Bedoelde u: beregezellig ?quote:
Nee, ik bedoel bereNgezellig.quote:
taalfailertquote:
heb je je schoen al?quote:
Party poopert. Het was een taalgrapje, geen taalfail.quote:
arm ding, ik zou je best willen troosten maar je bent zo ver wegquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef -moppie- het volgende:
hoi, ik heb nog auw
wellez ik herken een taalfail als ik m zie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Party poopert. Het was een taalgrapje, geen taalfail.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
wellez ik herken een taalfail als ik m zie.
Neen! Eerst mijn stageverslag afmaken dan mag ik pas de stad in van mezelfquote:
och erm.quote:
oh says who?quote:
Ik ben een beer.quote:
nee nee, dik, ik ben niet groot.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben een beer.Jij is een dikke grote aap.
Even wachten die aanbieding komt vanzelf!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef FUFR het volgende:
kom ik bij het boxer topic, is het dicht
ik wilde bieden op het kind!
idd, terwijl zelfs Yvonne mee deedquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:46 schreef -moppie- het volgende:
Senesta is niet leuk, alle trolltopics krijgen een slotje van haar!
Zou ik niet doen, als het kind al bestaat heeft het genen van Ymme.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef FUFR het volgende:
kom ik bij het boxer topic, is het dicht
ik wilde bieden op het kind!
voor de wederverkoop natuurlijk,quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, als het kind al bestaat heeft het genen van Ymme.![]()
Ik denk dat Ymme pilletjes nodig heeft.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, als het kind al bestaat heeft het genen van Ymme.![]()
Meer dan dat, shock therapie lijkt me meer in de richting komen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk dat Ymme pilletjes nodig heeft.
shit, hebben jullie geur op je pc? dat heb ik nog niet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Meer dan dat, shock therapie lijkt me meer in de richting komen.![]()
Ymme is al een paar keer gebanned geweest van Fok vanwege stinkende zaakjes zoals oplichting en heling.
Wat een service dat ze jou zomaar bellen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
shit, hebben jullie geur op je pc? dat heb ik nog niet!
*paradigit belt
Ben jij toevallig een zus van Juup?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat een service dat ze jou zomaar bellen!
onze faileviquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef Blueman het volgende:
Van 1758 naar 1758...
Iemand de tel kwijt?
met aardbeien?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:10 schreef ArTiC het volgende:
toet
Oh was jij dat die zo lang bleef claxoneren!quote:
ga eens koffie halenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef Inu het volgende:
Wat kramen sommige mensen toch onzin uit
Ik heb een boek nodig, waarvan ik weet dat het binnen is, maar geselecteerd voor mijn project. Dat betekent dat het in een andere kast staat en dat ik een extra nummer nodig heb om het aan te vragen. Ik ging net kijken of hij er al was, zegt de baliemedewerker; Nee, dit boek is bij het project, dan moet je geluk hebben of het binnen is, anders is het bij een van de elf bedrijven waar het gescand wordt.
We gebruiken maar 1 bedrijf... die vent loopt dus ws vaker te verkondigen dat we boeken heel Nederland doorsturen ipv netjes naar 1 bedrijf onder zware voorwaarden
Ze hadden het vanochtend ook al voor elkaar om me 4 keer stagaire te noemen, terwijl ik al 3 keer had uitgelegd dat ik bij dit project werk
och meiske, hebben ze je trots gekrenkt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef Inu het volgende:
Wat kramen sommige mensen toch onzin uit
Ik heb een boek nodig, waarvan ik weet dat het binnen is, maar geselecteerd voor mijn project. Dat betekent dat het in een andere kast staat en dat ik een extra nummer nodig heb om het aan te vragen. Ik ging net kijken of hij er al was, zegt de baliemedewerker; Nee, dit boek is bij het project, dan moet je geluk hebben of het binnen is, anders is het bij een van de elf bedrijven waar het gescand wordt.
We gebruiken maar 1 bedrijf... die vent loopt dus ws vaker te verkondigen dat we boeken heel Nederland doorsturen ipv netjes naar 1 bedrijf onder zware voorwaarden
Ze hadden het vanochtend ook al voor elkaar om me 4 keer stagaire te noemen, terwijl ik al 3 keer had uitgelegd dat ik bij dit project werk
.....stagiairequote:
Ze luisteren gewoon nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
och meiske, hebben ze je trots gekrenkt?
moordt ze uit zeg ik je!
hier is een stoel en de sleutel van het koffiezetapparaat het eerste wat ze krijgenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef Levitation het volgende:
Als kind leek het me vreselijk om stage te moeten lopen. Zo gemeen dat ze zo iemand de hele dag lieten lopen en geen stoel gaven.
mee confronteren in een volle kantine ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze luisteren gewoon niet
Vond het eigenlijk mooier dat die vent vanalles lult wat helemaal niet waar is
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef Inu het volgende:
Levi, je wens is verhoord! Een berenslaapzak
[ afbeelding ]
Kan zij eindelijk een winterslaap gaan houdenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar daar schrikt niemand vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:23 schreef Blueman het volgende:
Hier kun je toch ook best in slapen?
[ afbeelding ]
Die is cool!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
ik voel me vereerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die is cool!![]()
En ja FUF, ik heb autistische neigingen, maar die spaar ik meestal op om jou te irriteren.
Oeh, die is cool voor FUFR!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:34 schreef Blueman het volgende:
Het is dan wel geen beer, maar met zo'n vrolijke kop slaap je toch heerlijK!
[ afbeelding ]
Gewoon een heeeeeeeeele grote maat kopen.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon een heeeeeeeeele grote maat kopen.
doe ik ook met mijn kleding.![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:34 schreef Blueman het volgende:
Het is dan wel geen beer, maar met zo'n vrolijke kop slaap je toch heerlijK!
[ afbeelding ]
Zoals gewoonlijk. Oes hebben ze vastgehouden in het ziekenhuis denk ikquote:
Dat denk ik ook..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk. Oes hebben ze vastgehouden in het ziekenhuis denk ik
ik heb gewoon een vrije dagquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgende keer laat je me niet meer zo schrikken he?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef FUFR het volgende:
http://www.funnyordie.com(...)s-w-marion-cotillard
goed topicquote:
Neuhj, ik hou mezelf wel bezig met internetten, tv boeit mij niet zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, je hebt de rollen verkeerd verdeeld juup
dan mot je d'r ook niet zo vaak over mopperen keesquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuhj, ik hou mezelf wel bezig met internetten, tv boeit mij niet zo.
Moet toch wat te doen hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan mot je d'r ook niet zo vaak over mopperen kees
snel bellen danquote:
best kut als je grapjes te geniaal zijnquote:
ach, we hebben elkaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
best kut als je grapjes te geniaal zijn
en bierquote:
druk mee bezig...zal idd verkoudheid zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had ik laatst ook, was gewoon achteraf gelukkig verkoudheidje. Eet strepsils
hard nodig ook..de batterij is leegquote:
NOKKENquote:
grapjequote:
volgens mij was het meerquote:
Pinksterweekendquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Maareh leuk Inu!
Wanneer ga je?
tof, ik wil whiskyquote:
Ierland ookquote:
Schotse Whiskeyquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ierland ook![]()
wat denk je dat er in Irish Coffee zit?
ja het is 49 p.d. geweestquote:
ze vermoorden je daar als je dat doetquote:
ik ben van 11 naar 18 p.d gegaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja het is 49 p.d. geweest
Maar zelfs als ik nu drie jaar helemaal niet fok heb ik nog een gemiddelde van 25 p.d., ergo: je verandert er weinig aan
Ranjaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ierland ook![]()
wat denk je dat er in Irish Coffee zit?
ohnoes, jouw leverquote:
groene nagellak dus. Of een groene lak met een oranje randjequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef ArTiC het volgende:
Woensdag is het trouwens weerSt. Patrick's Day
minimaalquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
groene nagellak dus. Of een groene lak met een oranje randje
Mooie reden om te zuipen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef ArTiC het volgende:
Woensdag is het trouwens weerSt. Patrick's Day
ies kaputquote:
Klavertjes erop!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
minimaal
dan ben je Irish for the day
tof, BBQquote:
krijg je ook een lintje?quote:
pasopzebijtquote:
sla je handen voor je gezicht en jank als een klein kindquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef Inu het volgende:
Mn overbuurjongen viert zn verjaardag en nadat ik had gezegd dat ik zou komen heb ik toch geen zin en zit ik nu lekker thuis en nu hoor ik hier de kutmuziek terwijl ik normaal nooit iets hoorKarma's a bitch
Nee, ik accepteer gewoon dat ik verdoemd benquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sla je handen voor je gezicht en jank als een klein kind
kut voor jequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik accepteer gewoon dat ik verdoemd ben
Dan had ik me daar staan irriteren aan de vervelende beukmuziekquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
had je maar gewoon moeten gaan, saaie huillie
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
boeffie groeit hardquote:
hoor haar...internetheroquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
slaap lekker saaie mutsquote:
wtf?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hee, da's die paardenneuker uit SEX
ja die gast die voelt zich een paard van binnen en voelt zich daar seksueel tot aangetrokken ook... DarkWolf ofzo?quote:
Jambers...kom er maar inquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die gast die voelt zich een paard van binnen en voelt zich daar seksueel tot aangetrokken ook... DarkWolf ofzo?
Fotoboek van Darkwolf
jah, die
Overrdagh is hei 'ne trouwe postbeambte.quote:
*hinnik*quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Overrdagh is hei 'ne trouwe postbeambte.
Maarh in het krieken van de dagh naait hij paarden.
hé tochquote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:19 schreef ArTiC het volgende:
waterleiding hier voor de deur gesprongen, geen kruispunt maar een zwembad
ook geen water in huis dusquote:
Die AB hebben wij!quote:
vooral het bierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:32 schreef Levitation het volgende:
Ok, de rest is bier, bier, keelpijn, bier, neuken en een veulen. Ik ben weer bijgelezen!
Ik vind het best een fijne ab, vooral omdat ik er én de tv én de versterker én de dvd speler mee kan bedienen, zonder dat het een onbegrijpelijk ding is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vooral het bier
maar is dat niet ontzettend ruk..een AB met touch....ik vind het fijn als het echt knoppen zijn, ik kan blind mijn AB bedienen door de toetsen te voelen
Of de ochtend goed is voor mij is weer iets anders. Sinds deze ochtend is onze kleine gelijk uit bed met ons, maar ik moet daar nog aan wennen en dat gaat niet zo snel.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:34 schreef -moppie- het volgende:
Good morning allemaal, bijna weekend!
kan beiden, of latency.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:37 schreef Inu het volgende:
Mn oordopjes kraken, ligt dat aan de oordopjes of aan de uitgang van de pc?
Aan jouw oren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:37 schreef Inu het volgende:
ff checken op ander pc of het aan de oortjes ligt..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook een goede optie
[..]
Het is iig vervelend
of een kabelbreukje. (dus de oordopjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:37 schreef Inu het volgende:
Of een gare geluidskaart of drivers.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
of een kabelbreukje. (dus de oordopjes)
Ik haal in de pauze wel even nieuwe..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
of een kabelbreukje. (dus de oordopjes)
Doe ik tussendoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:47 schreef FUFR het volgende:
of of of, je gaat gewoon es aan je werk ofzo
same herequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Doe ik tussendoorIk heb nooit in een stuk door kunnen werken... ik krijg alles op tijd af, dus tot dusver geen problemen
Bedankt voor de uitnodiging.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:38 schreef FUFR het volgende:
[..]gelukkig wel.
Vanavond luistersessie visites
je komt maar. geen probleem. wel ff melden, dan haal ik extra wijn!quote:
ook dat! is het nederlandstalig?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:56 schreef ArTiC het volgende:
of het ligt aan de muziek
Nee, Kinkfm...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook dat! is het nederlandstalig?
dat hoort verrot te klinken!
volgende keer, krijg vanavond zelf visite.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
je komt maar. geen probleem. wel ff melden, dan haal ik extra wijn!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
volgende keer, krijg vanavond zelf visite.
was maar een grapje
Ze woont ook in Sterrenburg, daar wil je ook niet zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:44 schreef Levitation het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-millie-gefilmd.html
Is het erg ongepast als ik een opmerking over de foto maak?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:47 schreef -moppie- het volgende:
Ja Levi, dat is erg ongepast.
Ik hou me als sinds gisteren in.
me tooquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:47 schreef -moppie- het volgende:
Ja Levi, dat is erg ongepast.
Ik hou me als sinds gisteren in.
pm het me maarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk om me te beheersen.
Thanks, dat lucht enorm op!quote:
Ik denk dat daar geen twijffel over mogelijk is tochquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:01 schreef FUFR het volgende:
vind het wel fijn dat de ontvoerder ze naar alle waarschijnlijkheid op dr karakter heeft uitgekozen
Misschien is ze gewoon niet fotogeniekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:01 schreef FUFR het volgende:
vind het wel fijn dat de ontvoerder ze naar alle waarschijnlijkheid op dr karakter heeft uitgekozen
Paard staat er goed op.quote:
Ik had mijn opmerking zo keurig verwoord.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is dat ze dr tanden niet laat zien en ik weet over welk 'paard' je het hebt.
-moppie-![]()
![]()
Heb je al een krabbel achtergelaten?quote:
welk paard?quote:
Nee, mocht alleen deze foto zienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je al een krabbel achtergelaten?
Ik had even geen controle over mijn vingers toen ik typtequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had mijn opmerking zo keurig verwoord.
Misschien kan iemand iets zeggen over de gebruikte nagellak?quote:
Ik ook niet, maar ik gebruik daar de backspace voor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik had even geen controle over mijn vingers toen ik typte
Tsja, die kon ik even niet vinden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik gebruik daar de backspace voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ding 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:26 schreef amaranta het volgende:
Het is wel heel erg toevallig dat er in hoorn een baby te vondeling is gelegd gisteren.
En nu kan dit 2 dingen beteken.
Ding 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ding 2Ik ga voor optie 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Go Boxer![]()
![]()
does ctrl-F5quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef Inu het volgende:
Ik snap er helemaal niks van, ik heb een nieuwe pagina gemaakt in HTML en als ik hem gewoon open in IE klopt ie, maar als ik hem open in de website zelf heeft ie mn wijzigingen niet meegenomenDe rest van de pagina's kan ik nog wel allemaal aanpassen...
Al een paar keer geprobeerd en geen gevolg en nu doet ie het ineens welquote:
je weet dat dat een van de meest voorkomende kwalen is he. het niet echt verversen van de pagequote:
dat dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Al een paar keer geprobeerd en geen gevolg en nu doet ie het ineens wel
Heb net wel even opnieuw ingelogd in de server...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ach, ik ben geen ontwikkelaarVind eigenlijk dat ik al best ver kom
Nu nog de CSS aanpassen
Me 2quote:
Nerdvrouwen zijn tof.quote:
Stomme vraag:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:55 schreef -moppie- het volgende:
zo net even een fotoreportage uit een slachthuis (paarden) bekeken.
Voor liefhebbers, zie GC.
Ik word daar toch nog altijd een beetje akelig van.
hij is nogal zelfstandig en heeft de trein genomen, dat kan hij nameliijk ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Me 2![]()
Alleen heeft die boxer dan wel een takke-end met die baby gesjouwd. De boxer woont ergens bij Arnhem.![]()
Dan is 'ie duidelijk intelligenter dan zijn baasje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij is nogal zelfstandig en heeft de trein genomen, dat kan hij nameliijk ook
Dat ons zelfreinigend bad ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan is 'ie duidelijk intelligenter dan zijn baasje.
het liefst zouden ze transatlantisch worden, maar da ken nie, en wa nie ken da ken niequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:08 schreef -moppie- het volgende:
Ik denk ook dat ik wel begrijp waarom sommige mannen vrachtwagenchauffeur buitenland worden.
Precies, het is in ieder geval niet zo een die een andere vrachtwagen gaat inhalen want hij wil niet naar huis niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
het liefst zouden ze transatlantisch worden, maar da ken nie, en wa nie ken da ken nie
Geylquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verdenk iemandquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vooral die laatste is komisch vind ik.
no comprendoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik verdenk iemand
Oude eiken kast -> Apple looks.
Bende gij nu pas uit bed?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
goeiemorgen schattekes!
wat een dom mensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik verdenk iemand
koraalroodquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
Misschien kan iemand iets zeggen over de gebruikte nagellak?
kom er maar in SQ!
nee ben wel net uit bad, telt dat ook? Scheelt maar 1 letterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Bende gij nu pas uit bed?![]()
Goeiemiddag SQ
hedde gij de hele ochtend Pieterbuurtje liggen spelen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ben wel net uit bad, telt dat ook? Scheelt maar 1 letter
dat, en m'n kater weggeslapenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
hedde gij de hele ochtend Pieterbuurtje liggen spelen?
quote:
ik negeerde je niet, maar als je op het moment dat ik langsfiets ineens hoi brult schrik ik me comateusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
was je jesterdei op weg naar de nagellakwinkel toen je me straal negeerde![]()
schrok je nu ook?quote:
En heb je zelf wat gekocht?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik negeerde je niet, maar als je op het moment dat ik langsfiets ineens hoi brult schrik ik me comateus
Ja, ik moest ff wat halen voor iemand
Gereageerdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik verdenk iemand
wel waar, beetje frottenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
En heb je zelf wat gekocht?
Die verrekte potjes passen niet door dn brievenbus
da's inderdaad ook een goeiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb de enveloppe direct in de posttas gegooid ol het postkantoor, dan past het ook
Moet je hem wel zelf voor frankeren, als je dat aan de balie doet gaan ze passen op die gleuf.quote:
quote:
nu heb je ook wat te kleurenquote:
ja, maar een postzegel kan ik er zelf wel op frottenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je hem wel zelf voor frankeren, als je dat aan de balie doet gaan ze passen op die gleuf.
potje weegt ong 65 gram, dat zijn 3 postzegelsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar een postzegel kan ik er zelf wel op frotten
ja! ja! met dat paddestoeltje!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef -moppie- het volgende:
breien, vinger(en) (hoe heet dat nou ook alweer)!
Dat ja, het ligt op het puntje van mn tong!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja! ja! met dat paddestoeltje!
* denkt diep na
klopt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
potje weegt ong 65 gram, dat zijn 3 postzegels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |