Tuurlijk, donderdagavond is guys nightquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
Dussssssssss. Gaan jullie nog wat doen 2nait?
Waar is 'hier'?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef WillFerrell het volgende:
Donderdagavond is hier geen fack te doen.
Uit de tijd dat ONZ op sterven na dood was.quote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
![]()
Of je gaat met een net jasje en een pet op (halen in de feestwinkel) in de bus zitten op het stoeltje achter de chauffeur en telkens als iemand op het knopje drukt blaas je op zo'n feesttoeterfluitdingetje, zoéén van kinderfeestjes, die zo uitrolt, pwèèèèèp, en dan heeft iedereen "omgwtf!" en jij met een staalhard gezicht "nieuwe service" en iedereen "oh"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat ze dan een ontzettende pruttelscheet laten zo van "Ja sorry maar ik zit er al de hele dag op en het ziet er naar uit dat de lift eventjes niet verder zal gaan".quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:49 schreef Devvie het volgende:
Ik zat met 3meisjes in de lift, en toen hoopte ik dat ie vast zou lopen![]()
Ik woon ook in een dorp. Maar dat betekent niet dat je geen kroegen hebt of club.quote:
En dan zo extra diep door je neus inademenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dat ze dan een ontzettende pruttelscheet laten zo van "Ja sorry maar ik zit er al de hele dag op en het ziet er naar uit dat de lift eventjes niet verder zal gaan".
.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
En dan zo extra diep door je neus inademen
hmmmmmmmmmmmm
Kickstarten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga mijn bolide starten en mezelf naar huis brengen. Kusjes in 3-voud!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WA WILT ZE DANquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn hometown. Jewetz. In de nabijheid van Almelo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |