even voor de duidelijkheid, het is geen van beiden !quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:20 schreef Chinless het volgende:
nr 3 is matig. Het is namelijk friet!
waarom maken jullie trouwens geen wiki op
Sorry, zal het niet meer doen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef Maringo het volgende:
Mag ik nog even als tip meegeven dat als we het echt anoniem willen houden, de plaatjes op algemene sites worden geplaatst. Dus niet op photobucket met je foknaam of op je ISP server etc
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:31 schreef picodealion het volgende:
Even for the record, de wedstrijd met die gast met honkbalknuppel had een te korte stemronde. De uiteindelijke uitslag in de poll is dat ik heb gewonnen
Ik had als (nog niet uitgeroepen) winnaar van de aardappelronde dit plaatje opgezocht. Het mag ook gerust één van die andere worden. Ik doe niet mee, ben aan het werk. Laat de deelnemers maar kiezen. Succes !quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef picodealion het volgende:
Met een van deze kunnen we vast wel wat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik had als (nog niet uitgeroepen) winnaar van de aardappelronde dit plaatje opgezocht. Het mag ook gerust één van die andere worden. Ik doe niet mee, ben aan het werk. Laat de deelnemers maar kiezen. Succes !
[ afbeelding ]
Die is ook leuk. Dat kind op het hek is ook wel grappig. Ht zijn iig plaatjes die we eventueel een volgende ronde kunnen gebruiken!quote:
Ik heb gezegd dat de deelnemers zelf mogen beslissen. Ik heb alleen maar een extra keuzemogelijkheid toegevoegd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hajee beslist over het plaatje. Wij kunnen alleen maar ideeën aanbrengen en voorkeuren geven
Jij bent toch ook een deelnemerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat de deelnemers zelf mogen beslissen. Ik heb alleen maar een extra keuzemogelijkheid toegevoegd.
uh... okquote:
Terwijl je ook al bezig bent met de hond !?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:20 schreef haakon het volgende:
waarom zulke kutgrappen op de vroege ochtend![]()
andere dan ?
ik wil ook wel bezig gaan met dat kind ?
whehehe
Ik ben ook nog maar net wakker ehquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ook heb ik gezegd dat ik deze ronde NIET meedoe omdat ik op m'n werk ben.
hehquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:20 schreef haakon het volgende:
waarom zulke kutgrappen op de vroege ochtend![]()
andere dan ?
ik wil ook wel bezig gaan met dat kind ?
whehehe
Dat is idd wel het beste puntquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:23 schreef Triforce_Courage het volgende:
Volgens mij heeft Hajee die kikker aangedragen. Dus hoe dan ook, dat wordt hem... Lijkt me...
Ga allemaal maar met die hond bezig, heeft dat beest een topdag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef HertogJan4Life het volgende:
welke is het nu en waar mogen we um naartoe sturen...?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ga allemaal maar met die hond bezig, heeft dat beest een topdag.
Oh, toch de kikker zie ik net.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ga allemaal maar met die hond bezig, heeft dat beest een topdag.
geh gehquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:37 schreef Maringo het volgende:
En volgens mij is de eerste inzending nog niet zo snel binnen geweest
ik heb eventueel een host beschikbaar op mijn eigen naam waar het op kan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is idd wel het beste punt
Bij deze:
plaatje: http://images2.fanpop.com(...)7018034-1280-800.jpg
Deadline: 13.30
Inleveren: Maringo
Indien mogelijk: bijsnijden naar een breedte van max 600 px, zodat Tinypic niet wer overbelast raakt
Als jullie de deadline eerder willen, moet je iemand anders zoeken om in te leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |