Het begin wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee man, From Dusk Till Dawn was juist lachen! Totaal niet eng, maar heel vermakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hele lelijke special effects, maar dat is ook wel een beetje expres.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:21 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Het begin wel.From Dusk Till Dawn is gewoon een vette film. Geweldig hoe er opeens een 180 graden draai in de film komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hele lelijke special effects, maar dat is ook wel een beetje expres.![]()
Well een side note dat Eden Lake GEEN horror film is maar gewoon een thriller.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:16 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Eden Lake is zeker een aanrader. Heb hem met wat vrienden gezien en helemaal geen negatieve geluiden gehoord.
Leuk einde ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:31 schreef Haque het volgende:
Drag me to hell http://www.moviemeter.nl/film/51413 is ook best scary, niet zozeer opbouwende spanning maar meer schikmomenten, goede film
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef Urquhart het volgende:
Tijdje terug een film gezien met een regenachtig motel als locatie. Uiteindelijk bleek één gast een seriemoordenaar te zijn. Ik vond het wel een aardige film, maar ben de titel even kwijt.
Jeepers Creepers was ook wel aardig
Mijn vriendin en ik hebben m afgezet, wat een slechte, voorspelbare kutfilm. Doe mij maar Funny Games, in het zelfde straatje maar dan wel goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:16 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Eden Lake is zeker een aanrader. Heb hem met wat vrienden gezien en helemaal geen negatieve geluiden gehoord.
Ik werd zo boos van die film he. Hij is echt erg goed, daarom juist, maar op een bepaald moment voel je je zo machteloos als kijker dat het echt gewoon vervelend isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die vond ik wel erg goed... maar de film heeft wel een hoog eindeloze ellende gehalte; je kent het wel, van die films waar het slachtoffer rent, vlucht e.d. en maar niet iets tegenkomt waar door ze ontsnapt aan haar belagers. Alsof ze midden in een kilometers groot bos zit waar maar geen einde aan komt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds zien..Is dat echt wat? Hoorde ook veel negatiefs over die film..
goede film, maar heb me 2 weken kut gevoeldquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds zien..Is dat echt wat? Hoorde ook veel negatiefs over die film..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |