Don't fuck with Al Bundy!quote:

Nee, dan ga ik zo doen:quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je anders ook zo [ afbeelding ] doen?

Scherp.quote:

Komt geen booohooooxquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:29 schreef meneerdeman het volgende:
Horloge verkoopt niet. Dus NEXT en dan aan het eind een box zodat ik dat klokkie voor 30 euro heb.

Nee, helaas niet in NLquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:41 schreef LennyCole het volgende:
Komt er eigenlijk nog een box of nie dan

Zwaailichten niet te vergeten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef neo2000 het volgende:
Ik ga hier een levenslange afkeer van horloges, Sandisk mp3 spelers en Ipod docks aan overhouden zo.

Klopt, volgende keer als ik iemand met dat seiko horloge vindt krijgt ie hem op zo'n ogen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef neo2000 het volgende:
Ik ga hier een levenslange afkeer van horloges, Sandisk mp3 spelers en Ipod docks aan overhouden zo.

dont fuck with the ipod docksquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef neo2000 het volgende:

Die grap is nou wel zo'n beetje over...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:43 schreef Radio-silence het volgende:
Komen er nog horloges, Sandisks of ipod docks langs? Heb namelijk erg interesse!!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |