tis gewoon droog hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem, op die foto waar het een beetje warrig en pluizig is, nog het leukstDit lijkt dan weer erg natjes? [/hoi-Dirk]
quote:
mijn haar glanst, and nothing elsequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan is het de glans op de foto denk ik, excuus
LOLquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vergeet je niet de hond weg te doen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
Wat een nette TT.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je net doet alsof er swaffelen staat, ben jij ook weer tevree
Was een complimentquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was geheel inspiratieloos en gaf nog melding of iemand anders zin had om het te openen, maar geen gehoor
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit net naar RTL 4 te kijken, wauw, mensen zijn gestoord.
En dan zo'n laffe reactie van de woningstichtingquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie net dat meisje die die kaart heeft gekregen, wtf?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe gaan we om met aardige mensen?
SIRE
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dan zo'n laffe reactie van de woningstichting
quote:
Bonje met de buren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
Wat is er op rtl 4 dan Dirkh?
Sorry Pisces ik was even draadloze muis en toetsenbord pakken![]()
Ze doen het! Woeiiii
bijna 48 uurquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou deze Dirkversie is pas net 23 uur in werking, dus ik moet nog even wennen.
Maar ik vind het een fluf waard Dirk
quote:
Met mij altijdquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gisteravond om 9 uur kwam je binnen met je nieuwe aanpak
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]Oh ja hoor, dus die vriendelijke uren waarin ik niet heb gepost tellen niet mee?
Natuurlijk niet, ben je gek. Niets wat je buiten de ESF SC doet telt mee!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]Oh ja hoor, dus die vriendelijke uren waarin ik niet heb gepost tellen niet mee?
Maar wel kijken he, damn wat slechtquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
Wat een debiel bij Bonje met de buren. Die vent vond de kaart wel kunnen en vindt de buurvrouw het doodschoppen niet waard.
Zo, die heeft heel wat uit te leggen.
OW.. dat had ik wel willen zien..maar voetbal hierquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah lady!![]()
Op rtl 4 die burenbemiddeling, eentje heeft 15 katten en nog wat dieren, meisje woont er boven en heeft vreselijk overlast.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
Wat een debiel bij Bonje met de buren. Die vent vond de kaart wel kunnen en vindt de buurvrouw het doodschoppen niet waard.
Zo, die heeft heel wat uit te leggen.
Mwah ik ben wel benieuwd hoe ze dit oplossen, hoe beide partijen dan tevreden zijn?quote:
en Dirk maar urenlang huppelend en zingend samen met de vogeltjes, in een weiland madeliefjes strooien die hij in zijn mandje bij zich heeft...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ben je gek. Niets wat je buiten de ESF SC doet telt mee!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Wb vindt altijd dat je alles zelf mpet oplossen, ze weten vaak donderds goed dat sommige buren probleemmensen zijn ..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en Dirk maar urenlang huppelend en zingend samen met de vogeltjes, in een weiland madeliefjes strooien die hij in zijn mandje bij zich heeft...
telt het niet![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en Dirk maar urenlang huppelend en zingend samen met de vogeltjes, in een weiland madeliefjes strooien die hij in zijn mandje bij zich heeft...
telt het niet![]()
Jaaaa, ik ben streng.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
telt het niet![]()
Ow das netjes, bij ons propten ze alle probleemgevallen in een wijkje buitenaf.. waar wij rustig woondenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier mag je op kantoor verschijnen als je teveel overlast veroorzaakt
(Woonstichting, is dat hetzelfde als woningbouw?)
Hello Ingetjequote:
Ik weet het, maar uit fatsoen zal ik ff heel hard lachenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hello Ingetje![]()
Toch minder grappig, hè?![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow das netjes, bij ons propten ze alle probleemgevallen in een wijkje buitenaf.. waar wij rustig woonden
Ja dat is volgens mij hetzelfde.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In die zwembroek van die foto, ik zie hem al rennen tussen de madeliefjes
Grmppff nog ff en ik jat de afstandsbedieningquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gossie, Natasja speelt tactiek om het programma leuk te houden? Zodat ze beide partijen gelijk vertegenwoordigen? Terwijl ze wel wat anders vindt?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grmppff nog ff en ik jat de afstandsbediening
Dan is het goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar uit fatsoen zal ik ff heel hard lachen
Hihi nou kan wel wat verzinnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat ze je hier ook naar een andere wijk sturen als je niet gedrag verbetert
En dat is klote, als je zelf relaxt woont en dan huurlui krijgt waar je niet echt blij van wordt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Ik heb lekker al weekend!wel veel te doen, maargoed, weekend is weekend
![]()
Wat een dom wijf is die staartquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gossie, Natasja speelt tactiek om het programma leuk te houden? Zodat ze beide partijen gelijk vertegenwoordigen? Terwijl ze wel wat anders vindt?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Ik heb lekker al weekend!wel veel te doen, maargoed, weekend is weekend
![]()
quote:
En tig keer zeggen dat ze geopereerd is. Ik zeg: Operatie mislukt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
D'r uitspraak, is een Haagse toch?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En tig keer zeggen dat ze geopereerd is. Ik zeg: Operatie mislukt.
Volkslied !quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
15 katten, een hond en een stel vogels en een paar schildpadden.
Valt wel mee toch?
Ah, ik merk het al. Een overstap naar F&F zou voor jou géén probleem zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
15 katten, een hond en een stel vogels en een paar schildpadden.
Valt wel mee toch?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Gatver zeg! Arm kind wat erboven? woont.
Hij staat nu weer op Vbal
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, ik merk het al. Een overstap naar F&F zou voor jou géén probleem zijn
Factor 20quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In een rijtjeshuis zou het al erg zijn, maar ze woont er idd boven![]()
Ik snap echt niet dat iemand met zoveel binnenkatten zelf nog enigzins kan ademen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]Nou, ik heb dan geen huisdieren, maar ik heb wel een dobermann gehad (vroegah) en ik kan er nu nog steeds geen een zien zonder ff te denken aan dat beest.
Oh, dat kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]Nou, ik heb dan geen huisdieren, maar ik heb wel een dobermann gehad (vroegah) en ik kan er nu nog steeds geen een zien zonder ff te denken aan dat beest.
quote:
Ja ja, makeuppartyquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Grijsje al d'r nagels gelakt hebben?
Laten we hopen van niet want ze neemt iets voor me meequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja, makeuppartydie zit gewoon dildo's en strapons te testen. En zo'n rooie gagball.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet want ze neemt iets voor me mee
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden ze daar ook lekkere cocktails drinken?
quote:
quote:
[..]
Mocht het teleurstellen, ik ben toch in een vriendelijke bui, dan weet je me te bereiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |