We worden trouwens opgelicht. Die zwaailichten die je kan kopen zijn heul niet dezelfde kleur als op dat plaatje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
mag ik het goedmaken? heb net een nieuw dekbed
quote:
http://twitpic.com/17w3gxquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:26 schreef Geo3kant het volgende:
Net die lampjes gezien op Youtube, zijn ook echt klein.. handformaat![]()
Ik dacht van die normale/grote van 18cm ongeveer, lol wat een bullshit
roze zekerquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:25 schreef LennyCole het volgende:
[..]
We worden trouwens opgelicht. Die zwaailichten die je kan kopen zijn heul niet dezelfde kleur als op dat plaatje.
het forum daar is dicht... dat helpt enorm... daar werd bij elk dekbed gevraagd of er ook usb op zit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:25 schreef NMGN23 het volgende:
De server doet het trouwens beter dan ooit!
Stop die presentatrice maar in een doos naar mij plxquote:
Wel USB. Zou leuk zin als je die dingen middels software aan kan sturen.quote:
Bij de vorige hunt was die ook dicht meen ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
het forum daar is dicht... dat helpt enorm... daar werd bij elk dekbed gevraagd of er ook usb op zit.
Dan hebben ze al sinds middernacht lunchpauze, ik heb alleen belachelijke dingen in de verkoop gezien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef deepart het volgende:
Ibood heeft lunchpauze, dan gooien ze iets belachelijks in de verkoop en dat duurt wat langer
toen was was ie gecrasht toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Bij de vorige hunt was die ook dicht meen ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |