quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je vader is een homofiele negerjood met gehandicapte zigeunerouders paupert
28 euro, het was die hele populaire ipod copy, die lader gaf teveel stroom denk ik want na het laden was hij stukquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet ook niet de aller, aller goedkoopste nemen
ja dat probeer ik je ook duidelijk te maken.. je vader blijkt je buurman te zijnquote:
faalquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:50 schreef deepart het volgende:
[..]
28 euro, het was die hele populaire ipod copy, die lader gaf teveel stroom denk ik want na het laden was hij stuk
49,95 exl verzendkquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef Jack. het volgende:
[..]
Was dat die Cinderella voor 2 personen ?
Welke prijs stond die? Heb die enkele weken terug als gewone dagaanbieding gekocht.
ze zijn beide langsgekomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef Jack. het volgende:
[..]
Welke prijs stond die? Heb die enkele weken terug als gewone dagaanbieding gekocht.
Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed Anti-Allergeen Lits-Jumeaux XL 240 x 220 cm 25 euro.. later voor 49,95.. ik heb het voor de duurdere prijs (helaas), maar daar maak ik met niet druk omquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef Jack. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:50 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:51 schreef Nizno het volgende:
nou pleurt eens op met die zwaailampen... Die op de site zijn erg genoeg!
Ja die idd, ik heb toen 59,95 excl betaald, dus zoveel verschil zit er niet op dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:51 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed Anti-Allergeen Lits-Jumeaux XL 240 x 220 cm 25 euro.. later voor 49,95.. ik heb het voor de duurdere prijs (helaas), maar daar maak ik met niet druk om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |