nee heul niet, ze zeggen letterlijk : roze koraalbloesem! Oh zo!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:22 schreef tarantism het volgende:
Joa, ze bedoelen waarschijnlijk een plantensoort in de verwijzing naar het 'koraal'. dus geen echt koraal(dat zijn dieren!!!!!), maar gewoon een plantensoortje ofzo. Shampoo is altijd oplichting, maar ik denk dat je de koraal-verwijzing verkeert hebt geïnterpreteerd.
Misschien verwijzen ze naar de bloesem van de plant Erytrina crista, ofwel de koraalbloem. Ik ben geen plantenkenner maar het zou kunnen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee heul niet, ze zeggen letterlijk : roze koraalbloesem! Oh zo!
WTF is dat dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ze bedoelen dit ding, kan ook nog.![]()
[ afbeelding ]
nee, onmogelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:25 schreef tarantism het volgende:
[..]
Misschien verwijzen ze naar de bloesem van de plant Erytrina crista, ofwel de koraalbloem. Ik ben geen plantenkenner maar het zou kunnen?
ow. Maar da's een bloem, geen bloesemquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's die Erytrina Crista. Tenminste, volgens google.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow. Maar da's een bloem, geen bloesem
Maar Herbal Essences is sowieso een faalbedrijf, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow. Maar da's een bloem, geen bloesem
een koraalbloem, terwijl het een boom is. Dus eigenlijk zou het dan koraalbloembloesem moeten zijn....quote:
da's ook wel weer zo. Gelukkig hebben ze de klaarkomende vrouwen uit hun commercials geschraptquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar Herbal Essences is sowieso een faalbedrijf, dus dit kan er ook nog wel bij.
Pisbloem?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het heet gewoon anders! ik kan er niet mee omgaan!
De spuitende vrouw?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's ook wel weer zo. Gelukkig hebben ze de klaarkomende vrouwen uit hun commercials geschrapt
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:30 schreef Gwywen het volgende:
Ik dacht altijd dat ze hairball essences zeiden.
Whehehe, zo spreken ze het idd wel uitquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:30 schreef Gwywen het volgende:
Ik dacht altijd dat ze hairball essences zeiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |