Bedoelde u: beregezellig ?quote:
Nee, ik bedoel bereNgezellig.quote:
taalfailertquote:
heb je je schoen al?quote:
Party poopert. Het was een taalgrapje, geen taalfail.quote:
arm ding, ik zou je best willen troosten maar je bent zo ver wegquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef -moppie- het volgende:
hoi, ik heb nog auw
wellez ik herken een taalfail als ik m zie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Party poopert. Het was een taalgrapje, geen taalfail.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
wellez ik herken een taalfail als ik m zie.
Neen! Eerst mijn stageverslag afmaken dan mag ik pas de stad in van mezelfquote:
och erm.quote:
oh says who?quote:
Ik ben een beer.quote:
nee nee, dik, ik ben niet groot.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben een beer.Jij is een dikke grote aap.
Even wachten die aanbieding komt vanzelf!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef FUFR het volgende:
kom ik bij het boxer topic, is het dicht
ik wilde bieden op het kind!
idd, terwijl zelfs Yvonne mee deedquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:46 schreef -moppie- het volgende:
Senesta is niet leuk, alle trolltopics krijgen een slotje van haar!
Zou ik niet doen, als het kind al bestaat heeft het genen van Ymme.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef FUFR het volgende:
kom ik bij het boxer topic, is het dicht
ik wilde bieden op het kind!
voor de wederverkoop natuurlijk,quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, als het kind al bestaat heeft het genen van Ymme.![]()
Ik denk dat Ymme pilletjes nodig heeft.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, als het kind al bestaat heeft het genen van Ymme.![]()
Meer dan dat, shock therapie lijkt me meer in de richting komen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk dat Ymme pilletjes nodig heeft.
shit, hebben jullie geur op je pc? dat heb ik nog niet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Meer dan dat, shock therapie lijkt me meer in de richting komen.![]()
Ymme is al een paar keer gebanned geweest van Fok vanwege stinkende zaakjes zoals oplichting en heling.
Wat een service dat ze jou zomaar bellen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
shit, hebben jullie geur op je pc? dat heb ik nog niet!
*paradigit belt
Ben jij toevallig een zus van Juup?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat een service dat ze jou zomaar bellen!
onze faileviquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef Blueman het volgende:
Van 1758 naar 1758...
Iemand de tel kwijt?
met aardbeien?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:10 schreef ArTiC het volgende:
toet
Oh was jij dat die zo lang bleef claxoneren!quote:
ga eens koffie halenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef Inu het volgende:
Wat kramen sommige mensen toch onzin uit
Ik heb een boek nodig, waarvan ik weet dat het binnen is, maar geselecteerd voor mijn project. Dat betekent dat het in een andere kast staat en dat ik een extra nummer nodig heb om het aan te vragen. Ik ging net kijken of hij er al was, zegt de baliemedewerker; Nee, dit boek is bij het project, dan moet je geluk hebben of het binnen is, anders is het bij een van de elf bedrijven waar het gescand wordt.
We gebruiken maar 1 bedrijf... die vent loopt dus ws vaker te verkondigen dat we boeken heel Nederland doorsturen ipv netjes naar 1 bedrijf onder zware voorwaarden
Ze hadden het vanochtend ook al voor elkaar om me 4 keer stagaire te noemen, terwijl ik al 3 keer had uitgelegd dat ik bij dit project werk
och meiske, hebben ze je trots gekrenkt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef Inu het volgende:
Wat kramen sommige mensen toch onzin uit
Ik heb een boek nodig, waarvan ik weet dat het binnen is, maar geselecteerd voor mijn project. Dat betekent dat het in een andere kast staat en dat ik een extra nummer nodig heb om het aan te vragen. Ik ging net kijken of hij er al was, zegt de baliemedewerker; Nee, dit boek is bij het project, dan moet je geluk hebben of het binnen is, anders is het bij een van de elf bedrijven waar het gescand wordt.
We gebruiken maar 1 bedrijf... die vent loopt dus ws vaker te verkondigen dat we boeken heel Nederland doorsturen ipv netjes naar 1 bedrijf onder zware voorwaarden
Ze hadden het vanochtend ook al voor elkaar om me 4 keer stagaire te noemen, terwijl ik al 3 keer had uitgelegd dat ik bij dit project werk
.....stagiairequote:
Ze luisteren gewoon nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
och meiske, hebben ze je trots gekrenkt?
moordt ze uit zeg ik je!
hier is een stoel en de sleutel van het koffiezetapparaat het eerste wat ze krijgenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef Levitation het volgende:
Als kind leek het me vreselijk om stage te moeten lopen. Zo gemeen dat ze zo iemand de hele dag lieten lopen en geen stoel gaven.
mee confronteren in een volle kantine ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze luisteren gewoon niet
Vond het eigenlijk mooier dat die vent vanalles lult wat helemaal niet waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |