Dottey doet deze ronde, dus doet zij de op.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Degene met lapo opent normaal gesproken het volgende deel. Of heb ik iets gemist?
ja maar OP was zoveel werkquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Degene met lapo opent normaal gesproken het volgende deel. Of heb ik iets gemist?
Als jullie dat zo hebben afgesproken, primaquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dottey doet deze ronde, dus doet zij de op.
Ok. Maar let er op dat een nieuw deel niet te vroeg wordt geopend, anders ontstaat er alleen maar verwarring.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja maar OP was zoveel werk![]()
Dus alvast aangekaart hem gereed te maken. was te vroeg met Enter..
sorry
nee was bij de laatste 4 postjesquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als jullie dat zo hebben afgesproken, prima![]()
[..]
Ok. Maar let er op dat een nieuw deel niet te vroeg wordt geopend, anders ontstaat er alleen maar verwarring.
trustequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef shadowflash het volgende:
Ik wordt een beetje duizelig van die banner![]()
Doe niet mee deze ronde , ik ga plat , een prettige avond mensen
ik begrijp je even niet..quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef Maringo het volgende:
Mag ik nog even als tip meegeven dat als we het echt anoniem willen houden, de plaatjes op algemene sites worden geplaatst. Dus niet op photobucket met je foknaam of op je ISP server etc
Dat dus. Kijk maar bij de url van nummer 5 van vorige battle, die zag iedereen wel omdat die niet van Tinypic af kwamquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef ToT het volgende:
Meedoen is anoniem tot de uitslag bekend is. Als je het op een Photobucket site zet waar je gebruikersnaam je Fok-naam is, is het niet meer anoniem he!(Of je eigen Internetpagina van je Internetprovider waar je eventueel ook je Fok-naam als domeinnaam hebt.)
whoa... gecondoleerd...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
Oke, ik doe deze even niet mee!
Krijg net een telefoontje dat een kameraad is overleden!
Damn man.....gecondoleerd zeg...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
Veel sterkte gewenst !quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
gadver!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
onverwacht!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn man.....gecondoleerd zeg...Jezus, was het onverwacht, of speelde er al wat mee?
Gecondoleerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow damn ! gecondoleerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
Done.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:30 schreef Kw4Kje het volgende:
Mijne is klaar,![]()
Stuur je creatie maar naar mij.
Ik in iedergeval nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Done.
Al vraag ik me af hoeveel mensen hm zullen begrijpen
Heb je KWAAD gedacht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef Dottey het volgende:
oke ik ben klaar uploaden en insturen..
mijn god GEEN disney dit keer
quote:
Welkomquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef VersusPascal het volgende:
Heb ook een foto ingezonden... ben benieuwd
Topquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef VersusPascal het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef VersusPascal het volgende:
hoe lang deed je over die one liner?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef onderjas het volgende:
Wel goed SuperWormJim, alles onder het duimpje houden.
Mja ligt er aan hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
hoe lang deed je over die one liner?
vergeef me.. ik zit nog in mijn "kwade bui"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
post boven jequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:20 schreef Kw4Kje het volgende:
Maringo misschien moet je het ff uitlegen, om nog stemmen binnen te halen :p
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
En bedanktquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef marcel-o het volgende:
nr 2 idd![]()
MOET door een vrouw gemaakt zijn
wat. are you serial ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
post boven je
En de Amerikanen dachten dat we rollen mentos hadden ipv duimen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
haha , dat valt wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hoe heb je dat bloed gedaan ?
![]()
skills ..quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef shadowflash het volgende:
[..]
haha , dat valt wel mee, hoe heb je dat bloed gedaan ?
* grinnik *quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef HaJee het volgende:
Stop ik er een keer tieten in....................
Oeh, net op tijdquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef mwaterl het volgende:
Snel mijn taak uitvoeren:
[ afbeelding ]
* Maringo vergrootglas pakt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef HaJee het volgende:
Stop ik er een keer tieten in....................
Haha hebben we nu ook al een vaste trommelaar ? geweldigquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef mwaterl het volgende:
Snel mijn taak uitvoeren:
[ afbeelding ]
Ja naar morgen 14.00 ofzo?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef marcel-o het volgende:
komt er nog een volgende op dit tijdstip?
Het was wel stil jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie #12 en #11 kunnen overleven zonder?
Dat doe ik al vanaf deeltje.. 8 ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Haha hebben we nu ook al een vaste trommelaar ? geweldig![]()
dit topic gaat er hard op vooruit elk deeltje weer
Rete spannend..quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Dat doe ik al vanaf deeltje.. 8 ofzo
Dat kan toch helemaal niet, zo werd mij eens verteldquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een leven naast Fok!![]()
eBayquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet, zo werd mij eens verteld
nee man..quote:
Wat moet dat middenin voorstellen? stukje kip?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee man..![]()
Een beetje een gespleten kalknagel maken
Maar wel veel stemmenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef mwaterl het volgende:
Nog 4 minuten
(weinig inzendingen trouwens deze keer!)
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ik ben niet helemaal wakker meer
Maargoed dat ik ze niet hoor! Dan zou ik naar de doc moetenquote:
Ei snep itquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja maar we hebben geen klap emoticon en ik wou toch enige dankbaarheid tonen enzo
<- griep
einz=1 in het duits en dat is precies wat je krijgt als je vergeet de shift in de drukkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Maargoed dat ik ze niet hoor! Dan zou ik naar de doc moeten![]()
Snap je 'm? Stemmen horen![]()
![]()
![]()
![]()
EEINNZ!!11
p.s.: Kan iemand mij die EEINZ dingen uitleggen? Waar slaat dat op?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:40 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Wat moet dat middenin voorstellen? stukje kip?
!!!1!!! als je shift los laat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Maargoed dat ik ze niet hoor! Dan zou ik naar de doc moeten![]()
Snap je 'm? Stemmen horen![]()
![]()
![]()
![]()
EEINNZ!!11
p.s.: Kan iemand mij die EEINZ dingen uitleggen? Waar slaat dat op?
je doet het zelf alquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef mwaterl het volgende:
p.s.: Kan iemand mij die EEINZ dingen uitleggen? Waar slaat dat op?[/sub]
Thanksquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:45 schreef shadowflash het volgende:
[..]
einz=1 in het duits en dat is precies wat je krijgt als je vergeet de shift in de drukken
stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij BrauN of een vergelijkbaar persoon begon ermee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:46 schreef marcel-o het volgende:
[..]
je doet het zelf al
bij veel uitroeptekens en ook nog eens snel willen typen vergeet je de shift wel eens..
daardoor verschijnt er een "1" inplaats van een "!"
lolbroeken van fok(denk ik) maakten er einz(wtfbbq) van enz
Injection eleven![]()
ja en als ik vrolijk ben .... danquote:
Nee , dan is het time for some lovingquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:49 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Stort je ¤100,- op m'n rekening?Thanks!
Nee..weer 1 groot object tussen kleinere.. beetje zelfde als vorige.. en de kerk lijkt al geshoptquote:
Oooh bedoelt ze dat??quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nee , dan is het time for some loving
Dan speel je voor spaarvarken en mogen we allemaal wat in je gleuf stoppen ?quote:
* proest *quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dan speel je voor spaarvarken en mogen we allemaal wat in je gleuf stoppen ?
![]()
![]()
GEINTJE
![]()
![]()
![]()
Niet boos worden
Ik heb weekend en ben in een melige buiquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nou eh , ergens last van ofzo ? damn zeg xD
quote:
Vast Dottey al meebezigquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als dat 't nieuwe plaatje wordt dan denk ik dat ik dat ding ga doorzagen en er een bot uit laat steken
Als het werkt.. dan werkt het ..quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als dat 't nieuwe plaatje wordt dan denk ik dat ik dat ding ga doorzagen en er een bot uit laat steken
hij kan door de middenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:56 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Hm..geen inspiratie voor![]()
Mss anderen wel
pffffffffffffffieuwquote:
ja dat dacht ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef HaJee het volgende:
Vind die aardappel ook wel een uitdaging eigenlijk. Kun je nog echt alle kanten mee op.
Haha , ik zie het al voor me. Zo'n jezus gezicht in een aardappel ofzo. Of de mossel van Maria.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef HaJee het volgende:
Vind die aardappel ook wel een uitdaging eigenlijk. Kun je nog echt alle kanten mee op.
ik moest lachenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dan shop je er maar een aardappel van
I'm inquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:04 schreef HaJee het volgende:
Hij mag van mij vandaag nog maar hebben we dan ook nog een beetje deelname ?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:04 schreef mwaterl het volgende:
Aardappeltje is trouwens wel klein man.. geen grotere aardappel te vinden?
genoeg mannen die veel van fotosjop afwetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:07 schreef shadowflash het volgende:
Haha of meer mannen die zelf zoeken xD
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:06 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Er zouden meer vrouwen als jij moeten zijn
en dan falenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:11 schreef shadowflash het volgende:
[img]http://www.dagjeweg.nl/img/dagjeweg/aardappel-3911.jpg[/img
Klaar
Noepquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:11 schreef shadowflash het volgende:
[img]http://www.dagjeweg.nl/img/dagjeweg/aardappel-3911.jpg[/img
Klaar
Zo laat nog ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:15 schreef Dottey het volgende:
ohw ik doe niet mee deze ronde...
visite ..
Ik niet iig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:28 schreef mwaterl het volgende:
Nog 17 minuteuh!
Wie doet er mee eigenlijk?
Ik doe mee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:41 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Doe jezelf ook mee? Waar is shadowflash?
Niet denken, maar shoppen!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:43 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nee nee joh , ik kan niet helderdenken als ik hoofdpijn heb , sorry lieve mensen
Dolle pretquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:44 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ik doe mee.
Dusseuh..alleen wij 3'tjes dan? Ik ga maar alvast de battlepost maken..
het is 23.45, hoef morgen nergens heenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:45 schreef shadowflash het volgende:
Ik stem nog even en dan naar bed , zouden jullie ook moeten doen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:45 schreef mwaterl het volgende:
ZIJN JULLIE KLAAR VOOR DE BATTLEPOOOSSTT?
Morgen bin ich wieder auch wehr von der partij , heer ubertroppenstormbahnblitzkriegpanzerfaustfuhrerquote:
IK HOOR JULLIE NIEET!! ZIJN JULLIE KLAAR VOOR DE BATTLEPOOOOOST??!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik schrok alquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:47 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Die komt nog ^^ Ik heb dit voorbereid
JAWOHL!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:47 schreef mwaterl het volgende:
[..]
IK HOOR JULLIE NIEET!! ZIJN JULLIE KLAAR VOOR DE BATTLEPOOOOOST??!!
Het wordt steeds professioneler. Binnenkort live-verslag en geldprijzen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:47 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Die komt nog ^^ Ik heb dit voorbereid
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het wordt steeds professioneler. Binnenkort live-verslag en geldprijzen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:47 schreef mwaterl het volgende:
[..]
JAAAAquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:47 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Doe nou meeheeequote:Op donderdag 11 maart 2010 23:49 schreef mwaterl het volgende:
Slecht nieuws.. de battlepost heeft geen zin..
Misschien als we heel hard tegelijk BATTLEPOST roepen..
3..2..1..!!
Battlepost !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:49 schreef mwaterl het volgende:
Slecht nieuws.. de battlepost heeft geen zin..
Misschien als we heel hard tegelijk BATTLEPOST roepen..
3..2..1..!!
Ik lijk welquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Battlepost !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:52 schreef HaJee het volgende:De battlepost komt en hopelijk ruimt 'ie het zelf op
puik planquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:53 schreef HaJee het volgende:
Als we alledrie op onszelf stemmen zorgt de rest wel voor een eerlijke uitslag
Is goed! Kw4kje, doe je mee?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:53 schreef HaJee het volgende:
Als we alledrie op onszelf stemmen zorgt de rest wel voor een eerlijke uitslag
Ik blijf nog even kijken....quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:54 schreef mwaterl het volgende:
Zullen we de uitslag anders morgenochtend doen ofzo?
Erg weinig tijd dit keer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:00 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Matige inzendingen. Toch maar 3 gestemd
't Is laatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:00 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Matige inzendingen. Toch maar 3 gestemd
Ja, moet namelijk om 7 uur werkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:20 schreef mwaterl het volgende:
Dus..wat doen we? Uitslag morgen 10:30 ofzo? Is er dan al iemand wakker?
even voor de duidelijkheid, het is geen van beiden !quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:20 schreef Chinless het volgende:
nr 3 is matig. Het is namelijk friet!
waarom maken jullie trouwens geen wiki op
Sorry, zal het niet meer doen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef Maringo het volgende:
Mag ik nog even als tip meegeven dat als we het echt anoniem willen houden, de plaatjes op algemene sites worden geplaatst. Dus niet op photobucket met je foknaam of op je ISP server etc
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:31 schreef picodealion het volgende:
Even for the record, de wedstrijd met die gast met honkbalknuppel had een te korte stemronde. De uiteindelijke uitslag in de poll is dat ik heb gewonnen
Ik had als (nog niet uitgeroepen) winnaar van de aardappelronde dit plaatje opgezocht. Het mag ook gerust één van die andere worden. Ik doe niet mee, ben aan het werk. Laat de deelnemers maar kiezen. Succes !quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef picodealion het volgende:
Met een van deze kunnen we vast wel wat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik had als (nog niet uitgeroepen) winnaar van de aardappelronde dit plaatje opgezocht. Het mag ook gerust één van die andere worden. Ik doe niet mee, ben aan het werk. Laat de deelnemers maar kiezen. Succes !
[ afbeelding ]
Die is ook leuk. Dat kind op het hek is ook wel grappig. Ht zijn iig plaatjes die we eventueel een volgende ronde kunnen gebruiken!quote:
Ik heb gezegd dat de deelnemers zelf mogen beslissen. Ik heb alleen maar een extra keuzemogelijkheid toegevoegd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hajee beslist over het plaatje. Wij kunnen alleen maar ideeën aanbrengen en voorkeuren geven
Jij bent toch ook een deelnemerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat de deelnemers zelf mogen beslissen. Ik heb alleen maar een extra keuzemogelijkheid toegevoegd.
uh... okquote:
Terwijl je ook al bezig bent met de hond !?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:20 schreef haakon het volgende:
waarom zulke kutgrappen op de vroege ochtend![]()
andere dan ?
ik wil ook wel bezig gaan met dat kind ?
whehehe
Ik ben ook nog maar net wakker ehquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ook heb ik gezegd dat ik deze ronde NIET meedoe omdat ik op m'n werk ben.
hehquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:20 schreef haakon het volgende:
waarom zulke kutgrappen op de vroege ochtend![]()
andere dan ?
ik wil ook wel bezig gaan met dat kind ?
whehehe
Dat is idd wel het beste puntquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:23 schreef Triforce_Courage het volgende:
Volgens mij heeft Hajee die kikker aangedragen. Dus hoe dan ook, dat wordt hem... Lijkt me...
Ga allemaal maar met die hond bezig, heeft dat beest een topdag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef HertogJan4Life het volgende:
welke is het nu en waar mogen we um naartoe sturen...?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ga allemaal maar met die hond bezig, heeft dat beest een topdag.
Oh, toch de kikker zie ik net.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ga allemaal maar met die hond bezig, heeft dat beest een topdag.
geh gehquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:37 schreef Maringo het volgende:
En volgens mij is de eerste inzending nog niet zo snel binnen geweest
ik heb eventueel een host beschikbaar op mijn eigen naam waar het op kan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is idd wel het beste punt
Bij deze:
plaatje: http://images2.fanpop.com(...)7018034-1280-800.jpg
Deadline: 13.30
Inleveren: Maringo
Indien mogelijk: bijsnijden naar een breedte van max 600 px, zodat Tinypic niet wer overbelast raakt
Als jullie de deadline eerder willen, moet je iemand anders zoeken om in te leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |