quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Twister.Dat lijkt me helemaal niet verkeerd om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Oké.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kak, nu wee tik het niet meer. En ik ben te lui om het op te zoeken.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Twister.Dat doet me dus veel aan die Honest Twister reclame denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gister al gedaan. Maar ik mag het declaren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef WillFerrell het volgende:
Wat ik wel weet is dat ik weer moet tanken.
Door dat filmpje moest ik er aan terug denken. Ik weet alleen nog niet waarom ik het hier vertel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat doet me dus veel aan die Honest Twister reclame denken
Omdat het anonymous is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Door dat filmpje moest ik er aan terug denken. Ik weet alleen nog niet waarom ik het hier vertel.![]()
Ik kan het wel declareren, krijg geen fuck terug.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister al gedaan. Maar ik mag het declaren.1.51 de liter kost het gewoon.
Oftewel je kan het niet declareren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan het wel declareren, krijg geen fuck terug.
Dan nog, normaal gesproken heb ik het alleen met mijn huisgenoten en mijn vriend over dat soort onderwerpen.quote:
Juistem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oftewel je kan het niet declareren.
Huisgenoten is toch een tikkeltje minder anoniem me dunkt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan nog, normaal gesproken heb ik het alleen met mijn huisgenoten en mijn vriend over dat soort onderwerpen.
Maar wel een vertrouwde omgeving.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Huisgenoten is toch een tikkeltje minder anoniem me dunkt.
Ja, ik ga uit. En jij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
Dussssssssss. Gaan jullie nog wat doen 2nait?
Nein. Nou ben ik zowiezo niet zo'n uitgaandert heur.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een grapjas.quote:mauricedehond
Maar ja, Eurling heeft natuurlijk als politicus heel veel kilometers gemaakt. Is bang voor de hoogte van de heffing.
Nee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |