tis gewoon droog hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem, op die foto waar het een beetje warrig en pluizig is, nog het leukstDit lijkt dan weer erg natjes? [/hoi-Dirk]
quote:
mijn haar glanst, and nothing elsequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan is het de glans op de foto denk ik, excuus
LOLquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vergeet je niet de hond weg te doen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
Wat een nette TT.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je net doet alsof er swaffelen staat, ben jij ook weer tevree
Was een complimentquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was geheel inspiratieloos en gaf nog melding of iemand anders zin had om het te openen, maar geen gehoor
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit net naar RTL 4 te kijken, wauw, mensen zijn gestoord.
En dan zo'n laffe reactie van de woningstichtingquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie net dat meisje die die kaart heeft gekregen, wtf?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe gaan we om met aardige mensen?
SIRE
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dan zo'n laffe reactie van de woningstichting
quote:
Bonje met de buren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
Wat is er op rtl 4 dan Dirkh?
Sorry Pisces ik was even draadloze muis en toetsenbord pakken![]()
Ze doen het! Woeiiii
bijna 48 uurquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou deze Dirkversie is pas net 23 uur in werking, dus ik moet nog even wennen.
Maar ik vind het een fluf waard Dirk
quote:
Met mij altijdquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gisteravond om 9 uur kwam je binnen met je nieuwe aanpak
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]Oh ja hoor, dus die vriendelijke uren waarin ik niet heb gepost tellen niet mee?
Natuurlijk niet, ben je gek. Niets wat je buiten de ESF SC doet telt mee!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]Oh ja hoor, dus die vriendelijke uren waarin ik niet heb gepost tellen niet mee?
Maar wel kijken he, damn wat slechtquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
Wat een debiel bij Bonje met de buren. Die vent vond de kaart wel kunnen en vindt de buurvrouw het doodschoppen niet waard.
Zo, die heeft heel wat uit te leggen.
OW.. dat had ik wel willen zien..maar voetbal hierquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah lady!![]()
Op rtl 4 die burenbemiddeling, eentje heeft 15 katten en nog wat dieren, meisje woont er boven en heeft vreselijk overlast.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
Wat een debiel bij Bonje met de buren. Die vent vond de kaart wel kunnen en vindt de buurvrouw het doodschoppen niet waard.
Zo, die heeft heel wat uit te leggen.
Mwah ik ben wel benieuwd hoe ze dit oplossen, hoe beide partijen dan tevreden zijn?quote:
en Dirk maar urenlang huppelend en zingend samen met de vogeltjes, in een weiland madeliefjes strooien die hij in zijn mandje bij zich heeft...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ben je gek. Niets wat je buiten de ESF SC doet telt mee!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Wb vindt altijd dat je alles zelf mpet oplossen, ze weten vaak donderds goed dat sommige buren probleemmensen zijn ..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en Dirk maar urenlang huppelend en zingend samen met de vogeltjes, in een weiland madeliefjes strooien die hij in zijn mandje bij zich heeft...
telt het niet![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en Dirk maar urenlang huppelend en zingend samen met de vogeltjes, in een weiland madeliefjes strooien die hij in zijn mandje bij zich heeft...
telt het niet![]()
Jaaaa, ik ben streng.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
telt het niet![]()
Ow das netjes, bij ons propten ze alle probleemgevallen in een wijkje buitenaf.. waar wij rustig woondenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier mag je op kantoor verschijnen als je teveel overlast veroorzaakt
(Woonstichting, is dat hetzelfde als woningbouw?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |