Schermen werd hier als LCD tv's bedoelt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
iBOOD zei wel een half uurtje terug dat er een paar schermen langs zouden komen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Schermen werd hier als LCD tv's bedoelt.
quote:Komen een paar schermen langs... Wat voor een schermen en hoe groot? Who knows..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef RacerDKB het volgende:
Ja hij staat nu verdomme al bijna 10 minuten op 79,2%, het gaat nog langzamer dan die Sandisks
Next!
http://twitter.com/jorisbesetquote:
Haha van die 7 inch photo framesquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef LennyCole het volgende:
[..]
http://twitter.com/jorisbeset
De vraag was of er ook nog LCD tv's langskomen. Daarop werd positief geantwoord op de manier: Komen een paar schermen langs... Wat voor een schermen en hoe groot? Who knows..
Maarja kunnen natuurlijk net zo goed ook andere schermen zijn. Ik heb niks gezegd.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:33 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Haha van die 7 inch photo frames
Pas een keer of 3.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef Radio-silence het volgende:
Zijn die grappige zwaailampjes al een keertje langsgeweest????
4 volgens mij.quote:
Das niet zo gek want er komen alleen maar horloges zwaailichten en andere rot dingen tevoorschijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja en elke keer als ik kijk, alleen nog maar horloges en die rot dingen gezien.
Hij is aardig op gangquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Hopelijk maakt ie straks weer zo'n sprintje.
Kun je doen voor slechts 200 euroquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:38 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Mensen zijn het wachten zat en beginnen te kopen.
ga je anders ook zoquote:
Don't fuck with Al Bundy!quote:
Nee, dan ga ik zo doen:quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je anders ook zo [ afbeelding ] doen?
Scherp.quote:
Komt geen booohooooxquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:29 schreef meneerdeman het volgende:
Horloge verkoopt niet. Dus NEXT en dan aan het eind een box zodat ik dat klokkie voor 30 euro heb.
Nee, helaas niet in NLquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:41 schreef LennyCole het volgende:
Komt er eigenlijk nog een box of nie dan
Zwaailichten niet te vergeten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef neo2000 het volgende:
Ik ga hier een levenslange afkeer van horloges, Sandisk mp3 spelers en Ipod docks aan overhouden zo.
Klopt, volgende keer als ik iemand met dat seiko horloge vindt krijgt ie hem op zo'n ogen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef neo2000 het volgende:
Ik ga hier een levenslange afkeer van horloges, Sandisk mp3 spelers en Ipod docks aan overhouden zo.
dont fuck with the ipod docksquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef neo2000 het volgende:
Die grap is nou wel zo'n beetje over...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:43 schreef Radio-silence het volgende:
Komen er nog horloges, Sandisks of ipod docks langs? Heb namelijk erg interesse!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |