Ja sorry, maar ik heb internet daarvoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
PS is Private Spice you stupid fags.
Dat is saai.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
PS is Private Spice you stupid fags.
Oh dat heb ik nooit gezien. Maar Private Spice was vooral alleen maar tieten en soms een beetje lesbische seks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Playboy Channel is pas waardeloos.
Al die kanalen zijn toch ruk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit gezien. Maar Private Spice was vooral alleen maar tieten en soms een beetje lesbische seks.
Best een goed plan vind ik dat. Ik heb afgelopen nacht 12u geslapen dus ik ben helemaal fit. Misschien maar eens wat vriendinnetjes bellen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:23 schreef WillFerrell het volgende:
Zoals ik al zei tegen Smart ga ik zo door naar het café om me helemaal de herpes te zuipen.
?1!?!11?!?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef WillFerrell het volgende:
Oh wacht, dat was niet tegen Smart maar BP.
Twister.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |