Als je 15 bent als TS en vriendinnetjes en je bent niet veel gewend qua films, denk je niet zo zwart/wit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:06 schreef Magistic het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar waarom zou je bang worden van een film? Je weet toch dat het niet echt is?
Ook Eraserhead misschien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:27 schreef picodealion het volgende:
The Shining
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:06 schreef Oksel het volgende:
Vergeet alle andere posts hier.. The Descent, zelfs veel vrouwen in de hoofdrol.. Doet het altijd goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]Doe anders ff SPOILERTAG erin mikken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dezequote:Op donderdag 11 maart 2010 18:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Doe anders ff SPOILERTAG erin mikken..
Moet ik nog steeds zien..quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef YellowBlacks het volgende:
Martyrs
Eden Lake
Dead Girl
Last House on the left
Ik vond die wel ok, meer een thriller dan een horror miz..quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds zien..Is dat echt wat? Hoorde ook veel negatiefs over die film..
Wat een bummer was dat. Ik had geen idee wat voor film dat was. Viel toch erg tegen. Maargoed dan denk je een juweeltje van robert rodriguez te kijken en krijg je...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef ShevaJB het volgende:
From dusk till down is ook geinig, wel een oudje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Wat een bummer was dat. Ik had geen idee wat voor film dat was. Viel toch erg tegen. Maargoed dan denk je een juweeltje van robert rodriguez te kijken en krijg je...Nee man, From Dusk Till Dawn was juist lachen! Totaal niet eng, maar heel vermakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psycho? Vacancy?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef Urquhart het volgende:
Tijdje terug een film gezien met een regenachtig motel als locatie. Uiteindelijk bleek één gast een seriemoordenaar te zijn. Ik vond het wel een aardige film, maar ben de titel even kwijt.
Jeepers Creepers was ook wel aardig
Nee allebei niet. Die beschrijving van Vacancy klinkt trouwens wel veelbelovend, ik zal hem eens kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee allebei niet. Die beschrijving van Vacancy klinkt trouwens wel veelbelovend, ik zal hem eens kijkenVacancy vond ik zeer spannend, zo weinig mogelijk erover lezen als je hem wilt kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eden Lake is zeker een aanrader. Heb hem met wat vrienden gezien en helemaal geen negatieve geluiden gehoord.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds zien..Is dat echt wat? Hoorde ook veel negatiefs over die film..
Het begin wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee man, From Dusk Till Dawn was juist lachen! Totaal niet eng, maar heel vermakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hele lelijke special effects, maar dat is ook wel een beetje expres.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:21 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Het begin wel.From Dusk Till Dawn is gewoon een vette film. Geweldig hoe er opeens een 180 graden draai in de film komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hele lelijke special effects, maar dat is ook wel een beetje expres.![]()
Well een side note dat Eden Lake GEEN horror film is maar gewoon een thriller.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:16 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Eden Lake is zeker een aanrader. Heb hem met wat vrienden gezien en helemaal geen negatieve geluiden gehoord.
Leuk einde ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:31 schreef Haque het volgende:
Drag me to hell http://www.moviemeter.nl/film/51413 is ook best scary, niet zozeer opbouwende spanning maar meer schikmomenten, goede film
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef Urquhart het volgende:
Tijdje terug een film gezien met een regenachtig motel als locatie. Uiteindelijk bleek één gast een seriemoordenaar te zijn. Ik vond het wel een aardige film, maar ben de titel even kwijt.
Jeepers Creepers was ook wel aardig
Mijn vriendin en ik hebben m afgezet, wat een slechte, voorspelbare kutfilm. Doe mij maar Funny Games, in het zelfde straatje maar dan wel goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:16 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Eden Lake is zeker een aanrader. Heb hem met wat vrienden gezien en helemaal geen negatieve geluiden gehoord.
Ik werd zo boos van die film he. Hij is echt erg goed, daarom juist, maar op een bepaald moment voel je je zo machteloos als kijker dat het echt gewoon vervelend isquote:
die vond ik wel erg goed... maar de film heeft wel een hoog eindeloze ellende gehalte; je kent het wel, van die films waar het slachtoffer rent, vlucht e.d. en maar niet iets tegenkomt waar door ze ontsnapt aan haar belagers. Alsof ze midden in een kilometers groot bos zit waar maar geen einde aan komt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
goede film, maar heb me 2 weken kut gevoeldquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
quote:
Dat vond ik juist amateuristisch aandoen. Maar -vooral- de eerste scene in die bar was heel vet. Verder was de setting ook prima.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
From Dusk Till Dawn is gewoon een vette film. Geweldig hoe er opeens een 180 graden draai in de film komt
Als je er zoveel kunt opratelen ben je gewoon eng.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:08 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
![]()
verdere tips:
Suicide Club
Candyman
Poltergeist
The Thing
Ring (de japanse)
Juon: The Grudge (de japanse)
Dark Water (de japanse)
Lost Highway
Inland Empire
Blue Velvet
Them (Ils)
Eden Lake
House On The Edge Of The Park
Dust Devil
The Hitcher (origineel)
Halloween (origineel)
The Fog (origineel)
moet je hem in het pik donker kijken midden in de nachtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:13 schreef Torrio het volgende:
Eraserhead.. ik weet het niet.. vond het meer een WTF film dan eng
lolquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:14 schreef klaasdj het volgende:
Als je er zoveel kunt opratelen ben je gewoon eng.
Last house on the left is denk ik niet echt geschikt voor meisjes van 16quote:
Die met die zwangere vrouw is À L'interieur (Inside in het Engels)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef Oksel het volgende:
LHotL viel tegen moet ik zeggen.
Als we dan toch foute films op gaan noemen: Poultrygeist, Return of the Chicken Death (geloof ik), met o.a. Ron Jeremy..
The Horde, iemand al gezien? Moet goed zijn.
En is Ils (Them) de film met de zwangere vrouw? Zoja: FUCKING GENIAAL!!
Die heb ik gezien en dat was ook wel een oké film. Het begon wel lekker maar een tijdje had ik zoiets van mja..okquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:57 schreef dapluiz het volgende:
Deze heeft vast niemand nog gezien hierHeb me er wel uitermate mee vermaakt
Orginele insteek iig
Behind the mask is echt een geniale filmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:57 schreef dapluiz het volgende:
Deze heeft vast niemand nog gezien hierHeb me er wel uitermate mee vermaakt
Orginele insteek iig
umm nee. Ils gaat over een lerares die samen met haar man in een huis in het bos woont. En op een nacht worden ze ineens geterroriseerd door een stel onbekende personen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef Oksel het volgende:
En is Ils (Them) de film met de zwangere vrouw? Zoja: FUCKING GENIAAL!!
Zaterdag the descent gekeken. Was inderdaad wel erg spannendquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:39 schreef ivetje het volgende:
Ik ga vanavnd The descent maar eens kijken. Komt op tv, dus ben benieuwd. En vriend is niet thuis, dus ik twijfel nog even of ik em wel ga kijken of em gewoon opneem en met daglicht kijk hihi. Ik ben echt een schijterd. Heb net ook al diary of the death zitten kijken...niet echt creepy maar wel paar schrikmomenten en goor.
En een film die vast niemand kent, maar ik vond hem wel scary. Freak...hij begint echt heel raar en eng en dat blijft ie ook wel tot het eind. http://www.imdb.com/title/tt0151305/ Hij krijgt echt onwijs slechte votes, maar ik vond em wel scary dusMaar ja, ik ben dan ook een chicken.
Ik ben in bed gaan kijken samen met knuffelbeer Guidoquote:Op maandag 15 maart 2010 07:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Zaterdag the descent gekeken. Was inderdaad wel erg spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar het was best een aardige film en ook wel eng. Moest halverwege nog naar het toilet en ik heb echt overal het licht aan gedaan voordat ik naar beneden ben gegaan...ik ben echt officieel een watje
To infinity…and beyond!
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:19 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik ben in bed gaan kijken samen met knuffelbeer GuidoVriend was niet thuis haha. Maar vond hem idd ook wel erg spannend, duurde alleen wel lang voordat er echt iets engs gebeurde. En ik had echt geen idee wie wie was de hele tijd. Dat vond ik echt vervelend. Kwam vooral doordat het telkens zo donker was enzo. Snap best dat dat in een grot ook zo is natuurlijk, maar was niet echt handig in een film
En ik snaptte het eind niet helemaal.
Het vervolg is inmiddels ook uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar het was best een aardige film en ook wel eng. Moest halverwege nog naar het toilet en ik heb echt overal het licht aan gedaan voordat ik naar beneden ben gegaan...ik ben echt officieel een watje
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Oew...klinkt spannend zo op imdb. Maar weet niet of ik nog durfquote:
Ook een gestoorde film inderdaad.. Maar goed, lang leve die films, al die feel good hollywood films zijn ook altijd hetzelfdequote:
Ik vind het uberromantisch hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 22:39 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ook een gestoorde film inderdaad.. Maar goed, lang leve die films, al die feel good hollywood films zijn ook altijd hetzelfde
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:19 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik ben in bed gaan kijken samen met knuffelbeer GuidoVriend was niet thuis haha. Maar vond hem idd ook wel erg spannend, duurde alleen wel lang voordat er echt iets engs gebeurde. En ik had echt geen idee wie wie was de hele tijd. Dat vond ik echt vervelend. Kwam vooral doordat het telkens zo donker was enzo. Snap best dat dat in een grot ook zo is natuurlijk, maar was niet echt handig in een film
En ik snaptte het eind niet helemaal.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook af en toe door de bomen het bos niet meer zag, maar de spanning zat er wel constant in op een gegeven moment. En op de een of andere manier is die lange aanloop ook wel spannend, omdat je constant aan het wachten bent op iets. Wat in je spoiler staat vond ik ook wel vreemd, kan iemand daar nog toelichting op geven???? Ik heb na de film overigens gewoon netjes al het licht uitgedaan en ben in het donker naar de slaapkamer boven gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar het was best een aardige film en ook wel eng. Moest halverwege nog naar het toilet en ik heb echt overal het licht aan gedaan voordat ik naar beneden ben gegaan...ik ben echt officieel een watje
![]()
Is toch geen horrorquote:
Ik was dan ook niet helemaal serieus. Wat een slechte film zegquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:28 schreef Veadige het volgende:
[..]
Is toch geen horror![]()
In de bioscoop gezien destijds, als onderdeel van een marathon.
Heb Halle Berry wel beter zien acteren, maar dat is persoonlijk.
daar is dit hele topic toch al voor?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:36 schreef casper019 het volgende:
gister avond frontiere(S) gezien wat een gave franse horror film is dat!!!!!
IK ben op zoek naar een andere leuke horror film voor morgen of vanavond
hebben jullie misschien wat tips?
Heb zelf laatst Sorority Row gekeken..Positieve verrassing en past precies in dat profielquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:40 schreef casper019 het volgende:
ik heb al doorgebladerd maar niet echt wat gevonden nog, ik zoek een beetje lekkere killer
als I know what you did last summer style
iemand tips??
Ja, als je die style zoekt dan moet je Scream maar gaan kijken ofzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:40 schreef casper019 het volgende:
ik heb al doorgebladerd maar niet echt wat gevonden nog, ik zoek een beetje lekkere killer
als I know what you did last summer style
iemand tips??
Ik kan me dan ook niet goed op de film concenteren, dus kan bestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:42 schreef Oksel het volgende:
Ik zat zwaar aan de sos toen ik REC keek. Misschien dat ik hem daardoor niet spannend vond..?
thx voor de tip, heb nu 2 films gehuurdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb zelf laatst Sorority Row gekeken..Positieve verrassing en past precies in dat profiel
Jennifer's Body: belachelijk verhaal, goedkoop uitziende effecten, slechte acteerprestaties.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:02 schreef casper019 het volgende:
[..]
thx voor de tip, heb nu 2 films gehuurd
sorority row & jennifers body
is jennifers body ook een aanrader??
Met een meisje moet je Irréversible kijkenquote:
Omdat er een lange verkrachtscene in zit?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Veadige het volgende:
[..]
Met een meisje moet je Irréversible kijken![]()
Je wil je meisje bang maken of niet...
The last house on the left heeft ook een verkrachtingsscene. Verder niet echt boeiende film ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat er een lange verkrachtscene in zit?
Kijk dan naar I Spit on Your Grave zonder censuur. Beter en harder dan Irréversible.
Toevallig ook een uurtje geleden is de 720P release op het internet te vinden. De 1080P zal binnenkort ook wel verkrijgbaar zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Als er liefhebbers van zombie-flicks zijn hier (vast wel): Survival Of The Dead 2009 DVDRiP XViD-GOREHOUNDS
Nieuwe Romero
Klopt, maar niet zo lang en extreemquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:10 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
The last house on the left heeft ook een verkrachtingsscene. Verder niet echt boeiende film ofzo
Die brandblusserscene is ook mega tripping en hardquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Kijk dan naar I Spit on Your Grave zonder censuur. Beter en harder dan Irréversible.
tof!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Als er liefhebbers van zombie-flicks zijn hier (vast wel): Survival Of The Dead 2009 DVDRiP XViD-GOREHOUNDS
Nieuwe Romero
I Spit On your Grave...topfilm!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef laforest het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.film!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |