komt hoor.. Maar elke verbetering is fijn!)
3!
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:38:49 #281
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_79024718
Dat is goed nieuw Incantrix!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_79025878
Dat biedt in ieder geval hoop, Icantrix! Je bent nu op het ergste voorbereid en het kan dus eigenlijk alleen maar meevallen. Niet dat zo'n helmpje het einde van de wereld is, maar je doet het natuurlijk liever zonder.

Ik heb Ivan net 1,5 uur wakker weten te houden. Da's alvast een half uur langer dan hij normaal wakker is. Nu nog even een plan bedenken voor vannacht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:05:44 #283
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_79025958
Ik hoop echt dat het werkt claudia, dat het een beetje helpt iig...

Werk je fulltime? Ik duim iig voor je dat het goed gaat, gewoon opeens, zoals het ook opeens niet lekker meer ging.
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:06:36 #284
95408 Incantrix
pi_79026005
Zeker weten! Dat is al ontzettend fijn, gewoon het idee dat je zelf óók iets kunt doen dat werkt i.p.v. lijdzaam toe te zien hoe het erger wordt. Dat helmpje is ok als het nodig is, maar inderdaad: als het niet hoeft ga ik toch écht taartjes halen
3!
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:07:24 #285
95408 Incantrix
pi_79026033
Nogmaals succes ermee Claudia! Ik hoop écht dat het helpt, ik denk dat het voor Ivan zelf ook veel fijner is als hij lekker kan slapen
3!
pi_79026039
Ik werk officieel 4 dagen in de weken, maar ik zit nu in de drukste periode van het jaar (dataverzameling) dus dat worden er meestal meer.

Vorig jaar was ik rond deze periode kotsmisselijk van de zwangerschap. Die dataverzameling gaat me niet gemakkelijk af.
pi_79026221
Wat super Icantrix Ik zag het papegaaienfilmpje op Youtube, wat schattig!! Wat een leukerd is het toch. Stef is om op te vreten

Haaa Claudia het is gelukt Hoe heb je hem nou wakker weten te houden? En was hij erg chagrijnig (heej ik dacht dat het chagErijnig was, weer iets nieuws geleerd )? Hopelijk heeft het effect vannacht Hebben jullie nog wisseldiensten gedraaid?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79028521
Nee, ik heb niets geforceerd! Ik moest hem het laatste half uur alleen wel zelf bezighouden, maar dat lukte prima. Hij is zojuist na een uur slapen wakker geworden. Ik durf gewoon niet te hopen dat hij nu ineens 's nachts wel gaat slapen, dus ik zeg niets. Ik ben al blij als ik aan het begin van de nacht een uur of 4 slaap kan pakken!

Wisseldiensten hebben we nog niet gedaan. Ik heb vannacht op een bepaald moment wel oordopjes ingedaan, maar toen lag ik wakker omdat ik me af zat te vragen of m'n lief wel wakker werd van zijn gehuil. Het voelt niet oké om mijn zintuiglijke waarneming uit te schakelen; ik wil alert kunnen zijn mocht dat nodig zijn. Als de echte wanhoop toeslaat zal ik waarschijnlijk wel moeten. Maar goed, ik heb enige hoop dat dit ineens om kan slaan.
pi_79029111
Claudia, die data zijn je niet gegund Hopelijk vannacht beter!
Icantrix, hier ging het ook ineens stukken beter met het koppie, kan heel snel gaan. Hopelijk voor Stef ook.
O en BJ, ik had wel door hoor dat het oprechte belangstelling was, ik was eigenlijk ook benieuwd. Maar heb inmiddels in F&F wat gelezen en tja.
Ymme, meisje ik bedoel het echt goed, maar het lijkt me gewoon erg verstandig dat je hulp gaat zoeken. Er zitten hier genoeg meiden die weten hoe lastig het is met een ukje erbij en hoe dat je leven op zijn kop kan zetten. In mijn ogen logisch dat je het 'eng' vindt dat je al weer zo snel alleen bent, maar zoek dan hulp. Bel je huisarts, zorg dat je man zorgverlof krijgt, schakel familie in etc etc. En dan komt het goed echt! en dat is dus stukken slimmer dan wat je nu doet. En als ik de situatie helemaal verkeerd inschat, sorry, maar beter te slecht inschatten dan negeren is mijn devies
Takkembah, laten huilen. Oe, ik kan het eigenlijk ook niet. Is gelukkig ook niet vaak nodig. En juh voor de poepluier!
Amaranta, wat heb je toch een mooi manneke (en een leuk boos meisje ). En wat vond ik em klein. O wat is onze Driekus dan groot zeg. Mijn kleine man is geen kleine man meer.

Zo en dan ga ik nu Twitter uitproberen. Vlindur, here I come!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_79029645
Mefke, jullie hebben toch een konijn? Ik meen me te herinneren dat jij hier ooit schreef dat je zoon jullie konijn op een bepaald moment had ontdekt. Weet je nog wanneer dat was? Ivan heeft sindskort onze hond ontdekt. Hij wil hem aaien en hij vindt hem erg grappig.
pi_79029823
Claudia, twee konijnen hier ja. En tot een week geleden was het negeren van beide kanten. Konijn vond Driekus alleen leuk om bovenop te zitten zodat ie bij het speeltje kon dat boven em hing. En omgekeerd zag Driekus de nijnen niet eens. Tot vorige week. Nu wordt er gekletst tegen de nijnen en volgt ie ze door de kamer. Leuk gezicht he, als ze dan ineens gaan reageren...o, ik vind het zo grappig.
pi_79029926
Wat schattig Mefke en Claudia! Niels kijkt wel naar onze katten maar kletst of lacht er nog niet naar. Hij wil ze wel grijpen als je hem erbij houdt.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef mefke79 het volgende:
Konijn vond Driekus alleen leuk om bovenop te zitten zodat ie bij het speeltje kon dat boven em hing. En omgekeerd zag Driekus de nijnen niet eens.
lol aawh Heb je daar ook een foto van?
pi_79030107
Ik vind het ook zo leuk! Ivan groeit echt samen op met de hond en dat vind ik heel bijzonder. Het is trouwens ook rete-irritant, hoor, om een jonge hond te hebben, haha. We hebben er onze handen vol aan! (Hij is net op de gang gezet omdat hij stout was. )
pi_79031025
Claudia ik ga voor jullie duimen! Hoop echt op een goede nachtrust!
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:18:55 #295
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79031698
Hier alles ok!
Teigetje heeft het 'zelf ademen met een beetje hulp' goed onder de knie!
Volledige update volgt strakkies.

Ow, en ik wil ook Twitteren met jullie!
A grand adventure has begun.
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:20:51 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79031790
Go Teigetje!

Claudia, ik duim voor je!
pi_79031824
juh voor Teigetje!
Ik ben een foto aan het plaatsen, komt zo! Nijn en Driekus. Eerst effe poepbroek..
pi_79032291
Brakke telefoonfoto, maar zie hier Nijn op Driekus

disclaimer: dit is het domste konijn ever, dus dan durf ik dit wel aan. Bovendien, nog geen kilo en praktisch tandenloos. En had ik al gezegd dat ie dom is?
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:32:56 #299
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79032342
Niet echt teruggelezen, sorry, maar hier een hele sneue krijsende Daan als sinds een paar dagen. Wordt steeds erger. Na veel observeren en lezen vermoeden we verborgen reflux. Ik heb het topic net ook even een schop gegeven. Naast het lezen van het topic, hoop ik misschien op nog wat ervaringen / tips. Hoop eigenlijk het meest dat de HA ons serieus neemt, want je leest nog wel eens dat je weer wordt weggestuurd met de mededeling dat ieder kind huilt.

Anyway, even een dikke kus voor alle kleine babytjes (en hun ouders). Hoop snel weer meer te reageren.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 maart 2010 @ 20:36:39 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_79032539
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef Keshet het volgende:
Hier alles ok!
Teigetje heeft het 'zelf ademen met een beetje hulp' goed onder de knie!
Volledige update volgt strakkies.

Ow, en ik wil ook Twitteren met jullie!
wat goed!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')