Zo is mijn hobby seinen op groen zetten.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Iedereen doet maar waar die zin in heeft, zolang ik er maar geen last van heb. Tenzij je in de bijstand zit, vrijwillig
Vrijwillg in de bijstand![]()
![]()
![]()
quote:
daar heb ik last van hequote:Op maandag 15 maart 2010 17:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Zo is mijn hobby seinen op groen zetten.
hij vond de brommer mooiquote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een ongeschikte homo die motorwout zegKreeg je nog een aai over de bol ook? Gevaarlijk figuur
![]()
Ik zat van 6 tot 13 aan de knoppen van Groningen.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
Kennelijk had Ziggs vanochtend geen dienst, want het ging prima. Met +2 vertrokken en met +1 aangekomen in Groningen.
een insider ?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zat van 6 tot 13 aan de knoppen van Groningen.
Sms me het volgende keer even, dan laat ik je even extra lang wachten.
Op maandag is het 8:59 uit Leeuwarden. Aankomst 9:33 in Groningenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zat van 6 tot 13 aan de knoppen van Groningen.
Sms me het volgende keer even, dan laat ik je even extra lang wachten.
Check.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op maandag is het 8:59 uit Leeuwarden. Aankomst 9:33 in Groningen
vanaf nu altijd vertragingquote:Op maandag 15 maart 2010 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op maandag is het 8:59 uit Leeuwarden. Aankomst 9:33 in Groningen
Och, ik maak me er niet zo druk om. Ik weet zijn werkplek te vindenquote:
Ze zijn bang dat je ze morgen al omleidt naar Leer oidquote:Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ze zijn dan zo onder de indruk van de post, dat ze geen kik meer geven.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ben bang dat ze aan alle knopjes gaan zitten en ik weet niet van waar tot waar jouw gebied loopt maar dan zie ik bij Haren nog wel een Koploper de lus naar Hoogezand op verdwijnen.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dat is de one-way excursie naar Riekje.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze aan alle knopjes gaan zitten en ik weet niet van waar tot waar jouw gebied loopt maar dan zie ik bij Haren nog wel een Koploper de lus naar Hoogezand op verdwijnen.
Hoort Waterhuizen Aansluiting dan nog bij station Groningen, qua treindienstleiding?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of de trein naar Nieuweschans die ineens richting Haren rijdt.
Geen idee.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoort Waterhuizen Aansluiting dan nog bij station Groningen, qua treindienstleiding?
Het zijn de 2405 en 2406.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:21 schreef Yreal het volgende:
SLT 405 ... SLT 406
Uiteraard. Groningen doet bijna geheel Noord-Nederland. Ik geloof dat het ergens in de buurt van Meppel de post Zwolle wordt.quote:
Nee, kijk maar eens hier, pagina 8:quote:Op maandag 15 maart 2010 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uiteraard. Groningen doet bijna geheel Noord-Nederland. Ik geloof dat het ergens in de buurt van Meppel de post Zwolle wordt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het zijn de 2405 en 2406.
Haphaphap
Overigens let ik soms op de loc- of treinstelnummers. Dan valt het me een dag later soms op dat dezelfde trein komt voorrijden... meer doe ik er niet mee.
De neuk is dat voor gedrocht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zijn de High-res foto's uit het originele persbericht. Een beetje jammer dat spoornieuws.nl zegt dat treinennieuws.nl het copyright op de foto's hebben, terwijl er dit in het persbericht staat:quote:Op maandag 15 maart 2010 20:20 schreef dennistd het volgende:
En inmiddels is er beeld van de OV-chipkaart-VIRM 9524: http://www.spoornieuws.nl/index?page=nieuws&id=378
quote:Deze foto's kunt u vrij van rechten gebruiken voor publicatie. Vermeld
svp de naam van de fotograaf: Wim Salis.
Ik heb geen persbericht gehad dus ik ging er vanuit dat het foto's van treinennieuws zelf waren (spoornieuws.nl is van mij)quote:Op maandag 15 maart 2010 20:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hier zijn de High-res foto's uit het originele persbericht. Een beetje jammer dat spoornieuws.nl zegt dat treinennieuws.nl het copyright op de foto's hebben, terwijl er dit in het persbericht staat:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus bij deze credits aan ene Wim Salis
In de gauwigheid dacht ik dat ze een VIRM in Fyra-kleuren hadden gevingerverfdquote:Op maandag 15 maart 2010 20:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hier zijn de High-res foto's uit het originele persbericht. Een beetje jammer dat spoornieuws.nl zegt dat treinennieuws.nl het copyright op de foto's hebben, terwijl er dit in het persbericht staat:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, sorryquote:Op maandag 15 maart 2010 20:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik heb geen persbericht gehad dus ik ging er vanuit dat het foto's van treinennieuws zelf waren (spoornieuws.nl is van mij)
Maar waar heb jij dat persbericht weg dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, sorry
Naja, treinennieuws had het erbij moeten zetten.
Voor de geinteresseerden (PSM dusquote:Op maandag 15 maart 2010 20:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Post Groningen begint aan de Groningenkant bij Onnen en aan de Leeuwardenkant bij het Van Harinxmakanaal. Waterhuizen valt nog net binnen het werkgebied van station Groningen. Ik zal straks even een kaartje painten.
Dat oerlelijke roze kreng zag ik vorige week rijden. Kan dat?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Pietje said:
sjaak
werken bij prorail is best vet
je hebt geen eigen archief oid nodig je kijkt gewoon op wikipedia
bijv: http://nl.wikipedia.org/wiki/Baanvaksnelheid
en dan voetnoot 2. open je het: koeieletters: VERTROUWELIJK
Fles said:
Betere werk
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar waar heb jij dat persbericht weg dan?
Ik zit bij een radio & tv omroep, wij krijgen dus de persberichten toegestuurd. Ik heb eigenlijk geen idee hoe je je kunt 'aanmelden' om die dingen te ontvangen.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar waar heb jij dat persbericht weg dan?
Hij is vandaag uit de werkplaats Haarlem gekomen, lijkt me wat vreemd dan.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat oerlelijke roze kreng zag ik vorige week rijden. Kan dat?
ah, op die manier. nouja, heb me iig aangemeld bij NS voor persberichtenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Ik zit bij een radio & tv omroep, wij krijgen dus de persberichten toegestuurd. Ik heb eigenlijk geen idee hoe je je kunt 'aanmelden' om die dingen te ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |