Dat bericht heb ik dus ook gehad, ik krijg nu twee china glaze lakjes ervoor in de plaats (was iets duurder maar die kosten zijn voor de verkoper).quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef MissJ het volgende:
WTF!![]()
![]()
![]()
heb een bericht van Ebay verkoper ontvangen over DS Glamour die ik vorige week donderdag gekocht heb!
[..]
Heb het toch al gekocht hoe kan het dan daarna sold out zijn? Heb die vraag even terug gestuurd en ook dat ik geen andere kleur wil omdat ik juist speciaal DS Glamour zocht.
Wat nu?
Hoe gaat dit verder?
Dit was mijn 1e keer op Ebay bestellen...
Joh dus jij hebt ook dat sold out bericht ontvangen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:02 schreef Reska het volgende:
[..]
Dat bericht heb ik dus ook gehad, ik krijg nu twee china glaze lakjes ervoor in de plaats (was iets duurder maar die kosten zijn voor de verkoper).
Het schijnt dat ze hem over 4 tot 6 weken weer binnen krijgen en ik heb afgesproken dat ze me dan een berichtje sturen en dat ik hem gwoon voor de prijs van 7,25 kan kopen.
Ik vind het zowiezo een heel raar verhaal dat ie opeens is uitverkocht want ze hebben nadat wij hem hadden gekocht er nog een advertentie met deze lak opgezet maar dan voor 11 dollar
Is goed, dat hoor/lees ik dan nog wel. Overigens post ik al mee vanaf het 79ste topic... zo heel nieuw ben ik toch ook niet meer dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:21 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga er trouwens even over nadenken waar ik de grens precies trek tussen newbie en "vaste poster".
Ik begin me nu toch wel een heel klein beetje zorgen te maken... hou mijn mailbox al angstvallig in de gaten, maar nog niks gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Joh dus jij hebt ook dat sold out bericht ontvangen.
Welke 2 van CG heb je genomen?
misschien ga ik dat ook wel doen.. Even kijken welke ze hebben want wil nog 2nite en OMG hebben en TD heeft die niet meer.
Jep, ik heb DV8 en TMI genomen. (kwam er alleen later achter dat TMI lijkt op een lakje dat ik al heb...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Joh dus jij hebt ook dat sold out bericht ontvangen.
Welke 2 van CG heb je genomen?
misschien ga ik dat ook wel doen.. Even kijken welke ze hebben want wil nog 2nite en OMG hebben en TD heeft die niet meer.
Ok dat zou mooi zijn, ga vanavond thuis even kijken (ben nu op werk).quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:15 schreef Reska het volgende:
[..]
Jep, ik heb DV8 en TMI genomen. (kwam er alleen later achter dat TMI lijkt op een lakje dat ik al heb...)
Volgens mij hadden ze 2nite en OMG ook nog.
Welkequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:30 schreef Daph_ het volgende:
Zie ik een geweldige lak.. Gisteren uitgekomen.. Istie al uitverkocht!! Op ebay voor 21 dollar
Welke!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:30 schreef Daph_ het volgende:
Zie ik een geweldige lak.. Gisteren uitgekomen.. Istie al uitverkocht!! Op ebay voor 21 dollar
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zeikwijfquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef bernies het volgende:
Zullen we haar op dit topic wijzen:
http://www.viva.nl/2010/03/11/vivablog-esther-nagellak-gezeur/
Niet, volgens mij werkt dat als krediet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 15:50 schreef MissJ het volgende:
ooow die ebay mevrouw heeft bericht terug gestuurd en ze heeft geld terug gestort op mijn paypal rekening. Das dan wel weer goed en snel geregeld![]()
Wie weet hoe ik dat geld van mijn paypal rekening dan weer op mijn gewone rekening krijg?
Via 'opnemen' in het menu.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef MissJ het volgende:
ooow die ebay mevrouw heeft bericht terug gestuurd en ze heeft geld terug gestort op mijn paypal rekening. Das dan wel weer goed en snel geregeld![]()
Wie weet hoe ik dat geld van mijn paypal rekening dan weer op mijn gewone rekening krijg?
Inloggen op paypal en opnemen??quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef MissJ het volgende:
Nee, je kunt het wel gewoon terug storten, alleen duurt het een paar dagen... Maar goed, als je je paypal regelmatig gebruikt, kun je het net zo goed lekker laten staan, dan valt de volgende bestelling gevoelsmatig mee qua bedrag.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet, volgens mij werkt dat als krediet.
Kan het mis hebben hoor! Maar dacht dat het een one-way-street was.
Die zijn toch gewoon 5 euro per stuk??quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:48 schreef zoeperzazke het volgende:
ik wil M64 en M65 plates kopen van konad.... waarom zijn ze zo duur *zucht*
Ik vind dat redelijk prijzig voor een platequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die zijn toch gewoon 5 euro per stuk??
Hmm nou dan doe ik dat wel denk ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, je kunt het wel gewoon terug storten, alleen duurt het een paar dagen... Maar goed, als je je paypal regelmatig gebruikt, kun je het net zo goed lekker laten staan, dan valt de volgende bestelling gevoelsmatig mee qua bedrag.
Ja, op zich voor een stukje uitgewerkt metaal dun plaatje wel natuurlijk, dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik vind dat redelijk prijzig voor een plateMaar dat is nou eenmaal de prijs..
![]()
Helaasch de Orly Sweets en Foilsquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Als er iemand bij Transdesign gaat bestellen en een gaatje overheeft![]()
Ik zie dat OPI DS Extravagance er weer is![]()
![]()
ik heb de foils dus net binnen, althans twee ervan omdat ik al een essence lakje heb wat exact op de Shine lijkt, maar amaiquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Helaasch de Orly Sweets en Foils![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Als er iemand bij Transdesign gaat bestellen en een gaatje overheeft![]()
Ik zie dat OPI DS Extravagance er weer is![]()
![]()
dat dus!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef Holyme het volgende:
Jullie zijn helemaal niet goed voor m'n bankrekening! Had ik net met mezelf afgesproken even te wachten met bestellen, lees ik dit weer
![]()
Nee die werkt idd voor geen meter, heb er ook al eens mee zitten spelen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, op zich voor een stukje uitgewerkt metaal dun plaatje wel natuurlijk, dat is ook wel weer zo.
Overigens heb ik plate M19 hier liggen en dat werkt gewoon echt voor geen meter!! Dat is die french manicure plate, dus toch maar weer oefenen op een vaste hand om zelf french te maken.
Uit mijn eigen collectie; Sally Hansen Gray by Gray, lijkt er erg op!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:05 schreef Daph_ het volgende:
MAC Blue India
Swatches:
http://www.alllacqueredup(...)-liberty-london.html
http://karlasugar.net/2010/03/mac-give-me-liberty-of-london/
http://www.temptalia.com/(...)iews-photos-swatches![]()
![]()
Tot snkr opmerkte dat het haar ergens aan deed denken.. Maar ze wist niet aan welke lak![]()
[ afbeelding ]
http://nailswatches.blogspot.com/search?q=my+blue+heaven
Lol![]()
![]()
Geen dupes denk ik, maar wel vrij close.. Ik ga het eens navragen op MUA
Wat zit er voor leuks bij de Orly?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:22 schreef Joysa het volgende:
Ik heb mijn TD pakketje binnen![]()
Lang leve groene brievenbusbakken, anders had ik em nog niet gehad![]()
De schade:
Ja misschien krijg ik die uit de VS, maar zeker weten doe ik het niet..quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:27 schreef bernies het volgende:
[..]
Uit mijn eigen collectie; Sally Hansen Gray by Gray, lijkt er erg op!
Vind het flesje en dan vooral het doosje erg schattig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |