Dottey doet deze ronde, dus doet zij de op.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Degene met lapo opent normaal gesproken het volgende deel. Of heb ik iets gemist?
ja maar OP was zoveel werkquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Degene met lapo opent normaal gesproken het volgende deel. Of heb ik iets gemist?
Als jullie dat zo hebben afgesproken, primaquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dottey doet deze ronde, dus doet zij de op.
Ok. Maar let er op dat een nieuw deel niet te vroeg wordt geopend, anders ontstaat er alleen maar verwarring.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja maar OP was zoveel werk![]()
Dus alvast aangekaart hem gereed te maken. was te vroeg met Enter..
sorry
nee was bij de laatste 4 postjesquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als jullie dat zo hebben afgesproken, prima![]()
[..]
Ok. Maar let er op dat een nieuw deel niet te vroeg wordt geopend, anders ontstaat er alleen maar verwarring.
trustequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef shadowflash het volgende:
Ik wordt een beetje duizelig van die banner![]()
Doe niet mee deze ronde , ik ga plat , een prettige avond mensen
ik begrijp je even niet..quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef Maringo het volgende:
Mag ik nog even als tip meegeven dat als we het echt anoniem willen houden, de plaatjes op algemene sites worden geplaatst. Dus niet op photobucket met je foknaam of op je ISP server etc
Dat dus. Kijk maar bij de url van nummer 5 van vorige battle, die zag iedereen wel omdat die niet van Tinypic af kwamquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef ToT het volgende:
Meedoen is anoniem tot de uitslag bekend is. Als je het op een Photobucket site zet waar je gebruikersnaam je Fok-naam is, is het niet meer anoniem he!(Of je eigen Internetpagina van je Internetprovider waar je eventueel ook je Fok-naam als domeinnaam hebt.)
whoa... gecondoleerd...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
Oke, ik doe deze even niet mee!
Krijg net een telefoontje dat een kameraad is overleden!
Damn man.....gecondoleerd zeg...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
Veel sterkte gewenst !quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
gadver!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
onverwacht!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn man.....gecondoleerd zeg...Jezus, was het onverwacht, of speelde er al wat mee?
Gecondoleerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow damn ! gecondoleerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
Done.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:30 schreef Kw4Kje het volgende:
Mijne is klaar,![]()
Stuur je creatie maar naar mij.
Ik in iedergeval nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Done.
Al vraag ik me af hoeveel mensen hm zullen begrijpen
Heb je KWAAD gedacht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef Dottey het volgende:
oke ik ben klaar uploaden en insturen..
mijn god GEEN disney dit keer
quote:
Welkomquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef VersusPascal het volgende:
Heb ook een foto ingezonden... ben benieuwd
Topquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef VersusPascal het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef VersusPascal het volgende:
hoe lang deed je over die one liner?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef onderjas het volgende:
Wel goed SuperWormJim, alles onder het duimpje houden.
Mja ligt er aan hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
hoe lang deed je over die one liner?
vergeef me.. ik zit nog in mijn "kwade bui"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |