Dat bericht heb ik dus ook gehad, ik krijg nu twee china glaze lakjes ervoor in de plaats (was iets duurder maar die kosten zijn voor de verkoper).quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef MissJ het volgende:
WTF!![]()
![]()
![]()
heb een bericht van Ebay verkoper ontvangen over DS Glamour die ik vorige week donderdag gekocht heb!
[..]
Heb het toch al gekocht hoe kan het dan daarna sold out zijn? Heb die vraag even terug gestuurd en ook dat ik geen andere kleur wil omdat ik juist speciaal DS Glamour zocht.
Wat nu?
Hoe gaat dit verder?
Dit was mijn 1e keer op Ebay bestellen...
Joh dus jij hebt ook dat sold out bericht ontvangen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:02 schreef Reska het volgende:
[..]
Dat bericht heb ik dus ook gehad, ik krijg nu twee china glaze lakjes ervoor in de plaats (was iets duurder maar die kosten zijn voor de verkoper).
Het schijnt dat ze hem over 4 tot 6 weken weer binnen krijgen en ik heb afgesproken dat ze me dan een berichtje sturen en dat ik hem gwoon voor de prijs van 7,25 kan kopen.
Ik vind het zowiezo een heel raar verhaal dat ie opeens is uitverkocht want ze hebben nadat wij hem hadden gekocht er nog een advertentie met deze lak opgezet maar dan voor 11 dollar
Is goed, dat hoor/lees ik dan nog wel. Overigens post ik al mee vanaf het 79ste topic... zo heel nieuw ben ik toch ook niet meer dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:21 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga er trouwens even over nadenken waar ik de grens precies trek tussen newbie en "vaste poster".
Ik begin me nu toch wel een heel klein beetje zorgen te maken... hou mijn mailbox al angstvallig in de gaten, maar nog niks gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Joh dus jij hebt ook dat sold out bericht ontvangen.
Welke 2 van CG heb je genomen?
misschien ga ik dat ook wel doen.. Even kijken welke ze hebben want wil nog 2nite en OMG hebben en TD heeft die niet meer.
Jep, ik heb DV8 en TMI genomen. (kwam er alleen later achter dat TMI lijkt op een lakje dat ik al heb...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Joh dus jij hebt ook dat sold out bericht ontvangen.
Welke 2 van CG heb je genomen?
misschien ga ik dat ook wel doen.. Even kijken welke ze hebben want wil nog 2nite en OMG hebben en TD heeft die niet meer.
Ok dat zou mooi zijn, ga vanavond thuis even kijken (ben nu op werk).quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:15 schreef Reska het volgende:
[..]
Jep, ik heb DV8 en TMI genomen. (kwam er alleen later achter dat TMI lijkt op een lakje dat ik al heb...)
Volgens mij hadden ze 2nite en OMG ook nog.
Welkequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:30 schreef Daph_ het volgende:
Zie ik een geweldige lak.. Gisteren uitgekomen.. Istie al uitverkocht!! Op ebay voor 21 dollar
Welke!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:30 schreef Daph_ het volgende:
Zie ik een geweldige lak.. Gisteren uitgekomen.. Istie al uitverkocht!! Op ebay voor 21 dollar
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zeikwijfquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef bernies het volgende:
Zullen we haar op dit topic wijzen:
http://www.viva.nl/2010/03/11/vivablog-esther-nagellak-gezeur/
Niet, volgens mij werkt dat als krediet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 15:50 schreef MissJ het volgende:
ooow die ebay mevrouw heeft bericht terug gestuurd en ze heeft geld terug gestort op mijn paypal rekening. Das dan wel weer goed en snel geregeld![]()
Wie weet hoe ik dat geld van mijn paypal rekening dan weer op mijn gewone rekening krijg?
Via 'opnemen' in het menu.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef MissJ het volgende:
ooow die ebay mevrouw heeft bericht terug gestuurd en ze heeft geld terug gestort op mijn paypal rekening. Das dan wel weer goed en snel geregeld![]()
Wie weet hoe ik dat geld van mijn paypal rekening dan weer op mijn gewone rekening krijg?
Inloggen op paypal en opnemen??quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef MissJ het volgende:
Nee, je kunt het wel gewoon terug storten, alleen duurt het een paar dagen... Maar goed, als je je paypal regelmatig gebruikt, kun je het net zo goed lekker laten staan, dan valt de volgende bestelling gevoelsmatig mee qua bedrag.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet, volgens mij werkt dat als krediet.
Kan het mis hebben hoor! Maar dacht dat het een one-way-street was.
Die zijn toch gewoon 5 euro per stuk??quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:48 schreef zoeperzazke het volgende:
ik wil M64 en M65 plates kopen van konad.... waarom zijn ze zo duur *zucht*
Ik vind dat redelijk prijzig voor een platequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die zijn toch gewoon 5 euro per stuk??
Hmm nou dan doe ik dat wel denk ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, je kunt het wel gewoon terug storten, alleen duurt het een paar dagen... Maar goed, als je je paypal regelmatig gebruikt, kun je het net zo goed lekker laten staan, dan valt de volgende bestelling gevoelsmatig mee qua bedrag.
Ja, op zich voor een stukje uitgewerkt metaal dun plaatje wel natuurlijk, dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik vind dat redelijk prijzig voor een plateMaar dat is nou eenmaal de prijs..
![]()
Helaasch de Orly Sweets en Foilsquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Als er iemand bij Transdesign gaat bestellen en een gaatje overheeft![]()
Ik zie dat OPI DS Extravagance er weer is![]()
![]()
ik heb de foils dus net binnen, althans twee ervan omdat ik al een essence lakje heb wat exact op de Shine lijkt, maar amaiquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Helaasch de Orly Sweets en Foils![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Als er iemand bij Transdesign gaat bestellen en een gaatje overheeft![]()
Ik zie dat OPI DS Extravagance er weer is![]()
![]()
dat dus!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef Holyme het volgende:
Jullie zijn helemaal niet goed voor m'n bankrekening! Had ik net met mezelf afgesproken even te wachten met bestellen, lees ik dit weer
![]()
Nee die werkt idd voor geen meter, heb er ook al eens mee zitten spelen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, op zich voor een stukje uitgewerkt metaal dun plaatje wel natuurlijk, dat is ook wel weer zo.
Overigens heb ik plate M19 hier liggen en dat werkt gewoon echt voor geen meter!! Dat is die french manicure plate, dus toch maar weer oefenen op een vaste hand om zelf french te maken.
Uit mijn eigen collectie; Sally Hansen Gray by Gray, lijkt er erg op!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:05 schreef Daph_ het volgende:
MAC Blue India
Swatches:
http://www.alllacqueredup(...)-liberty-london.html
http://karlasugar.net/2010/03/mac-give-me-liberty-of-london/
http://www.temptalia.com/(...)iews-photos-swatches![]()
![]()
Tot snkr opmerkte dat het haar ergens aan deed denken.. Maar ze wist niet aan welke lak![]()
[ afbeelding ]
http://nailswatches.blogspot.com/search?q=my+blue+heaven
Lol![]()
![]()
Geen dupes denk ik, maar wel vrij close.. Ik ga het eens navragen op MUA
Wat zit er voor leuks bij de Orly?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:22 schreef Joysa het volgende:
Ik heb mijn TD pakketje binnen![]()
Lang leve groene brievenbusbakken, anders had ik em nog niet gehad![]()
De schade:
Ja misschien krijg ik die uit de VS, maar zeker weten doe ik het niet..quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:27 schreef bernies het volgende:
[..]
Uit mijn eigen collectie; Sally Hansen Gray by Gray, lijkt er erg op!
Vind het flesje en dan vooral het doosje erg schattig!
Een lipglossje!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat zit er voor leuks bij de Orly?
Zo fijn om te lezen dat jullie ook zo verslaafd zijn! Zullen we Keith Bakker bij de meet uitnodigen? Dan kan hij ook vertellen dat we niet meer te redden zijn, gaan we groepsgesprekken doen waarom we lakken enzo...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dus!
Nu MOET ik ook weer bestellen op TD, ik aas al een paar weken op Extravagance namelijk
Je schraapt de lak er bijna meteen weer helemaal uit. En als het dan heel sporadisch wel in het figuurtje blijft zitten, pakt ie maar een deel op de stempel. Zeer nutteloze plate dus... Net wel weer even zitten kijken bij de konad plates en heb er al weer 5 gezien die ik toch wel heel leuk vind!! Maar nog maar even wachten (al lag er net wel een brief in de brievenbus van de BD dat ik over 2008 nog ruim 200 euro terug krijgquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee die werkt idd voor geen meter, heb er ook al eens mee zitten spelen!
So truequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:31 schreef bernies het volgende:
[..]
Zo fijn om te lezen dat jullie ook zo verslaafd zijn! Zullen we Keith Bakker bij de meet uitnodigen? Dan kan hij ook vertellen dat we niet meer te redden zijn, gaan we groepsgesprekken doen waarom we lakken enzo...
En echt ik heb veel respect voor wat deze man doet tegen verslavingen, maar dit gaat hij niet redden ben ik bang......
zo op het eerste oog wat minder, je kan echt beter de Khromes pakken, die zijn er perfect voorquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:31 schreef Holyme het volgende:
Mooi pakketje Joysa!![]()
Die foils lijken me ook wel wat, kan je daar ook mee stempelen?
Oh daar had ik geen last van, maar het stempelen ging NOOIT goed, altijd scheef en blah! Frustrerendquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je schraapt de lak er bijna meteen weer helemaal uit. En als het dan heel sporadisch wel in het figuurtje blijft zitten, pakt ie maar een deel op de stempel. Zeer nutteloze plate dus... Net wel weer even zitten kijken bij de konad plates en heb er al weer 5 gezien die ik toch wel heel leuk vind!! Maar nog maar even wachten (al lag er net wel een brief in de brievenbus van de BD dat ik over 2008 nog ruim 200 euro terug krijg)
SH heeft sowieso fijne kleuren, jammer dat ze hier niet te krijgen zijn!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja misschien krijg ik die uit de VS, maar zeker weten doe ik het niet..
die van de CG Romantique collectie dekken ook geniaal goed!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo op het eerste oog wat minder, je kan echt beter de Khromes pakken, die zijn er perfect voor
Deze dekken minder.
welke dan? (ben van nature nieuwsgierig...)quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb zo'n gewild lakje wat echt zoooo niet mij is dat ik er van moet lachen. Swapdoos
Jaah DAT zeg ik natuurlijk nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:02 schreef bernies het volgende:
[..]
welke dan? (ben van nature nieuwsgierig...)
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaah DAT zeg ik natuurlijk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is veel geld voor een plaatje metaal.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die zijn toch gewoon 5 euro per stuk??
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
romantiques zijn idd ook perfect voor stempelen
Zo, pakjes weg, boodschapjes binnen, SQ plopt een bavje
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Proost, ik plop met je mee...maagje kan het weer wat hebben
Oh en ik heb mijn koffie NU al binnen!wat een sjieke bedoeling zeg
ik heb er gewoon foto's van gemaakt
![]()
Mja, misschien maar gewoon bestellen dan. Goedkoper dan dit zal het niet worden, al zegt de site wel dat het 4,95 verzenden is, terwijl in het menu staat dat plates voor 1,95 verzonden kunnen worden (lijkt me ook wel natuurlijk, of je moet ze rechtop door de brievenbus willen doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef Daph_ het volgende:
DTCHNLBLG geeft 15% korting op oa Konad via www.enchantra.eu
Er zijn ook plates via ebay te bestellen, zijn wel niet de echte konad maarja 5 plates voor 8 dollar, is misschien wel het proberen waard? Ik heb ze ook besteld, heb ze nog niet binnen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mja, misschien maar gewoon bestellen dan. Goedkoper dan dit zal het niet worden, al zegt de site wel dat het 4,95 verzenden is, terwijl in het menu staat dat plates voor 1,95 verzonden kunnen worden (lijkt me ook wel natuurlijk, of je moet ze rechtop door de brievenbus willen doen)
Heb net alles bijgelezen, jullie gaan snelquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
doorvoerdepot SQ meldt dat de pakketjes van princess-a en miss--moana vandaag nog verzonden worden
ohhh dat houten cupjesrek!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef Puckzzz het volgende:
gistermiddag rond een uurtje of 3 / half4
Zaterdag gaan we ff mooie kopjes kopen, de grote mokken die we nu hebben passen er niet onder/tussen:
[ afbeelding ]
en ik heb keisjieke bijpassende nagels
[ afbeelding ]
nu met geoliede nagelriemen
Wow wat een lijst!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
kut, en toen had ik er 118. Wat moet ik nou kiezen?
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0An2wVLWMiB4FdG9XS21wZ0dGMHZJV3R2a2w1aWlNMnc&hl=enGoogle docs is tof
ik heb nog niet eens 40% van wat Daph heeftquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wow wat een lijst!![]()
Ik heb dan wel kasjes gekocht maar ik heb nog niet eens een kwart van wat jij hebt!
Heuj die hebben mn schoonouders ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef Puckzzz het volgende:gistermiddag rond een uurtje of 3 / half4
Zaterdag gaan we ff mooie kopjes kopen, de grote mokken die we nu hebben passen er niet onder/tussen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog niet eens 40% van wat Daph heeft
Maar zo te horen gaat daar snel verandering in komen bij jou![]()
en dan te bedenken dat ze begon met wat? SQ? en hoe lang geleden was dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wow wat een lijst!![]()
Ik heb dan wel kasjes gekocht maar ik heb nog niet eens een kwart van wat jij hebt!
12 lakjes, 26 novemberquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ze begon met wat? SQ? en hoe lang geleden was dat?
Mooi Puckzz!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Jaah hahaha denk het welquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog niet eens 40% van wat Daph heeft
Maar zo te horen gaat daar snel verandering in komen bij jou![]()
eh, op welke vraag?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaah hahaha denk het wel![]()
Maar het is ook zo leuk om al die kleurtjes te hebben en ze leuk neer te zetten en en en....Pff het is gewoon verslavend.
Maar wat me vriend zich afvroeg en ik na de hand ook:
Als je zoveel lakjes hebt gebruik je merendeel niet, wat is er dan zo leuk aan doe je het alleen om de heb?Want het is eigenlijk alleen maar zonde van je geld.
Mijn antwoord was: Ik gebruik ze gewoon om en om (denk ik) en ik sla heus niet erin door dat ik er over 3 maanden ineens 200 heb staan (ehum...) Ik vind het gewoon leuk en ik heb er tot nu toe ruimte voor en ik vind nagellakken leuk!
Zijn antwoord: Hmm...ok nou daar ben ik blij om, als jij je maar vermaakt.
Ik: Zeker weten, mag ik een bestelling plaatsen want er gaan heel veel lakjes uit bij TD
Hij: Ow voor die nieuwe komen weer anderen.
Ik: Jaaa maar niet die.
Hij: ok, maar heb je al uitgerekend hoeveel je deze maand al hebt uitgegeven aan die ''lakjes''
Ik: nee (zou niet durven)
En dan zit ik weer dagen met de site van TD voor me neus omdat ik inet kan kiezen
Wat zou jullie antwoord zijn op die vraag??
Als je zoveel lakjes hebt gebruik je merendeel niet, wat is er dan zo leuk aan doe je het alleen om de heb?Want het is eigenlijk alleen maar zonde van je geld.quote:
sssshhhh!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Als je zoveel lakjes hebt gebruik je merendeel niet, wat is er dan zo leuk aan doe je het alleen om de heb?Want het is eigenlijk alleen maar zonde van je geld.
Dat kan ik niet zeggen want dat is bij mij ook ernstigquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zeg altijd "Wees blij dat het geen schoenen zijn!"
Joepie, fijn dat het gelukt is, was een simpel tipje en dan is een resultaat wel fijn!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet meer wie precies die tip gaf om te stempelen met Essence colour & go, maar ik vind 't echt briljant! ik had 'm in één keer goed!.
Volgens mij heb je langs mijn vraag opgelezenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Laatst postte iemand iets soortgelijks op MUA. Het gaat niet alleen om het lakken, maar ook om de "heb". Als we een lak zien die we willen, ga je op zoek. Als het een lak is die moeilijk te krijgen is, ga je "jagen". Hoe geweldig is het als je 'm uiteindelijk dan vindt?!![]()
Eigenlijk zijn we gewoon verzamelaars
Welke vraag?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij heb je langs mijn vraag opgelezen
Foil lakken! Alledrie uitverkocht op TDquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:09 schreef Mirjam het volgende:
heeft orly foils, of lees ik iets verkeerd?
owquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Foil lakken! Alledrie uitverkocht op TD
een soort lak, heel mooi welquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:10 schreef RenRen- het volgende:
Wat zijn foils? Of is dat gewoon een nagellak?
ben 'm er net op aan het smerenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:09 schreef Mirjam het volgende:
heeft orly foils, of lees ik iets verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |