We worden trouwens opgelicht. Die zwaailichten die je kan kopen zijn heul niet dezelfde kleur als op dat plaatje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
mag ik het goedmaken? heb net een nieuw dekbed

quote:

http://twitpic.com/17w3gxquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:26 schreef Geo3kant het volgende:
Net die lampjes gezien op Youtube, zijn ook echt klein.. handformaat
Ik dacht van die normale/grote van 18cm ongeveer, lol wat een bullshit

roze zekerquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:25 schreef LennyCole het volgende:
[..]
We worden trouwens opgelicht. Die zwaailichten die je kan kopen zijn heul niet dezelfde kleur als op dat plaatje.

het forum daar is dicht... dat helpt enorm... daar werd bij elk dekbed gevraagd of er ook usb op zit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:25 schreef NMGN23 het volgende:
De server doet het trouwens beter dan ooit!

Stop die presentatrice maar in een doos naar mij plxquote:

Wel USB. Zou leuk zin als je die dingen middels software aan kan sturen.quote:

Bij de vorige hunt was die ook dicht meen ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
het forum daar is dicht... dat helpt enorm... daar werd bij elk dekbed gevraagd of er ook usb op zit.

Dan hebben ze al sinds middernacht lunchpauze, ik heb alleen belachelijke dingen in de verkoop gezien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef deepart het volgende:
Ibood heeft lunchpauze, dan gooien ze iets belachelijks in de verkoop en dat duurt wat langer

toen was was ie gecrasht toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Bij de vorige hunt was die ook dicht meen ik.

. Zag alleen heel vlug een ipoddock, maar die was snel weg. Ik wil verdorie supriseboxen
. Zag alleen heel vlug een ipoddock, maar die was snel weg. Ik wil verdorie supriseboxen  .
.

Idd, in totaal ongeveer 1 uurtje gehad of minder dat het snel ging. En toen ging het gelijk zo snel dat het ook niet meer leuk was.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan hebben ze al sinds middernacht lunchpauze, ik heb alleen belachelijke dingen in de verkoop gezien.

Ja, die hebben ze dus net niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef PeRi het volgende:
Niks leuks gezien de hele dag. Zag alleen heel vlug een ipoddock, maar die was snel weg. Ik wil verdorie supriseboxen
.

Ik vind het ook bizar tegenvallen. Enige die ik eigenlijk gelijk wilde kopen was die netgear set. Maar net gemist..quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef PeRi het volgende:
Niks leuks gezien de hele dag. Zag alleen heel vlug een ipoddock, maar die was snel weg. Ik wil verdorie supriseboxen
.

Maak je er 'n einde aan?!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:33 schreef Onnoman het volgende:
ik ga een hele moeilijk beslissing maken..
ik heb er genoeg van..
Fuck de duckhunt

quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:33 schreef Onnoman het volgende:
ik heb er genoeg van..
Fuck de duckhunt

Veel succes met de rest van je leven als je dit als een hele moeilijke beslissing classificeert.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:33 schreef Onnoman het volgende:
ik heb er genoeg van..
Fuck de duckhunt

quote:

mijn gok... op percentage van vulling van de balk...quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:37 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Waar is die teller nou op gebaseerd?

quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef Blistering het volgende:
"@jorisbeset Komen een paar schermen langs... Wat voor een schermen en hoe groot? Who knows... #ibood #hunt "

nou kopen jullie even beiden 4 van die zwaailampjes.... Dan kunnen we verderquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef TommyGun het volgende:
"@jorisbeset Komen een paar schermen langs... Wat voor een schermen en hoe groot? Who knows... #ibood #hunt "

Volgens mij op het percentage dat het balkje tekent.. Maar klopt niks van volgens mij.. Ik krijg dan 42 van 94 dan 13 van 52, 1 van 4 en als laatste weer 21 van 100........quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:37 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Waar is die teller nou op gebaseerd?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |