Ja sorry, maar ik heb internet daarvoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
PS is Private Spice you stupid fags.
Dat is saai.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
PS is Private Spice you stupid fags.
Oh dat heb ik nooit gezien. Maar Private Spice was vooral alleen maar tieten en soms een beetje lesbische seks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Playboy Channel is pas waardeloos.
Al die kanalen zijn toch ruk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit gezien. Maar Private Spice was vooral alleen maar tieten en soms een beetje lesbische seks.
Best een goed plan vind ik dat. Ik heb afgelopen nacht 12u geslapen dus ik ben helemaal fit. Misschien maar eens wat vriendinnetjes bellen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:23 schreef WillFerrell het volgende:
Zoals ik al zei tegen Smart ga ik zo door naar het café om me helemaal de herpes te zuipen.
?1!?!11?!?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef WillFerrell het volgende:
Oh wacht, dat was niet tegen Smart maar BP.
Twister.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Twister.Dat lijkt me helemaal niet verkeerd om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Oké.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kak, nu wee tik het niet meer. En ik ben te lui om het op te zoeken.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Twister.Dat doet me dus veel aan die Honest Twister reclame denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gister al gedaan. Maar ik mag het declaren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef WillFerrell het volgende:
Wat ik wel weet is dat ik weer moet tanken.
Door dat filmpje moest ik er aan terug denken. Ik weet alleen nog niet waarom ik het hier vertel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat doet me dus veel aan die Honest Twister reclame denken
Omdat het anonymous is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Door dat filmpje moest ik er aan terug denken. Ik weet alleen nog niet waarom ik het hier vertel.![]()
Ik kan het wel declareren, krijg geen fuck terug.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister al gedaan. Maar ik mag het declaren.1.51 de liter kost het gewoon.
Oftewel je kan het niet declareren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan het wel declareren, krijg geen fuck terug.
Dan nog, normaal gesproken heb ik het alleen met mijn huisgenoten en mijn vriend over dat soort onderwerpen.quote:
Juistem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oftewel je kan het niet declareren.
Huisgenoten is toch een tikkeltje minder anoniem me dunkt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan nog, normaal gesproken heb ik het alleen met mijn huisgenoten en mijn vriend over dat soort onderwerpen.
Maar wel een vertrouwde omgeving.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Huisgenoten is toch een tikkeltje minder anoniem me dunkt.
Ja, ik ga uit. En jij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
Dussssssssss. Gaan jullie nog wat doen 2nait?
Nein. Nou ben ik zowiezo niet zo'n uitgaandert heur.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een grapjas.quote:mauricedehond
Maar ja, Eurling heeft natuurlijk als politicus heel veel kilometers gemaakt. Is bang voor de hoogte van de heffing.
Nee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
Tuurlijk, donderdagavond is guys nightquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
Waar is 'hier'?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef WillFerrell het volgende:
Donderdagavond is hier geen fack te doen.
Uit de tijd dat ONZ op sterven na dood was.quote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
![]()
Of je gaat met een net jasje en een pet op (halen in de feestwinkel) in de bus zitten op het stoeltje achter de chauffeur en telkens als iemand op het knopje drukt blaas je op zo'n feesttoeterfluitdingetje, zoéén van kinderfeestjes, die zo uitrolt, pwèèèèèp, en dan heeft iedereen "omgwtf!" en jij met een staalhard gezicht "nieuwe service" en iedereen "oh"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat ze dan een ontzettende pruttelscheet laten zo van "Ja sorry maar ik zit er al de hele dag op en het ziet er naar uit dat de lift eventjes niet verder zal gaan".quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:49 schreef Devvie het volgende:
Ik zat met 3meisjes in de lift, en toen hoopte ik dat ie vast zou lopen![]()
Ik woon ook in een dorp. Maar dat betekent niet dat je geen kroegen hebt of club.quote:
En dan zo extra diep door je neus inademenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dat ze dan een ontzettende pruttelscheet laten zo van "Ja sorry maar ik zit er al de hele dag op en het ziet er naar uit dat de lift eventjes niet verder zal gaan".
.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
En dan zo extra diep door je neus inademen
hmmmmmmmmmmmm
Kickstarten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga mijn bolide starten en mezelf naar huis brengen. Kusjes in 3-voud!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WA WILT ZE DANquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn hometown. Jewetz. In de nabijheid van Almelo.
HERACLES ALMELO! PAUPERS ZIE JE ZO!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
Maar Mais, kan jij dat gitaar ding van gister net zoals in dat filmpje spelen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HERACLES ALMELO! PAUPERS ZIE JE ZO!Nog altijd eenzaam in de subtopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HERACLES ALMELO! PAUPERS ZIE JE ZO!GAESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon in een dorp, dus weet niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nog gezellig daar in de rosse buurt?
Heeft al heel lang stadsrechten.quote:
Twente, kan volgens mij niet tippen aan dequote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn hometown. Jewetz. In de nabijheid van Almelo.
In de Achterhoek heb je toch ook alleen maar de zwarte cross en radstake?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Twente, kan volgens mij niet tippen aan deAchterhoek.
Chai, onnodig gebruik van kanker. Mail over 48 uur maar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft al heel lang stadsrechten.
Maar nee een echte stadstad is het niet .![]()
Radstake, daar kwam ik af en toe. Maar meestal zaten we gewoon met wat jeugd uit de omgeving bij elkaar, achter op 't land of in een keet. Radstake is nog 30 minuten rijden vanaf mijn ouderlijk huis.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
In de Achterhoek heb je toch ook alleen maar de zwarte cross en radstake?
Achterhoek staat nog wel boven modderfucking Salland.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Twente, kan volgens mij niet tippen aan deAchterhoek.
Ik check!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:20 schreef Maisnon het volgende:
S_A je moet eens dit Bowie liedje van Flight of the Conchords checkenhilarisch
Oke ik stuur je wel een mail schatje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Chai, onnodig gebruik van kanker. Mail over 48 uur maar.
die lui zijn bazenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:20 schreef Maisnon het volgende:
S_A je moet eens dit Bowie liedje van Flight of the Conchords checkenhilarisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |