tis gewoon droog hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem, op die foto waar het een beetje warrig en pluizig is, nog het leukstDit lijkt dan weer erg natjes? [/hoi-Dirk]
quote:
mijn haar glanst, and nothing elsequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan is het de glans op de foto denk ik, excuus
LOLquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vergeet je niet de hond weg te doen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
Wat een nette TT.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je net doet alsof er swaffelen staat, ben jij ook weer tevree
Was een complimentquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was geheel inspiratieloos en gaf nog melding of iemand anders zin had om het te openen, maar geen gehoor
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit net naar RTL 4 te kijken, wauw, mensen zijn gestoord.
En dan zo'n laffe reactie van de woningstichtingquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie net dat meisje die die kaart heeft gekregen, wtf?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe gaan we om met aardige mensen?
SIRE
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dan zo'n laffe reactie van de woningstichting
quote:
Bonje met de buren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
Wat is er op rtl 4 dan Dirkh?
Sorry Pisces ik was even draadloze muis en toetsenbord pakken![]()
Ze doen het! Woeiiii
bijna 48 uurquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou deze Dirkversie is pas net 23 uur in werking, dus ik moet nog even wennen.
Maar ik vind het een fluf waard Dirk
quote:
Met mij altijdquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gisteravond om 9 uur kwam je binnen met je nieuwe aanpak
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]Oh ja hoor, dus die vriendelijke uren waarin ik niet heb gepost tellen niet mee?
Natuurlijk niet, ben je gek. Niets wat je buiten de ESF SC doet telt mee!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]Oh ja hoor, dus die vriendelijke uren waarin ik niet heb gepost tellen niet mee?
Maar wel kijken he, damn wat slechtquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
Wat een debiel bij Bonje met de buren. Die vent vond de kaart wel kunnen en vindt de buurvrouw het doodschoppen niet waard.
Zo, die heeft heel wat uit te leggen.
OW.. dat had ik wel willen zien..maar voetbal hierquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah lady!![]()
Op rtl 4 die burenbemiddeling, eentje heeft 15 katten en nog wat dieren, meisje woont er boven en heeft vreselijk overlast.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
Wat een debiel bij Bonje met de buren. Die vent vond de kaart wel kunnen en vindt de buurvrouw het doodschoppen niet waard.
Zo, die heeft heel wat uit te leggen.
Mwah ik ben wel benieuwd hoe ze dit oplossen, hoe beide partijen dan tevreden zijn?quote:
en Dirk maar urenlang huppelend en zingend samen met de vogeltjes, in een weiland madeliefjes strooien die hij in zijn mandje bij zich heeft...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ben je gek. Niets wat je buiten de ESF SC doet telt mee!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Wb vindt altijd dat je alles zelf mpet oplossen, ze weten vaak donderds goed dat sommige buren probleemmensen zijn ..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en Dirk maar urenlang huppelend en zingend samen met de vogeltjes, in een weiland madeliefjes strooien die hij in zijn mandje bij zich heeft...
telt het niet![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en Dirk maar urenlang huppelend en zingend samen met de vogeltjes, in een weiland madeliefjes strooien die hij in zijn mandje bij zich heeft...
telt het niet![]()
Jaaaa, ik ben streng.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
telt het niet![]()
Ow das netjes, bij ons propten ze alle probleemgevallen in een wijkje buitenaf.. waar wij rustig woondenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier mag je op kantoor verschijnen als je teveel overlast veroorzaakt
(Woonstichting, is dat hetzelfde als woningbouw?)
Hello Ingetjequote:
Ik weet het, maar uit fatsoen zal ik ff heel hard lachenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hello Ingetje![]()
Toch minder grappig, hè?![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow das netjes, bij ons propten ze alle probleemgevallen in een wijkje buitenaf.. waar wij rustig woonden
Ja dat is volgens mij hetzelfde.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In die zwembroek van die foto, ik zie hem al rennen tussen de madeliefjes
Grmppff nog ff en ik jat de afstandsbedieningquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gossie, Natasja speelt tactiek om het programma leuk te houden? Zodat ze beide partijen gelijk vertegenwoordigen? Terwijl ze wel wat anders vindt?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grmppff nog ff en ik jat de afstandsbediening
Dan is het goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar uit fatsoen zal ik ff heel hard lachen
Hihi nou kan wel wat verzinnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat ze je hier ook naar een andere wijk sturen als je niet gedrag verbetert
En dat is klote, als je zelf relaxt woont en dan huurlui krijgt waar je niet echt blij van wordt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Ik heb lekker al weekend!wel veel te doen, maargoed, weekend is weekend
![]()
Wat een dom wijf is die staartquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gossie, Natasja speelt tactiek om het programma leuk te houden? Zodat ze beide partijen gelijk vertegenwoordigen? Terwijl ze wel wat anders vindt?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Ik heb lekker al weekend!wel veel te doen, maargoed, weekend is weekend
![]()
quote:
En tig keer zeggen dat ze geopereerd is. Ik zeg: Operatie mislukt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
D'r uitspraak, is een Haagse toch?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En tig keer zeggen dat ze geopereerd is. Ik zeg: Operatie mislukt.
Volkslied !quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
15 katten, een hond en een stel vogels en een paar schildpadden.
Valt wel mee toch?
Ah, ik merk het al. Een overstap naar F&F zou voor jou géén probleem zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
15 katten, een hond en een stel vogels en een paar schildpadden.
Valt wel mee toch?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Gatver zeg! Arm kind wat erboven? woont.
Hij staat nu weer op Vbal
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, ik merk het al. Een overstap naar F&F zou voor jou géén probleem zijn
Factor 20quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In een rijtjeshuis zou het al erg zijn, maar ze woont er idd boven![]()
Ik snap echt niet dat iemand met zoveel binnenkatten zelf nog enigzins kan ademen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]Nou, ik heb dan geen huisdieren, maar ik heb wel een dobermann gehad (vroegah) en ik kan er nu nog steeds geen een zien zonder ff te denken aan dat beest.
Oh, dat kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]Nou, ik heb dan geen huisdieren, maar ik heb wel een dobermann gehad (vroegah) en ik kan er nu nog steeds geen een zien zonder ff te denken aan dat beest.
quote:
Ja ja, makeuppartyquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Grijsje al d'r nagels gelakt hebben?
Laten we hopen van niet want ze neemt iets voor me meequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja, makeuppartydie zit gewoon dildo's en strapons te testen. En zo'n rooie gagball.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet want ze neemt iets voor me mee
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden ze daar ook lekkere cocktails drinken?
quote:
quote:
[..]
Mocht het teleurstellen, ik ben toch in een vriendelijke bui, dan weet je me te bereiken.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit, samen met de context die Dirk net gaf, klinkt erg fout
Natasha is sowieso een irritante trut. Met haar zielige gepraat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Natjasja heeft pijn in de buik, ja zij is ook wel een dierenmens toch, paar hondjes?
Surpriiiiiiiiiiiisequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh ik heb haar juist alleen op die "JA DOEN" momenten gezien, Joyyyyquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Natasha is sowieso een irritante trut. Met haar zielige gepraat.
Als je al niet jankt, dan moet je al janken als zij begint te praten. Ze lult je recht een depressie in.
Ik denk dat de GGD uitkomst kan brengenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
En toch heb ik medelijden met dat kattenvrouwtje
Ik nu ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
En toch heb ik medelijden met dat kattenvrouwtje
watjequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Natasha is sowieso een irritante trut. Met haar zielige gepraat.
Als je al niet jankt, dan moet je al janken als zij begint te praten. Ze lult je recht een depressie in.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:25 schreef Dirkh het volgende:
Marijke Helwegen is er ook, ze staat op trilfunctie.
Draakquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat de GGD uitkomst kan brengen
Ja wat heeft die?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:25 schreef Dirkh het volgende:
Marijke Helwegen is er ook, ze staat op trilfunctie.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat de GGD uitkomst kan brengen
Precies.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Maar die vrouw zegt "ik wil niemand tot last zijn".
Dit speelt al 2 jaar.
En ze zegt ook dat ze het al wist...
Ehm ja.
quote:
Ja, een los zittend hoofdquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft toch een aandoening of iets waardoor ze zo beweegt met haar hoofd?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Maar die vrouw zegt "ik wil niemand tot last zijn".
Dit speelt al 2 jaar.
En ze zegt ook dat ze het al wist...
Ehm ja.
Ze wist het wel maar kop in het zand en gaan.. ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef Dirkh het volgende:
Ja, nu is in een keer het kattenvrouwtje het slachtoffer.
Lijfstraffen moeten weer ingevoerd worden en zij is dan model.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Haar gezicht kent ook maar 1 expressie, raar mens vinnikut
Geloof niet dat ik zo vergevingsgezind was hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
Wahhhh, gaat die vent haar omhelzen. Ik trapte hem zo hard in zijn ballen dat ie zes weken lang verschillende kleuren piste en drie weken nadruppelde. Wat een vieze hork!
Echt niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik zo vergevingsgezind was hoor
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik zo vergevingsgezind was hoor
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Die witte is dat een Maine Coon of een gewone?
Die witte is mooi jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gossie die woningbouw komt langs, omdat ze het zo mooi opgelost hebben met z'n tweeën?Wtf, zonder het programma was het nooit gelukt
quote:
Onze vorige buuf was ook "miss ik kan het niet met normale woorden af" die zijn we maar gaan negeren want na 1 normale zin ging het toch over op scheldenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die tekst in de kaart was ook niet maar 2 scheldwoordjes, ik zou er ook niet zo snel klaar mee zijn. Zou de hand schudden vanwege goede wil en dan klaar. Niet bij ze gaan eten ofzo
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Die witte is mooi ja
De woningbouw pfff zelfs mijn Mr zei nou die bloemen zijn ook wel sneu.
Das wel heel ernstig als iemand dat al zelf zegtquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Onze vorige buuf was ook "miss ik kan het niet met normale woorden af" die zijn we maar gaan negeren want na 1 normale zin ging het toch over op schelden![]()
Onze vroeger buren updaten ons nog wel eens over haar en haar reljeugd
Zijn we niet meer waard?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp.
Welnee, niks gemistquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik terug moet gaan lezen of niet. Want het zijn echt heel veel pagina's en ik heb geen zin.
Als je vanavond nog wil kunnen slapen dan zou ik het niet terug lezen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik terug moet gaan lezen of niet. Want het zijn echt heel veel pagina's en ik heb geen zin.
Neem een flesje olijfoliequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
fijn kan ik weer 2 dagen wachten tot ik de balonnetjes heb uitgepoept
Niet als ik net ben klaargekomen. Dan heb ik toch echt tien minuten even helemaal niks met seks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
samenvatting: ik heb een afro
en dirkh denkt bij alles aan seks
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
samenvatting: ik heb een afro
en dirkh denkt bij alles aan seks
Ehm wat denk je zelf?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je dat met de deegroller hebt gedaan is hij nu stuk he... ?
quote:
Oh, even checken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:57 schreef Dirkh het volgende:
Hans van Mierlo overleden? Damn.
jawel maar laptop op schoot word ik en beetje suf van dus heb een los toetsenbord en muis opezocht.Ga even kijken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap hem nog niet helemaal, zit je niet op een gewone laptop/pc?
Oh trouwens, kan jij deze uitleggen?
[WEDSTRIJD] Klus van het jaar 2009 verkiezing !
Gaat de stemronde nu over 2009, waarom mocht die niet mee doen dan?
GMTAquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat al gedaan hebben hoor
quote:Op 11 november 2009 zijn Van Mierlo en Palmen getrouwd in debatcentrum De Rode Hoed te Amsterdam
Je had het al eerder in dit topic gezegd, schaamteloze vraag van mij weerquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jawel maar laptop op schoot word ik en beetje suf van dus heb een los toetsenbord en muis opezocht.Ga even kijken.
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je had het al eerder in dit topic gezegd, schaamteloze vraag van mij weer![]()
![]()
Hypochonder als ikben, bang voor de stralingquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Hypochonder als ikben, bang voor de straling![]()
Get das echt erg voor d'r
Aangeboren of door iets gekregen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
Hypochonder als ikben, bang voor de straling![]()
Hypochonderen? Teveel zieke mensen denk ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aangeboren of door iets gekregen?
Welterustenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hypochonderen? Teveel zieke mensen denk ik
zo maar eens slapen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hypochonderen? Teveel zieke mensen denk ik
zo maar eens slapen
Hans is nog maar net dood. Best wel rap.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
Over mijn Lijk begint nu op Ned 1, voor de geinteresseerden!
Ik las het net jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hans is nog maar net dood. Best wel rap.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
Over mijn Lijk begint nu op Ned 1, voor de geinteresseerden!
Best apart, zo'n jonge meid die terminaal ziek is en dan op de Uitvaartbeurs werkt.quote:
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in, is dit de eerste van een seizoen?
ligt er aan hoeveel mensen er nog doodgaan dit jaar...quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in, is dit de eerste van een seizoen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Die ene die Ing en ik al online hebben gekeken op de site van BNN.
Die poppen waren ook wel 'levens' (quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Yvonne was net wel érg aan het lachen met die poppen die er lagen
Ja dat lachen begreep ik wel maar waarom 5 keer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die poppen waren ook wel 'levens' () echt zeg maar
Ik zou ook lachen. Van de zenuwen
Het is zo'n goed programma, maar die neppert van een Jaspers verknalt zo de werkelijkheid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wist niet dat zo'n uitvaartbeurs bestond....
Nou, nou, nou...quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Jaspers op de uitvaartbeurs, prop haar in zo'n kist, slot er op en nooit meer open doen.
Ik had ook tien keer liever Lodiers.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is zo'n goed programma, maar die neppert van een Jaspers verknalt zo de werkelijkheid.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ook tien keer liever Lodiers.
Dit komt idd een beetje gemaakt 'luchtig en lollig' over.
En wacht maar even, straks maakt ze me toch een opmerking tegen dat ventje van 15
Nee, dat weten ze niet (op dit moment in het programma in elk geval).quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Greys is er al gezegd hoe lang die jongen nog heeft, van dat stel die nu weer samenwonen?
Ohquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat weten ze niet (op dit moment in het programma in elk geval).
Ze heeft al die jongeren anderhalf jaar gevolgd en er zijn er al een aantal van overleden inmiddels.
Da's geen spoiler, nou ja, misschien ook wel, maar dat stond al in de aankondiging van het programma en op de site.
Ik weet niet wie. Da's vast ergens op te zoeken en te achterhalen, maar dat wil ik dan nog weer niet weten.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wie. Da's vast ergens op te zoeken en te achterhalen, maar dat wil ik dan nog weer niet weten.
Nou, ik weet niet of je dat moet beperken tot een opmerking. Ze trekt haar muil open en er komt troep uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ook tien keer liever Lodiers.
Dit komt idd een beetje gemaakt 'luchtig en lollig' over.
En wacht maar even, straks maakt ze me toch een opmerking tegen dat ventje van 15
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
WIE zegt er nou 'grow up' tegen een ventje dat niet up gaat growen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik ken verder niet als presentatrice. Was een van de weinigen die nooit naar Boer Zoekt Vrouw keek geloof ik
Ping! Nog nooit een minuut van gezien en proud of itquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik ken verder niet als presentatrice. Was een van de weinigen die nooit naar Boer Zoekt Vrouw keek geloof ik
Dat is ook wel zo hoor... dat besef ik me ook wel idd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar er vallen toch zoveel uitspraken ongemerkt, ik denk dat als je zelf een gesprek met iemand voert, een hele dag bij iemand bent, komt er echt wel iets uit over het werkwoord leven of wat dan ook
quote:
Lonneke is die ene van de uitvaartbeurs toch?quote:
Nee dat ze zo enthousiast was / tekeer ging vond ik ook niet zo gezellig. Die jongen wilt het af hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo hoor... dat besef ik me ook wel idd.
Maar toch, ik vond het ongehoord hoe ze tegen dat joch tekeer ging.
Als hij niet herinnerd wil worden als 'die ene die altijd te laat kwam' dan moet hij dat toch weten?
Ik vind dat wel wat hebben eigenlijk
Dat dansmeisje, was dat die in die trouwjurk, nee toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lonneke is die ene van de uitvaartbeurs toch?
Ik vind het dansmeisje ook leuk
En die in die trouwjurk in het voorstukje zag er ook leuk uit.
En die jongen met die kinderwens praat als Willem Alexander
Het ging mij ook meer om die afspraken die hij zei volgende week te hebben met zijn vrienden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat ze zo enthousiast was / tekeer ging vond ik ook niet zo gezellig. Die jongen wilt het af hebben.
Straks zit je met de helft van de namen, dat betekent toch ook zo veel voor hem.
Maar dat is toch niet haalbaar? Iemand die zo ziek is moet na 2 namen al kappen. Arm ding. Hij wilt het zo graag.
Ja hallo, die met die trouwjurk bedoel ik. Dat was toch Lonneke?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lonneke is die ene van de uitvaartbeurs toch?
Ik vind het dansmeisje ook leuk
En die in die trouwjurk in het voorstukje zag er ook leuk uit.
En die jongen met die kinderwens praat als Willem Alexander
Nee, die in de trouwjurk is een 'nieuwe' die we in deze eerste aflevering nog niet gezien hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dansmeisje, was dat die in die trouwjurk, nee toch?![]()
Ik heb het begin van het programma gemist met de eerste denk ik.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging mij ook meer om die afspraken die hij zei volgende week te hebben met zijn vrienden.
Dat hij het daar druk mee had. En zij vond dat hij dat dan maar moest afzeggen![]()
Ik kan me juist voorstellen als je niet meer zo lang te leven hebt dat je nog zoveel mogelijk wilt doen.
Overigens, misschien een rare vraag hoor
Maar zouden jullie *afklopt* je laten filmen voor zoiets in hun geval?
Ik heb er over nagedacht en ik wel, geloof ik. Maar dan liever niet met Yvon
Oh myquote:
Neeeeee, Lonneke pakte in het voorfilmpje voor volgende week haar koffers in voor Zambia.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja hallo, die met die trouwjurk bedoel ik. Dat was toch Lonneke?
Nou ja, die bolle met die trouwjurk, die is leuk. Punt uit.
Ik dacht dat dat dansmeisje in die trouwjurk stond, leek een soortgelijk gezicht.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die in de trouwjurk is een 'nieuwe' die we in deze eerste aflevering nog niet gezien hebben.
Het dansmeisje was net die met dat hele infuus met voeding enzo.
Dirk, heb je vorig seizoen gekeken?
Vond jij Emmy ook zo tof?
Ja, voor dit programma.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja beetje lullig, natuurlijk wilt hij heel graag nog die vrienden dan zien... Nee het was typisch Yvonne haar enthousiasme en hoe goed bedoeld ook, het komt niet lekker uit, beetje too-much.
Bedoel je filmen om ook uit te zenden in dit programma?
Ik heb er net ff weer goed opgelet en je zag haar ook direct slikken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
WIE zegt er nou 'grow up' tegen een ventje dat niet up gaat growen.
Ik zou niet voor dit programma op tv meewerken (zeg ik nu iig). Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, voor dit programma.
Ik zou zelf niet zonodig met mijn hele toestand op tv hoeven, maar voor je nabestaanden is het wel een mooi document om te hebben en terug te kijken denk ik.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er net ff weer goed opgelet en je zag haar ook direct slikken.
Ze zal het zelf ook wel door hebben gehad.
Hai Greys trouwens
Nee, Emmy heb ik niet gezien. Dit is de eerste aflevering die ik heb gezien zonder Patrick en niks haalt het bij de oprechtheid van Patrick.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die in de trouwjurk is een 'nieuwe' die we in deze eerste aflevering nog niet gezien hebben.
Het dansmeisje was net die met dat hele infuus met voeding enzo.
Dirk, heb je vorig seizoen gekeken?
Vond jij Emmy ook zo tof?
Hé beeb!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er net ff weer goed opgelet en je zag haar ook direct slikken.
Ze zal het zelf ook wel door hebben gehad.
Hai Greys trouwens
Emmy was een van de 'kandidaten' (ik weet even geen beter woordquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, Emmy heb ik niet gezien. Dit is de eerste aflevering die ik heb gezien zonder Patrick en niks haalt het bij de oprechtheid van Patrick.
Geen idee, ze zegt me helemaal niks. De laatste serie (en ik ben een zeef op tv gebied) was met die jongen die t-shirts ontwierp.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Emmy was een van de 'kandidaten' (ik weet even geen beter woord) van vorig jaar.
Toen nog met Patrick dusKlik maar op het linkje hierboven ergens, dan herken je haar wel!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
Dit is het derde seizoen Pisces
Het eerste heb ik niet gezien, het tweede wel.
Emmy was zo'n mooierd
http://weblogs.bnn.nl/emmyoml
Had die niet die leuke vrouw/vriendin met dat korte blonde haar?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen idee, ze zegt me helemaal niks. De laatste serie (en ik ben een zeef op tv gebied) was met die jongen die t-shirts ontwierp.
Die was gaaf..met dat Happy Heads bedrijfjequote:Op donderdag 11 maart 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Had die niet die leuke vrouw/vriendin met dat korte blonde haar?
Patrick en Quinta?
http://weblogs.bnn.nl/patrickoml
Ik weet niet of ik er goed in zou zijn, in dood gaan, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie foto, uitstraling van een levensgenieter
Zou je het dan ook op tv willen om mensen iets te leren over hoe het is om ziek te zijn en die laatste tijd mee te maken?
Echt? Op de voorpagina van de site?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die was gaaf..met dat Happy Heads bedrijfje![]()
Op de site van BNN staat al wie er zijn overleden
Ja die. Dat was erg echt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Had die niet die leuke vrouw/vriendin met dat korte blonde haar?
Patrick en Quinta?
http://weblogs.bnn.nl/patrickoml
http://overmijnlijk.bnn.nlquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Pisces!
[..]
Echt? Op de voorpagina van de site?
Dan ga ik toch ook maar even kijken geloof ik
Ja, daar heb ik tranen met tuiten om gejanktquote:
Ja, was goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik tranen met tuiten om gejankt![]()
Zat ie z'n eigen kist te schilderen.
Ik heb toen die serie op tv helemaal niet gezien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik tranen met tuiten om gejankt![]()
Zat ie z'n eigen kist te schilderen.
Ben je inmiddels op de hoogte?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Ben maar even gaan herstarten, want mijn laptop vond de Overmijnlijksite niet tof.
Ik kijk ook met een half oog, maar boeiend is het niet echt vind ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:43 schreef Dirkh het volgende:
En dan kijk je daarna naar Pauw en Witteman... en bedenk je toch hoe smerig en eng dat hele wereldje in elkaar zit. Marcel van Dam die al rukkend over de kist zijn medeleven betoond (voor de camera's ) en Harry Mulisch die echt niet meer weet waar ie is en nu ook slachtoffer is geworden van een rukkende partner. Nee het is geen grapje, deze man zit dat te vertellen, terloops. Hij was het alleen even vergeten.
En werkelijk niemand die daar zegt: He ouwe, drie jaar geleden heeft God al eens tegen je gezegd dat het tijd is om te komen, luister daar verdomme eens naar!
Nee, ze hangen aan deze boekenweekgeschenkfetishist die nu echt zegt tegen een slachtoffer: Maar zo erg was het toch niet?
Het is stuitend, en ik ben toch echt wel wat gewend. Ik slaap met mezelf namelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kijk ook met een half oog, maar boeiend is het niet echt vind ik
Viel te verwachten toch?quote:
Maar ach, hij was het toch vergeten... zoiets ga je niet onthouden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
Ik had bij het 'Er friemelde een dokter aan mij toen ik wakker werd' verhaal van Mulisch echt last van plaatsvervangende schaamte
Ja film voor later voor familie is heel fijn om te hebben, maar ik snap niet waarom dit programma dan nut heeft om zelf mee te doen, dit is toch ook niet een jaar op tv, hoeveel afleveringen zijn er dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Nee ik zou het voornamelijk doen voor mijn familie denk ik, klinkt vast raar.
En dan voor de camera heel erg positief doen, speciaal voor hen. Want zo'n nepperd ben ik nou eenmaal
Te verdrietig om te zien bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan er niet naar kijken "Over mijn Lijk" ... ik word er gewoon naar van en trek het slecht....
Betrek het teveel op mezelf en op mensen in mijn omgeving (niet tijdens het programma hoor maar erna).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Te verdrietig om te zien bedoel je?
Ik heb de serie hiervoor niet gezien, dus een eerste aflevering gister, misschien dat ik over een paar keer wel afhaak. Is ook wel zware kost. (Bij "je zal het maar hebben" schrok ik laatst al een beetje, omdat er zoveel ziektes voorbij komen, maar nooit had ik eerder in dat programma ongeneeslijk zieke jongeren gezien, toen had ik wel de tranen in m'n ogen).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Betrek het teveel op mezelf en op mensen in mijn omgeving (niet tijdens het programma hoor maar erna).
Yup... en ik ga er teveel over zitten malen... in dit geval vind ik het fijner om mijn kop in het zand te stekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Te verdrietig om te zien bedoel je?
quote:
Mogge ladies, je hebt nog een weekend Ingquote:
Dat zou een van de tactloze opmerkingen van Yvon kunnen zijn in dat programmaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... en ik ga er teveel over zitten malen... in dit geval vind ik het fijner om mijn kop in het zand te steken
Wat doet jouw man dan voor werk?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
Ik lijk wel weer single tegenwoordig.
Ma t/m woe zat Heer G in Schotland, gister dan in Ned. maar moest ie spelen in Haarlem en ik was zelf ook weg, vanavond zijn we wel thuis maar krijgen we eters/bezoek en morgenochtend vroeg zit ie weer in het vliegtuig naar Zweden.
Maar gelukkig had Maes een vrije zondag. Appeltaart van Dudok, here we come![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zou een van de tactloze opmerkingen van Yvon kunnen zijn in dat programma.
Ah welja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Zweden! Naar Charlotte
! Die affaire vergeef je 'm toch wel he
.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
Ma t/m woe zat Heer G in Schotland, gister dan in Ned. maar moest ie spelen in Haarlem en ik was zelf ook weg, vanavond zijn we wel thuis maar krijgen we eters/bezoek en morgenochtend vroeg zit ie weer in het vliegtuig naar Zweden.
Maar gelukkig had Maes een vrije zondag. Appeltaart van Dudok, here we come![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zou een van de tactloze opmerkingen van Yvon kunnen zijn in dat programma.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Zweden! Naar Charlotte
.
Heb je ook geen tijd om ruzie te makenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet eens precies hoe het heetquote:
Nou, dat ie dit weekend weg moest werd dus gister pas bekend. Dus hij heeft ook een bandoptreden af moeten zeggen voor zondag en de drumlessen die hij geeft op zaterdagochtend. Hij zou gewoon thuis zijn dit weekend dus, maar dat pakte even anders uit. Want volgende week was het 'te mooi weer' in Zweden om te kunnen testenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je ook geen tijd om ruzie te maken![]()
Lijkt me soms best lastig, vooral omdat alles dan afgesproken moet worden in de tijd dat ie wel thuis is en ik kan me ook wel voorstellen dat als ie thuis is, ook echt ff "thuis" wil zijn.
Snappie um nog?
Jaquote:
En dan weet je dat hij er ook niets aan kan doen, maar toch..stiekem....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat ie dit weekend weg moest werd dus gister pas bekend. Dus hij heeft ook een bandoptreden af moeten zeggen voor zondag en de drumlessen die hij geeft op zaterdagochtend. Hij zou gewoon thuis zijn dit weekend dus, maar dat pakte even anders uit. Want volgende week was het 'te mooi weer' in Zweden om te kunnen testen![]()
Afspraken maken is dus sowieso lastig. En soms baal ik daar best van ja. Want we zouden zaterdagochtend ook even samen met Boor naar de dierenarts, bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]toch ben ik ook zo'n kop in het zand stekert
dat wil niet zeggen dat ik mense die ernstig ziek zijn eng vind ofzo hoor
(snappez vous?
).
Nou, ik vind het lulliger als hij dan bv belt dat hij toch weg is dit weekend en er vooral van baalt dat ie dan het spelen moet missen zondag. Niet dat ie dan ff zegt 'Goh, ben ik weer niet bij jou' ofzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan weet je dat hij er ook niets aan kan doen, maar toch..stiekem....
Affaire? Oeh, roddels. Wie is Charlotte en is ze lekker?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Zweden! Naar Charlotte
.
En waar is oma uiteindelijk beland?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Zee. Ik moet altijd denken aan die keer dat wij de assen van mijn oma gingen uitstrooien op zee. En er een storm losbrak
. Hevige wind, golven hoog, boot dobberde als een malle heen en weer (echt zo dat je als je je niet vast hield je om zou vallen). Neefjes rolden over het dek, zus in tranen omdat ze bang was en ik vond het allemaal best hilarisch
.
Oh ja...da's niet aardig neequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik vind het lulliger als hij dan bv belt dat hij toch weg is dit weekend en er vooral van baalt dat ie dan het spelen moet missen zondag. Niet dat ie dan ff zegt 'Goh, ben ik weer niet bij jou' ofzo![]()
Mannen
Oh, het klinkt als een slapstick inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Zee. Ik moet altijd denken aan die keer dat wij de assen van mijn oma gingen uitstrooien op zee. En er een storm losbrak
. Hevige wind, golven hoog, boot dobberde als een malle heen en weer (echt zo dat je als je je niet vast hield je om zou vallen). Neefjes rolden over het dek, zus in tranen omdat ze bang was en ik vond het allemaal best hilarisch
.
Charlotte die hem naar haar heaven taket! Jeweetwel, die!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Affaire? Oeh, roddels. Wie is Charlotte en is ze lekker?
Ik dacht even dat ie in een band speeldequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens precies hoe het heet![]()
Het heeft in elk geval iets te maken met onderdelen engineeren die o.a. gebruikt worden in grote reuzenraden (o.a. London Eye) maar in een andere versie worden die onderdelen ook weer gebruikt op grote schepen die bv kabels trekken op de bodem van de zee. En als er dan wat getest moet worden dan is hij daar vaak bij. Ook al betekent dat een tijdje op zee. Gister alweer zeeziekpillen gekocht
Ik zou je iedere dag bellen dat ik niet bij je kan zijn. Maar ik heb je telefoonnummer niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik vind het lulliger als hij dan bv belt dat hij toch weg is dit weekend en er vooral van baalt dat ie dan het spelen moet missen zondag. Niet dat ie dan ff zegt 'Goh, ben ik weer niet bij jou' ofzo![]()
Mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |