Schermen werd hier als LCD tv's bedoelt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
iBOOD zei wel een half uurtje terug dat er een paar schermen langs zouden komen.

quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Schermen werd hier als LCD tv's bedoelt.
quote:Komen een paar schermen langs... Wat voor een schermen en hoe groot? Who knows..

quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef RacerDKB het volgende:
Ja hij staat nu verdomme al bijna 10 minuten op 79,2%, het gaat nog langzamer dan die Sandisks
Next!

http://twitter.com/jorisbesetquote:

Haha van die 7 inch photo framesquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef LennyCole het volgende:
[..]
http://twitter.com/jorisbeset
De vraag was of er ook nog LCD tv's langskomen. Daarop werd positief geantwoord op de manier: Komen een paar schermen langs... Wat voor een schermen en hoe groot? Who knows..
Maarja kunnen natuurlijk net zo goed ook andere schermen zijn. Ik heb niks gezegd.

quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:33 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Haha van die 7 inch photo frames

Pas een keer of 3.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef Radio-silence het volgende:
Zijn die grappige zwaailampjes al een keertje langsgeweest????

4 volgens mij.quote:

Das niet zo gek want er komen alleen maar horloges zwaailichten en andere rot dingen tevoorschijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja en elke keer als ik kijk, alleen nog maar horloges en die rot dingen gezien.

Hij is aardig op gangquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Hopelijk maakt ie straks weer zo'n sprintje.

Kun je doen voor slechts 200 euroquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:38 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Mensen zijn het wachten zat en beginnen te kopen.
 .
.

ga je anders ook zoquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |