Idd, in totaal ongeveer 1 uurtje gehad of minder dat het snel ging. En toen ging het gelijk zo snel dat het ook niet meer leuk was.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan hebben ze al sinds middernacht lunchpauze, ik heb alleen belachelijke dingen in de verkoop gezien.
Ja, die hebben ze dus net niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef PeRi het volgende:
Niks leuks gezien de hele dag. Zag alleen heel vlug een ipoddock, maar die was snel weg. Ik wil verdorie supriseboxen
.
Ik vind het ook bizar tegenvallen. Enige die ik eigenlijk gelijk wilde kopen was die netgear set. Maar net gemist..quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef PeRi het volgende:
Niks leuks gezien de hele dag. Zag alleen heel vlug een ipoddock, maar die was snel weg. Ik wil verdorie supriseboxen
.
Maak je er 'n einde aan?!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:33 schreef Onnoman het volgende:
ik ga een hele moeilijk beslissing maken..
ik heb er genoeg van..
Fuck de duckhunt
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:33 schreef Onnoman het volgende:
ik heb er genoeg van..
Fuck de duckhunt
Veel succes met de rest van je leven als je dit als een hele moeilijke beslissing classificeert.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:33 schreef Onnoman het volgende:
ik heb er genoeg van..
Fuck de duckhunt
quote:
mijn gok... op percentage van vulling van de balk...quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:37 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Waar is die teller nou op gebaseerd?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef Blistering het volgende:
"@jorisbeset Komen een paar schermen langs... Wat voor een schermen en hoe groot? Who knows... #ibood #hunt "
![]()
![]()
![]()
![]()
nou kopen jullie even beiden 4 van die zwaailampjes.... Dan kunnen we verderquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef TommyGun het volgende:
"@jorisbeset Komen een paar schermen langs... Wat voor een schermen en hoe groot? Who knows... #ibood #hunt "
Volgens mij op het percentage dat het balkje tekent.. Maar klopt niks van volgens mij.. Ik krijg dan 42 van 94 dan 13 van 52, 1 van 4 en als laatste weer 21 van 100........quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:37 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Waar is die teller nou op gebaseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |