Hij is niet een directe vriend van Balkenende zoals Jaap de hoop scheffer, de Vries of Verhagen, en Balkenende wil premier worden kost wat kost, simpel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand als Eurlings die toch best ambitieus overkomt zomaar ineens afscheid neemt van de politiek...
Maar dat ging niet met Verhagen (de ruzies lees je op zijn gezicht af) als co-sitter op de bok, en JPB als lijst-rekker geil op het P-baantje (maar niet op een plaats in de kamer)quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef jasparon het volgende:
Het CDA gaat heeeeel veel stemmen verliezen. Eerst weer voor JP gaan en nu Eurlings weg.
zeer dom. Ze hadden Eurlings moeten kiezen als lijsttrekker
Verhagen is eng, maar De Vries vind ik wel wat hebben, zo met die duistere expressieve kop van 'm.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Jane het volgende:
Niet iedereen is even gecharmeerd van gladde griezels Verhagen en De Vries.
Ja, die lulsmoes bewaren ze voor het afscheid van JP.quote:Eurlings kan ik alleen maar prijzen voor de moed die ervoor nodig is om tegen zo'n grote druk in te gaan. En dat hij het nu zegt, i.p.v. op de lijst te gaan staan en na de verkiezingen met een lulsmoes afscheid nemen.
Nou, je hebt er net voor gezorgd dat in Rotterdam al niemand meer op De Vries stemt. Het CDA zal blij zijn met je.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:06 schreef Frederick_Blah het volgende:
De Vries is Ajacied en da's wat mij betreft al +1 voor 'm.
Jack de Vries:quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb Jack een paar keer gezien bij DWDD en kreeg wel een positieve indruk van hem. Maar in feite heb ik geen clue waaromtrent hij staat binnen het CDA, is hij rechtsdragend of linksdragend bijv? Wat ik wel vermoed is dat hij wrs stemmen ook van buiten de confessionele achtergrond kan aantrekken.
Nu ik er nog eens over nadenk: ik geloof wel dat je gelijk hebt. Alleen heb ik geen idee in welke richting we moeten denken. Die malle ex-hoofdredactrice van Opzij, hoe heet ze ook alweer, insinueerde vanavond over een ernstige ziekte, maar dat lijkt me niet zo aannemelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef quo_ het volgende:
Ik sluit me aan bij de achterdochtigen in dit topic.
Ik geloof er geen bal van, er moet meer aan de hand zijn.
Kwestie van tijd en dan komen we de echte reden wel te weten.
Een ultimatum van zijn vriendin?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:15 schreef 18konijn het volgende:
Dat is wel heel vreemd... Wat is er aan de hand met Camiel?
Het CDA moet wel uitkijken om alleen nog maar personen van de rechtervleugel naar voren te schuiven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Jurgen21 het volgende:
Jack de Vries:
- is christelijk-gereformeerd (komt vrijwel elke week in de kerk);
- behoort tot de rechtervleugel van het CDA;
- komt denk ik hoog op de kandidatenlijst voor de Kamerverkiezingen.
Volgens mij zit de linkervleugel van 't CDA ergens stevig vastgebonden in een donkere kelder.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Zitten in het CDA nog wel wat meer socialere, milieubewuste mensen?? Dan worden die wel vakkundig de mond gesnoerd.......
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij zit de linkervleugel van 't CDA ergens stevig vastgebonden in een donkere kelder.
Is er een ander gereformeerd dan christelijk?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Jurgen21 het volgende:
Jack de Vries:
- is christelijk-gereformeerd (komt vrijwel elke week in de kerk);
Die komt over 4 of 8 jaar terug als 'Redder van het CDA'.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat die er uiteindelijk ook wel inzat voor hem, maar Camiel is niet zo dom dat hij denkt dat hij die plek op z'n 36ste al kan krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |