Ik wil 'n plaatje op iboodquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Duits staal...... zegt genoeg lijkt me?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf is hier in hemelsnaam zo spannend aan. Ik zie 3 pannen voor 80 euro, dat kan de makro vast goedkoper. Leg 't me uit.
http://www.ibood.com/img/product/4416_8o_hi_1268235323.jpgquote:
voor huisvrouwen die niet kunnen koken.. er zit namelijk zon gigantische antiaanbaklaag aan dat het net lijkt alsof ze goed kan kokenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf is hier in hemelsnaam zo spannend aan. Ik zie 3 pannen voor 80 euro, dat kan de makro vast goedkoper. Leg 't me uit.
Wellussquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:53 schreef Ambrosius het volgende:
Schiet niet erg op zeg met die pannen.
Ik heb ze al gekocht een lange tijd geleden, best goede kwaliteitquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:54 schreef Geo3kant het volgende:
Helaas de senheiser headphones gemist, omdat ik was etendie zocht ik hopen dat hij nu wel terug komt
poep koptelefoonquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb ze al gekocht een lange tijd geleden, best goede kwaliteit
ja pillenquote:
Kijk maar: http://www.dagelijksekoopjes.nl/quote:
Omdat appel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef Teteteterek het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom er vandaag zo veel aanbiedingen zijn
met of zonder messen?quote:
what the fuck dude.. sta je ook al onder curatele?quote:
Dont feed the..quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
what the fuck dude.. sta je ook al onder curatele?
Nee man Duits Superstaal, daar win je de oorlog mee!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
what the fuck dude.. sta je ook al onder curatele?
Omsmelten en 'n tank van kleienquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee man Duits Superstaal, daar win je de oorlog mee!
Mwah, je houd hem alleen vol. 5 Jaar minstens gegarandeerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef Teteteterek het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom er vandaag zo veel aanbiedingen zijn
quote:
quote:
Word best een melig topic zoquote:
met de nagels geslepenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:02 schreef TECstarINC het volgende:
Acer 22” LCD Full HD LED Monitor met 8.000.000:1 Contrastratio
waarom moest ik nou eten :|
ik zit hier al de hele dag op te wachten
Ze hadden er maar 1 ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:02 schreef TECstarINC het volgende:
http://su.ly/2b8quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:02 schreef TECstarINC het volgende:
Nee. Er waren gewoon vrij veel en ze zijn duurquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef Karina het volgende:
Zou dit de laatste zijn, dat het zo lang duurt?
de horloge's en mp3's duurde langer hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef Karina het volgende:
Zou dit de laatste zijn, dat het zo lang duurt?
Maak van die bestelknop anders een link naar https://order.ibood.com/nl/nl/order/ ipv de homepagequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:06 schreef TECstarINC het volgende:
voor als je moe wordt van de f5
http://1dagskoopjes.nl/iboodhunt.html
self refresh
ctrl + r dan maarquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:07 schreef Onnoman het volgende:
damn.. ik voel me echt kansloos vandaag... de kans dat er iets langskomt wat mij boeit is zo ontiegelijk klein.. maar toch is mijn f5 text zowat versleten
is niet mijn sitequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:07 schreef JtodaX het volgende:
[..]
Maak van die bestelknop anders een link naar https://order.ibood.com/nl/nl/order/ ipv de homepage
en dan graag in een nieuw venster aangezien hij nu gaat vernieuwen als je aan het bestellen bent.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:07 schreef JtodaX het volgende:
[..]
Maak van die bestelknop anders een link naar https://order.ibood.com/nl/nl/order/ ipv de homepage
een popcorn? 1 stukje maar?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:09 schreef Karina het volgende:
Ik zit al bijna de hele dag te kijken, maar eigenlijk helemaal niets gezien dat ik interessant vind, alleen een Popcorn zou me nog kunnen boeien.
Ik alleen een Sennheiser koptelefoon, had die nog nodig voor het gitaarspelenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft er iemand nou al wat gekocht? Ben om 01:30 naar bed gegaan en het is nu gewoon nog steeds bezig
die zijn nog niet geweest.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:11 schreef LennyCole het volgende:
Zo, nog wat leuke dingetjes langsgeweest terwijl ik weg was? Jullie weten hoe erg ik van die Pulsar horloges en zwaailichten houd...
Kon je die aansluiten op een versterker?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik alleen een Sennheiser koptelefoon, had die nog nodig voor het gitaarspelen
Heb ik tenminste nog ietsquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
een popcorn? 1 stukje maar?
[ afbeelding ]
Ja, hij had een goldplated (quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kon je die aansluiten op een versterker?![]()
Dan had ik hem ook wel willen hebben.
Uiteraardquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef Bierie het volgende:
Die Ibood hunt is zeker al sinds 00:00 vannacht bezig? Ik kom er altijd te laat achter
ben je nou een lul.. of doe je alsof haha.. wantuhh.. ik heb zeker 15 horloges zijn langsvliegen.. kreeg er hoofdpijn vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:14 schreef TheKC het volgende:
Komt er nog een horloge? Want ik moet er nog een hebben!!
jupquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef Bierie het volgende:
Die Ibood hunt is zeker al sinds 00:00 vannacht bezig? Ik kom er altijd te laat achter
nee ze zijn pas om 18:00u begonnen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef Bierie het volgende:
met een beetje mazzel schiet alles zometeen nog een keer langs in sneltreinvaartquote:
volgens mij 16;)quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben je nou een lul.. of doe je alsof haha.. wantuhh.. ik heb zeker 15 horloges zijn langsvliegen.. kreeg er hoofdpijn van
Ze zijn om 00:00 begonnen zoals altijd, hij wil gewoon trollen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef Bierie het volgende:
[..]
Vandaag? Is er iemand die dat kan bevestigen?
Zou ook te mooi zijn geweest om waar te zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze zijn om 00:00 begonnen zoals altijd, hij wil gewoon trollen.
Ah, dat had ik eerder moeten weten. Ik heb wel een koptelefoon, maar die past niet in de versterkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, hij had een goldplated () 3,5 naar 5,5mm (oid) verloopstukje. Zoiets gebruik ik nu al, maar die koptelefoon is van mijn vader (ook Sennheiser met verloopstukje). Werkt perfect.
hij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze zijn om 00:00 begonnen zoals altijd, hij wil gewoon trollen.
nouquote:
Je plaatje werkt niet meer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ah, dat had ik eerder moeten weten. Ik heb wel een koptelefoon, maar die past niet in de versterker.
omdat er dus een lading terug is gekomen bij de fabriek en ze daar even nieuwe software enzo over heen hebben gedraaid...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:18 schreef MaddoxX het volgende:
vraag me af wrom dat "Recertified as new" is ?
Daar was/is een site voor die dat automatisch doet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Paul het volgende:
Zijn er nou fokkers die al de hele dag op ibood zitten te f5en?
oude aids dus met nieuwe swquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er dus een lading terug is gekomen bij de fabriek en ze daar even nieuwe software enzo over heen hebben gedraaid...
Ja sorry hoor dat jij hier als 1 van de 2 vrouwen bent wist ik niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij?
en heeft niets met trollen te maken......
het begint altijd om 0:00u dus ik snap de vraag niet.
ikke o.a.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Paul het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Paul het volgende:
En veel gekauft?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef TECstarINC het volgende:
[..]
ikke o.a.
en zo nog wel wat mensen hier
Nee, autorefreshquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Paul het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Paul het volgende:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef Superheld het volgende:
[..]
Daar was/is een site voor die dat automatisch doet.
hehe:$ jaaquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Paul het volgende:
iBood is nog nooit op een andere tijd begonnen dan 0:00u... dus waarom zou het dan nu anders zijn?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor dat jij hier als 1 van de 2 vrouwen bent wist ik niet.
Overigens is het geen rare vraag, want een 19 uur lange hunt is vrij uitzonderlijk.
Ben hem even kwijt maar was ook een auto link, hoefde je geen addon voor te installeren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:21 schreef Paul het volgende:
Laat ik het zo zeggen
Zijn er fokkers die al de hele dag IBOOD in de gaten houden?
Nou, bijna de hele dag.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:21 schreef Paul het volgende:
Laat ik het zo zeggen
Zijn er fokkers die al de hele dag IBOOD in de gaten houden?
een addon in firefox.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch eens opzoeken hoe dat werkt, dat F5 wordt ook een beetje oud.
http://pagereboot.com/quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ben hem even kwijt maar was ook een auto link, hoefde je geen addon voor te installeren.
Waarom niet? iBood heeft ook nog nooit eerder een 20 uur lange hunt gehad, alles kan..quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
iBood is nog nooit op een andere tijd begonnen dan 0:00u... dus waarom zou het dan nu anders zijn?
haiquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat lief, vooral als jij bloost![]()
hoihihi
Je kan beter op 1 van die andere manieren de bestelpagina in de gaten houden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Autorefresh:
ja. je krijgt de hele dag bijna hetzelfde in beeld..komt er eens iets leuks is het met 10 sec weer wegquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef Mixende_match het volgende:
Oejj er worden mensen geïrriteerd van deze lange vermoeide ibood dag haha
nicequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Autorefresh:
Ah die is handig. Want ik zit tussendoor ook te gamen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Autorefresh:
Refreshen dan, die is van vanmiddag 3 uur nogquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:25 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nice
maar k zie weer een mp3 speler!
reloadevery addon firefoxquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan beter op 1 van die andere manieren de bestelpagina in de gaten houden.
Blijkbaar genoegquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef MaddoxX het volgende:
nog meer faal als een mp3 spelerwelke randmongool koopt dit
Ja, koop 'm maar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef Paul het volgende:
Is dat ding een beetje goed? Heb nog mp3 speler van 256 mb
Huh is hij niet goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef MaddoxX het volgende:
nog meer faal als een mp3 spelerwelke randmongool koopt dit
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef TheKC het volgende:
[..]
Jawel, bestel hem maar, dan komt de volgende iBood.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:30 schreef Paul het volgende:
Had hem bijna gekauft, gelukkig heb ik jullie, die mij waarschuwen
Je had dan serieus beter die vorige mp3speler kunnen kopenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:30 schreef Paul het volgende:
Had hem bijna gekauft, gelukkig heb ik jullie, die mij waarschuwen
Als je gewoon op zoek bent naar een mp3 speler moet je dit soort dingen niet kopen (voice recorder, video speler etc). Sowieso zou ik al afhaken op het (voor mij) onbekende merk.quote:
Thanksquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Seinheiser Kopt. --> 22' beeldscherm --> Laptop HP PAVILION DV6-1320SD voor ¤500,-
me 2quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef MaddoxX het volgende:
kwil een frituurpan, een leuk lcd schermpje min. 22" en verder heb ik niks in gedachten
Mijn mp3 speler was na 1 uur kapot van DEquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef Karina het volgende:
Als ik zoiets wil van een onbekend, raar merk, dan kan ik het net zo goed bij dealextreme kopen.
Je moet ook niet de aller, aller goedkoopste nemenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Mijn mp3 speler was na 1 uur kapot van DE
Omdat het kan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef Jack. het volgende:
Waarom gaat dat theedingetje bij jullie als hunt en bij de BE site als vaste aanbieding?
omdat wij nederlands spreken en jullie niet....quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef Jack. het volgende:
Waarom gaat dat theedingetje bij jullie als hunt en bij de BE site als vaste aanbieding?
Vinden de Nederlandse chicks anders wel leukquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef TECstarINC het volgende:
[..]
omdat wij nederlands spreken en jullie niet....
NEE IDD JULLIE SPREKEN GEEN NEDERLANDS, JULLIE SPREKEN VLAAMS !!!!
Dan lachen ze je uitquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef Jack. het volgende:
[..]
Vinden de Nederlandse chicks anders wel leuk
Nah, ik lust geen thee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:39 schreef Cosmo. het volgende:
stiekem schaffen jullie allemaal een teemeister aan
Yep waarom ook niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:39 schreef Cosmo. het volgende:
Ja, triest dat die niet langskomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:41 schreef pleeborstel het volgende:
Ik kijk voor een horloge, een pannenset en een mp3speler, waar blijft het
zozo die grap kende we nog nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:41 schreef pleeborstel het volgende:
Ik kijk voor een horloge, een pannenset en een mp3speler, waar blijft het
`quote:
ik zie ze nog staan hoorquote:
geef me kanker fiets terug kanker mofquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:43 schreef Onnoman het volgende:
Viele Leute starten ihren Tag mit einer Tasse Kaffee in aller Eile zu Hause oder To-Go auf dem Weg zu Arbeit. Dort angekommen wird gleich die Kaffemaschine angeworfen und der nächste Kaffee aufgebrüht. Das klingt alles nicht sehr entspannend. Alle, die es etwas ruhiger mögen, starten bei einer relaxten Tasse Tee in den Tag. Für den einfachen und unbeschwerten Teegenuss sorgt jetzt der Teewerk Teemeister! Ja, Sie mögen denken „Für einen Tee muss ich doch nur einen Teebeutel ins kochende Wasser hängen“. Nun, das ist schon richtig, aber der Teemeister kann mehr. Sie können jede Art von losen Tee einfüllen und damit ganz unkompliziert einen aromatischen Tee zubereiten. Nie wieder Teefilter, Tee-Eier oder Siebe! Füllen Sie z.B. ein paar Earl Grey Teeblätter in den Teemeister oder handgepflückten weißen Tee. Oder probieren Sie mal etwas anderes: ein paar getrocknete Früchte geben dem Tee ein besonderes Aroma. Versuchen Sie einzigartige Mischungen! Sie geben den Tee einfach in den Teemeister und gießen ihn mit heißem Wasser auf. Nach der gewünschten Ziehzeit öffnen Sie den Aromaschutzdeckel. Dann stellen Sie den Teemeister auf eine Kanne und schon fließt der Tee direkt in die Kanne. Sie müssen nichts umschütten. Durch ein spezielles Ventil im Boden des Teemeisters läuft der Tee sofort in Ihre Teekanne. Eine extrem einfache Art der Teezubereitung! Starten Sie relaxed in den Tag mit einer Tasse Tee oder probieren Sie eigene Teekreationen mit dem Teewerk Teemeister!
Was dat maar waar, dan was de volgende aanbieding er tenminste.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:39 schreef Cosmo. het volgende:
nee.. want ik zie nog lichtjes.. misscchien nog wat boxenquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef TECstarINC het volgende:
[..]
geef me kanker fiets terug kanker mof
hee een duitser met humorquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:46 schreef Onnoman het volgende:
als je klikt op: ik neem er een
en je ziet je persoonlijke gegevens.. moet je effe snel achter elkaar refreshen.. dan zie je een btwnummer tevoorschijn komen!
Koop een lolly ga het vierenquote:IBOOD.com B.V.
Afdeling Klantenservice
Contactweg 159 - 2
1014 BJ AMSTERDAM
KvK nummer: 34201965
BTW nummer: NL8128.93.773.B01
Tel.nummer: +31 (0)20 6811388
Bereikbaar: ma/vr van 09:00 - 17:00
je vader is een homofiele negerjood met gehandicapte zigeunerouders paupertquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef TECstarINC het volgende:
[..]
geef me kanker fiets terug kanker mof
nee das me buurman scheve poolquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je vader is een homofiele negerjood met gehandicapte zigeunerouders paupert
Ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:48 schreef JamFlava het volgende:
Ik heb in ieder geval een dekbed gekocht vandaag.. dus ik slaap binnenkort zo zoet als Laura Ingalls
Was dat die Cinderella voor 2 personen ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:48 schreef JamFlava het volgende:
Ik heb in ieder geval een dekbed gekocht vandaag.. dus ik slaap binnenkort zo zoet als Laura Ingels
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je vader is een homofiele negerjood met gehandicapte zigeunerouders paupert
28 euro, het was die hele populaire ipod copy, die lader gaf teveel stroom denk ik want na het laden was hij stukquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet ook niet de aller, aller goedkoopste nemen
ja dat probeer ik je ook duidelijk te maken.. je vader blijkt je buurman te zijnquote:
faalquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:50 schreef deepart het volgende:
[..]
28 euro, het was die hele populaire ipod copy, die lader gaf teveel stroom denk ik want na het laden was hij stuk
49,95 exl verzendkquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef Jack. het volgende:
[..]
Was dat die Cinderella voor 2 personen ?
Welke prijs stond die? Heb die enkele weken terug als gewone dagaanbieding gekocht.
ze zijn beide langsgekomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef Jack. het volgende:
[..]
Welke prijs stond die? Heb die enkele weken terug als gewone dagaanbieding gekocht.
Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed Anti-Allergeen Lits-Jumeaux XL 240 x 220 cm 25 euro.. later voor 49,95.. ik heb het voor de duurdere prijs (helaas), maar daar maak ik met niet druk omquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef Jack. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:50 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:51 schreef Nizno het volgende:
nou pleurt eens op met die zwaailampen... Die op de site zijn erg genoeg!
Ja die idd, ik heb toen 59,95 excl betaald, dus zoveel verschil zit er niet op dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:51 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed Anti-Allergeen Lits-Jumeaux XL 240 x 220 cm 25 euro.. later voor 49,95.. ik heb het voor de duurdere prijs (helaas), maar daar maak ik met niet druk om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |