quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:16 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Ik heb er uit wanhoop 15 gekocht

Dat ze nu 2 weken aan het tellen zijn hoeveel er nog van alles ligt?
 Dat ze nu 2 weken aan het tellen zijn hoeveel er nog van alles ligt?

Nee dat klopt niet, hij stond net op 95.8%, dus het zijn stapjes van 4,2%, 100/4,2= ongeveer 24 stuks.quote:

Script zou een tabelletje bij moeten houden van de percentagesquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet, hij stond net op 95.8%, dus het zijn stapjes van 4,2%, 100/4,2= ongeveer 24 stuks.
Script is in de war omdat ie denkt dat er stapjes zijn van 12% ofzo.

omdattie steeds doodvaltquote:

Als je dan toch bezig bent....ze moeten nog van wat horloges afquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:16 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Ik heb er uit wanhoop 15 gekocht

iBOOD zei wel een half uurtje terug dat er een paar schermen langs zouden komen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:21 schreef TECstarINC het volgende:
[..]
omdattie steeds doodvalt
als ik nu die headset (of pc scherm) mis ga ik huilen

Die zei ook dat er boxen kwamen, later weer van niet...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
iBOOD zei wel een half uurtje terug dat er een paar schermen langs zouden komen.

quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent....ze moeten nog van wat horloges af
 koop ze gewoon joh....
 koop ze gewoon joh.... Cancel het of stuur het binnen 7 dagen terug!
 Cancel het of stuur het binnen 7 dagen terug!

Dat was een misverstand denk ik, aan het begin zeiden ze dat die kwamen, later bleek het alleen voor Engeland te zijn. Degene die twitter bijwerkt voor iBOOD dacht namelijk eerst ook dat die box in NL kwam.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:23 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Die zei ook dat er boxen kwamen, later weer van niet...

Ge moet ook goed kunnen zien onder waterquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:24 schreef mug89 het volgende:
wat een lelijk ding is t trouwens, veel te dikke rand en dikke wijzers

me too, en een doos met zooi!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:24 schreef meneerdeman het volgende:
Nu gewoon ff een harddisk ... dan kan ik naar huis .....

Als je ze cancelt komen ze waarschijnlijk straks na de Sandisks en zwaailichten weer langsquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:24 schreef Radio-silence het volgende:
[..]koop ze gewoon joh....
Wet koop op afstandCancel het of stuur het binnen 7 dagen terug!

Juist! Allemaal eentje kopen en betalen, dan meteen mail sturen om te annuleren vanwege een impulsaankoop en dat je het geld terug wilt enzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:24 schreef Radio-silence het volgende:
[..]koop ze gewoon joh....
Wet koop op afstandCancel het of stuur het binnen 7 dagen terug!

Na de hunt pas cancellenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je ze cancelt komen ze waarschijnlijk straks na de Sandisks en zwaailichten weer langs

Nou idd, maar als ik dat morgen doe of als de hunt afgelopen is waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je ze cancelt komen ze waarschijnlijk straks na de Sandisks en zwaailichten weer langs

quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
iBOOD zei wel een half uurtje terug dat er een paar schermen langs zouden komen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |